HUH?????????????

vrijdag 9 april 2010

...en als er IEMAND is die mij kan vertellen waaróm mijn vorige post er zo belachelijk uitziet.....waarom het LIJKT alsof ik gedronken heb(een Lynda drinkt niet...wordt ze nóg drukker van;))..........ik heb de tekst al twee keer over getypt maar om welke reden dan ook wordt het nederlands gelezen als engels en dus vertaald..........mij ben je kwijt....ik snap er geen snars van!!!:(

Groetjes
*ZUCHT*

Lynda

Leave a Comment

It's me zei

........................


ik zeg niks.................hahahahahahh!!!

oma leentje zei

Komt omdat je typt met de vertaler aangekruist . Ff wegklikken en je lijkt niet meer dronken. Hihi Kwam er ook pas achter dacht van heu ,,het is wel laat ,, maar nog niet zo laat toen ik mijn post las. Dus google vertaler ff uit zetten. Fijn weekend......

Abacaxi & Hortelã zei

Haha ik vind het wel grappig!!
Kijk voor verjaardagdecoratie-ideetjes eens op de link die in mijn post staat, daar is veel leuks te vinden!!
Fijn, zonnig weekend! Chantal

Een sneller kloppend hart zei

ik dacht ook al...wat daar is aan nu de hand joh! :)))

André en Inka. zei

Ha,ha,kan gebeuren toch,geen paniek voor alles is een oplossing.

fijn weekend,gr inka en andre