Prachtig Pasen!

vrijdag 2 april 2010

Na de hele dag op de school van mijn meiden te zijn geweest in het kader van het jaarlijkse Lentefeest, zit ik nu een beetje moe op mn stoel(180 kids die verdeeld in groepen elk een ander musicalstukje instuderen, tel daarbij op dat mijn dames er op het laatste moment achterkwamen dat ze tóch wel passend gekleed wilde gaan. DAT betekende weer dat ik de zolder op kon, op zoek naar een rock 'n rolloutfit voor meisje 1, ze mocht meedoen in Grease, en een zomerse outfit voor meisje 2, zij schitterde in het stukje van Mama Mia.........het vertrouwen van die grieten dat mama dat wel "even"uit de kast trekt is natuurlijk egostrelend, dat dan weer wel ;)).
Dus ik ga nu aan de slag.....de FRANSE slag welteverstaan:D.......de verse bloemen staan in de vaas, de eitjes in een bakje, kaarsjes zijn aan, en manlief zorgt voor het eten vandaag!
Dat allemaal onder controle hebbende, rest mij nog maar 1 ding.......


gezellige Paasdagen allemaal!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Een sneller kloppend hart zei

Aah, dat klinkt zo gemoedelijk...volgens mij ben jij een schat van een moeder (nét als ik, lees: met zo nu en dan een soort aanval van labiliteit?!) hihi, nouja jij snapt mij wel denk ik...
Heerlijk de kaarsjes aan en manlief die kookt! Wat geweldig!
Ik ben ook moe, vandaag mijn zoon van zijn eerste werkweek opgehaald, 70 min heen, 70 min.terug...pff, maar heerlijk om 't gezin weer compleet te hebben!
Jammer dat er geen markten bij jullie in de buurt zijn, die gun ik jou juist zo, weet je 't zeker? Waar woon je! Limburg toch? of was 't Friesland? ;)

Geniet van je weekend en jij ook van alle lieve mensen om je heen, liefs x

Veronique

WEERspiegeling zei

Dat klinkt als een superleuk lentefeest! Onze meiden hadden gisteren en vandaag al vrij, een heerlijk lang weekend dus.
Fijne paasdagen voor jullie allemaal!!

lieve groetjes,
Anita

Kom Achterom zei

Ooh heerlijk zo'n lentefeest maar vrezelijk vermoeiend!!!
Ik leef met je mee.
Lekker als er dan voor je wordt gezorgd.
Wat een prachtige foto zeg!!
wat vertederend.
Ik wens jou een heel fijn paasfeest toe en een heerlijk relaxed weekend
Yolanda

It's me zei

Hallo lynda

Wat schattig .......zo huiselijk allemaal.......nou geniet van wat komen gaat dit weekend ! fijne dagen enjoy !

Lieve groetjes Ria

oma leentje zei

Ben je al een beetje uitgerust. Wat een gedoe zo op de laatste dag van de week. Maar beetje lekker gegeten. Wat had manlief klaar gemaakt?
Nou ga maar weer met de beentjes omhoog hoor. Fijn Paasweekend. Lieve groet.

Jolanda zei

Wat een gezellige blog, ik heb me aangemeld, kom je ook eens bij mij langs? De paasgroetjes, Jolanda

André en Inka. zei

Hallo Lynda,gezellig dat je ook onze blog volgt je bent van harte welkom.
Mooi foto van het lammetje.

Hele fijne paasdagen,lieve gr inka en andre

Margriet zei

Vermoeiend, zo'n lentefeest maar het klinkt ook wel erg leuk! En zo te horen ben jij ook al helemaal klaar voor de paasdagen. Fijne paasdagen!!'

groetjes,
Margriet

Unknown zei

Happy Easter to you too Linda!
Heb je een chocolade eitjes zoektocht gedaan in je tuin? ;-)

Als antwoord op je comment op mijn blog:
Ja in oktober moeten we hier weg. Misschien gaan we een jaartje in Engeland wonen, niets is nog zeker.... We reizen constant, ik leef in mijn koffer ;-)

Geniet van je weekend! Heb je plannen?

XoXO
G.

Jolanda zei

Hoi Lynda,
Bedankt voor je reactie, Kanefan. Ik ga 18 juni voor het eerst naar een concert met een vriendin en een echte 'die-hardfan'. En in oktober naar de theatertour. Ken ze nu alleen van CD en TV en daar vind ik ze echt super, paasgroetjes Jolanda

Queenieshome zei

Hai Lynda

Fijne Paasdagen hoor
Leuk dat je even bent wezen buurten op mn blogje

Carolina zei

Hey Lynda, wat leuk dat je ook een blog bent begonnen!! Ik heb me meteen als volger aangemeld!!

Jullie ook hele fijne paasdagen!!!
Groetjes Carolina

Roelina zei

Hoi Lynda,

Ook voor jullie hele fijne paasdagen!

Groetjes Roelina

Ambiente-nostalgia zei

Hoi Lynda ,

Erg leuk om in je blog mee te lezen .
En ook heel herkenbaar.
Ik heb zelf ook twee dochters die altijd op het laatst nog vanalles moeten.
En idd altijd denken ooohhh Mama verzint wel weer iets.
Gelukkig lukt het meestal ook nog.

Fijn Paasweekend,
Liefs Dorine.

Rumour has it zei

Van harte fijne Paasdagen toegewenst! Hier bij ons gaat het leven ook gewoon door en het is druk als altijd. Gisteren nog liepen hier werklui af en aan, binnen en buiten. Met vieze schoenen wel te verstaan. Gisterenavond/nacht was ik dan ook even weg - in de kerk - en heb alles van me af gezet, wetende dat enkel dat telt nu: het échte Paasgebeuren. En voor de rest heb ik wel de tafel mooi gemaakt en gedekt, maar verder laat ik de boel zoals het is :D
Succes met alles, rust maar even uit en geniet van het leven :)
Groetjes, Marjolijn

Les Cotrions zei

Thanks to join my giveaway!!! You have a so nice blog Lynda! Love your photos and the white lamb is lovely!!! Hope you had a nice Easter! No sun for us...rain and rain...all day long!
Hope in a Sunny Monday for you and me!
Vale

Bonjade zei

Nah....hier kan zelfs mijn lief paashaasje niet tegenop.....wat een hoog aaibaarheids- gehalte (leuk voor scrabble...)
Wat een dotje....
Fijne 2e paasdag

Carte Blanche Living & Lifestyle zei

Aah ja, nu zie ik welk werk je bedoelt. Van dat Engelstalige boek heb ik de Franse versie en ik dacht dat ik er ooit al foto´s van in Picasa had gezet; moet ik zelf even checken (mooie cover met houten kegels). Al zijn werken zijn even mooi en zo anders dan andere interieurboeken.
Hou je taai, groetjes, Marjolijn

bijzonder-oud zei

Hoi Lynda, Ik heb net even op mijn gemakje rondgekeken op jou blog, en ja, ik weet het zeker, ik ga je stalken :-).

groetjes en een fijne avond nog!
Yolanda

Little Emma English Home zei

Hi Lynda!! Thank you sooo much for your kind words... You opened a lovely blog so you started already very well!!!

I wish you good luck for my giveaway, I would like to give a prize to each of you!

Zaira xx

FEDERICA zei

Thanks for stopping by and for your nice comment yesterday. The Maria's post about me was amazing!
Hope you had a wonderful Easter!
Federica

Paris Pastry zei

Vrolijk Pasen!