Ik heb gewonnen....

vrijdag 23 april 2010



O YEAH!!!
Nooit, nooit, ooit, ever, win ik iets,....maar bijna twee maanden in "blogland".....TADAAAAAAAA
IK HEB GEWONNEN!!!!*dansje*
http://by-ilona.blogspot.com/
Needless to say....jullie herkennen het vast allemaal wel.....





Er zit zelfs een lief klein mandje met aardbeitjes bij!!! Wist niet eens dat die erbij zouden zitten!!! Schattig toch???

Ilona, DANKJEWEL, ik ga er een mooi plekje voor zoeken........althans
wisten jullie al dat ik twee dochters heb (11 en 9)......???...dus drie keer raden hoe wij hier het weekend ingaan???? KNOKKEND.....*grijns*.......
*SMAK*

Fijn ZONNIG weekend allemaal!

Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Suzy's Vintage Attic zei

Hello Lynda

All so very pretty, I love the strawberries!

Have a lovely weekend

Warm wishes
Isabelle X
P.S: Thank you for your lovely comments.

Muisje zei

Dat ziet er allemaal erg gezellig uit.
Geniet ervan, en van het mooie weer natuurlijk.

GRoeten Herma

Rumour has it zei

Gelukzak!! Maar ik mag niet klagen, onlangs heb ik zowaar een tafellamp gewonnen op de Bright Bazaar-blog! :D
En het was ook nog wel een lamp die ik graag wilde hebben voor de kamer van onze zoon. Grappig genoeg heeft die lamp ook nog eens dezelfde naam als hij: Thomas.
Leuke spulletjes heb je gekregen. Een blij weekend toegewenst en groetjes,
Marjolijn

Stina zei

Hoiii, wat leuk zeg die aarbeitjes in het mandje zijn ook schattig. Alleen in het echt zijn ze héérlijk hé. Ga je volgen je blog ziet er zo leuk uit, kom je ook even bij mij langs, zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Een zonnig weekend hoor, groetjes Stina

Petra zei

Hoi Lynda,

Gefeliciteerd, zo leuk om zo maar iets te krijgen. Daar wordt je heel blij van. Ik kreeg er zaterdag een.

Heel fijn weekend,
groetjes Petra

Loveforpiemonte zei

GEFELCIITEERD!!!!
Een goed begin van het weekend,
groetjes Madelon

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

;-)))))

Fijn weekend!

Groetjes Hil

peet zei

Ik ben voor het eerst bij je aan het buurten , ga staks even bijlezen .
Maar even over de Olijf , het is normaal dat je olijf z`n bladeren verliest . In juni kan hij weer blad krijgen , mits je stam ( schors ) niet gescheurd is want dan gaat hij dood .
verzorg hem goed dan heb je gerust nog wel een kans !

Succes Peet

Splashes of Pink and Mint zei

Wat gaaf dat je die superleuke krans gewonnen hebt!!! Die aardbeitjes zijn natuurlijk ook té leuk! Jouw weekend kan niet meer stuk!
Geniet lekker van het zonnetje(gaan we krijgen hebben ze beloofd!)
Lieve groetjes Elly

Les Cotrions zei

Hello Lynda! Thank you so much for your so nice words!!! About my broken kitchen...I'd be very positive and even very excited!!! What a better occasion to change colours and look to it??? But...unfortunately I haven't my own home and I must live with my mother...she's a very nice mom but when you're not very young it's sooo difficult to accept changes...I need to work so hard to convince her to renew each little detail!!! Sometimes I get tired and give up doing it! I hope to be able to have my own nest on day!!!
What a nice giveaway you won! So springy and nice colours! The wire basket is very pretty!!!
Hope to find some of my enamelware to photograph...everything is packed now!!!
Happy and sunny week end to you!!!
Big hugs
Vale

Een sneller kloppend hart zei

Oh wat leuk dat je deze Give Away gewonnen hebt!! Het ziet er schattig uit zeg...ik doe eigenlijk zelden mee maar ik ga het toch ook eens proberen hihi...wie weet :))
Fijn zonnig weekend voor jou en niet té hard knokken he!;)

Veel groetjes, Veronique

alma zei

hoi Lynda,

Wat een superprijs. Proficiat! Wat leuk!
Fijn weekend en met het zonnetje gaat dit zeker lukken!!

Groetjes
Almay

Margriet zei

Gefeliciteerd! Leuk, wat je hebt gewonnen!
Fijn weekend,

groetjes,
Margriet

Pierelantijntjes zei

Hey, Ik zie dat ik jou ook mag feliciteren! Wat een prachtige prijs. Heel veel plezier ervan hoor.
Fijn weekend verder,
Groetjes van Ester

Bonjade zei

Het is je van harte gegund.....wat een mooie prijs.....geniet er maar fijn van.......
Liefs

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ik zal m'n zus wel even sms-en dat ze haar mail moet checken!
Liefs Hil

Greet Lefèvre zei

Lieve Lynda,
Gefeliciteerd met je gewonnen give away! Dit kan echt eens leuk zijn hé!
En heel veel dank voor je lieve berichtjes op mijn blog!
Nog een heel fijne zondag! Hier is de temperatuur ideaal maar het zonnetje komt er niet helemaal door!
xx
Greet

Mayflower zei

Wauw.........wat leuk Lynda dat je deze mooie kadootjes gewonnen heb. En.........wie gaat er met de prijzen strijken hihi.
Leuke extra verrassing het mandje met de aardbeitjes.
Geniet nog even van de zondag.
lieve groet, Mea

Rianne zei

En is er al een winnaar uit de knokpartij gekomen? Ik moest wel lachen om de foto's van je vorige bericht. hier loopt ook zo'n tijger rond, maar gelukkig vindt ze de bloembollen niet interessant, ze eet liever van alle mooie bloemen ;-(. Ach ja het is toch ook wel erg gezellig, samen tuinieren, dus dan neem ik dat geknabbel maar voor lief!
Fijne week

JacQie zei

Van harte gefeliciteerd! het ziet er erg fleurig en knus uit zo. Geniet er maar van.
Ik wens je een fijne dag,
groetjes Jacqie