Inspiratiehulp online!

zondag 18 april 2010

Mea, deze is voor jou! Omdat ik ZO blij ben dat er nóg iemand is die niet kan kiezen!!!!!(O YEAH) Die snapt dat er zooooooveel leuke dingen zijn en dat het onmógelijk is daar het aller ALLERleukste uit te kiezen.
Nu ben ik de kwaadste niet, en heb ik gelezen dat je je tuinhuisje wil schilderen, alleen tja....daar gaan je weer he.....laat je het wit....althans...wordt het wéér wit, of leef je "gevaarlijk"en kies je eens voor wat anders?
Ik heb vorig jaar in een "stoere"opwelling ons (BRUINE) huisje lichtgrijs met wit gemaakt.
MENS wat wás ik blij dat het goed uitpakte ;).
En omdat ik het je niet gun om met dit mooie weer het lichtgrijs weer over te moeten schilderen omdat het toch niet helemaal is wat je ervan gedacht had(breek me de *PIEP* niet open......)....laat ik je hierbij wat foto;s zien van ons huisje....wel van vorig jaar he....dit jaar staat ie nog maar 1 keer op de foto.....en een beetje "bloot"als ik dat zo mag zeggen, dus nog niks te zien;)!
Komt ie Mea......


*kuch*......zoals je ziet kón het bij ons alleen maar beter worden...wat een lelijke bruine kleur!



Dit moment kan ik zó goed terughalen......net geschilderd, alles weer terug....dreigt er een van de hevigste regenbuien van afgelopen jaren! Aan de andere kant van de rivier(waar wij vlakbij wonen) liepen straten blank, ziekenhuiskelders vol, en toiletpotten bij mensen over.....maar bij ons...*PFIEUW*...drie druppels!!!!!



Het was een donkere dag maar door de nieuwe kleur....zag het er tóch fris uit!
Mea, ik hoop dat je een idee krijgt. Je had natuurlijk ook nog graag een foto van het hele huisje gezien...*kuch*...die heb ik wel, maar alleen met zo'n lelijk blauw zwembad ervoor *grijns*...en dát is nou weer NIET sfeerverhogend;).

Vragen??? Geen vragen??? SCHILDEREN!!!!!!

Succes!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Mayflower zei

Ohhhh.......wat lief van je.........je bent een schat en je tuinhuisje....wat een metamorfose, echt heel mooi.
Enne......de twijfel is (bijna) weg haha.
Lieve groet, Mea

Tuur zei

oke grijs gaat het worden...
maar jou grijs? welk merk? kleurcode?

It's me zei

Wat mooi Lynda!! hier zal Mea blij mee zijn !!

Leuke kleur leuke plantjes............leuk leuk !!

Fijne zondag verder.................ben net binnnen....lekker met de hondjes weggeweest..................groetjes Ria

Jeanette zei

keuzes maken wat blijft dat toch altijd lastig hè? Ik had je huisje nog nooit gezien joh! prachtig dit wit, staat veel mooier zo met bloeiende plantjes er tegen aan...

groetjes Sjaan;-)

Tuur zei

ja...waar keek je tegen aan...tegen iets nieuws...

Room Seventeen zei

Ooh Lynda, helemaal super die kleur!
Groetjes Hennie

Greet Lefèvre zei

Lieve Lynda,

Dank je voor je berichtje op mijn blog! Wat leuk dat je vriendin het Magazinr "Tijdloos" voor jou heeft meegebracht! Inderdaad dit is een reportage van mijn huis. Op de foto zie je mij tussen mijn broer (links) en mijn echtgenoot. En natuurlijk mijn schat van een cavalier Ralph op de schoot!
Fijne zondagavond nog!
xx
Greet
PS Dat tuinhuis van jou is PRACHTIG!!

justwendy zei

Hallo Lynda,

Je tuin huisje is prachtig geworden, vind de kleur erg mooi.

Wij hebben vorig jaar een tuinhuisje gekregen van vrienden die hem niet meer konden gebruiken. Het was een opknapper.

We hebben hem in de zelfde kleuren geschilderd als het huis creme met heel donkerbruin. En al zeg ik het zelf hij is echt mooi geworden.
Dit jaar moet de tuin een beetje aangekleed worden leuke planten in poten enz.

Jij hebt me op een leuk idee gebracht met je mooie foto's, vind die plantenbakken onder de ramen van het tuin huisjes zo leuk.

Thanks voor de inspiratie, ga volgende week maar eens naar het tuincentrum.
Als het hangt zet ik foto's op mijn blog.

liefs Wendy

Kom Achterom zei

Super tuinhuisje zeg!!!
wat een prachtige kleur!
Mijn schuur is van steen en ja, wat doe je met boerenluiken?
die horen nu eenmaal rood wit en groen!
maar o ik houd van die lichte kleuren als het hout is.
Nu nog een veranda er voor en je bent klaar om in Zweden of noorwegen te gaan wonen!
Ik wens je een hele fijne week
lieve groet
Yolanda

Nicole Claudia zei

Je schuur is prachtig geworden!! En wat een goed idee om het zo op die manier te laten zien aan Mea!! En je hebt niet alleen Mea geholpen (misschien), maar ook mij. Ik zat te dubben, zal ik het schuurtje, zoals iedereen hier in de buur de tint doen van de houten brede delen tussen de verdiepingen. In mijn geval donkerblauw of mijn gevoel volgen en gewoon eigenwijs licht en luchtig doen.... Nou we gaan dus voor licht en luchtig, dat bewijzen jouw foto's maar weer!!! Dank je wel!!!

Groetjes, Collie

Nieneke zei

Wat een geweldige kleur!!!!!
Ik denk dat Mea nu wel "om'is hoor!!!
Nieneke

Alma zei

Hoi Lynda, idd een fantastische kleur. Wij staan nog steeds op het punt ( ahum) om aan onze veranda te beginnen en ik wilde binnenin alles wit doen, maar dit is ook wel erg mooi.... Bedankt, hè, nu ga ik weer twijfelen , terwijl ik juist dacht wel te weten wat ik wilde.....:-((
Maar jouw huisje ziet er prachtig uit. Straks weer mooie bakken eraan en genieten maar weer. De lente komt eraan!!

Liefs Alma

Margriet zei

Geweldige kleur, en wat heb je het gezellig gemaakt met die plantjes! En van een zwembad ervoor trekken wij ons niks aan hoor, kom maar op met die foto van het hele huisje ;-) !

Liefs,
Margriet