Emaille op maandag

maandag 19 april 2010

Het is alweer maandag!!!!! Tijd vliegt! Maar dat betekend mijn tweede bijdrage aan het  inmiddels wereldberoemde item "emaille op maandag":).
Ik moest even zoeken(erg he.....heb zoveel....geen idee waarheen ermee.)maar hier is ie dan!
Een aanwinst van alweer drie jaar geleden, gekocht op DE brocantemarkt in Lille(voor de brocanteliefhebbers die al enige tijd onder een steen verblijven.....elk eerste weekend van september.....SUPERGROTE brocantemarkt.....MOET je geweest zijn...maar denk aan je sleurtas *pompompom* en goede schoenen)...en lief lunchboxje!
helemaal gaaf, geen roest, geen gaatjes, niks! Maar de meiden willen 'm niet meenemen(HOE GEK IS DAT ????;))
Dus nadat ie een tijdje in de keuken heeft gestaan is hij verdwenen op de "stapel".....zonde eigenlijk he....hmm...misschien moest ik dit jaar maar eens gewoon al mn spulletjes door mn tuin gaan uitstallen(uitdragerij zeg je???;)
Ik heb 'm even in het zonnetje gezet...dat heeft hij verdient!

toch wel een grappig ding he



wordt gesloten met klemmetjes en de beugel


De groene spikkels aan de binnenkant horen zo.....is geen muffigheid;)...maar verfspikkels.

Ik ga eens goed rondkijken waar en OF;) ik een leuk plekje voor 'm vindt!

Groetjes
Lynda

Leave a Comment

alma zei

Hoi Lynda,

Echt een mooi emmertje. Ik heb zoiets nog niet eerder gezien.
De brocante markt van Lille staat ook op mijn lijstje. Maar valt dit jaar weer samen met het 50 worden van manlief!

Fijne dag!

Groetjes
Almay

Jolanda zei

Wat een leuk ding, kun je vast iets leuks in doe/bewaren/plantjes/...groetjes Jolanda

Alma zei

Prachtig en ook nog zo gaaf. Daar moet wel een plekje voor te vinden zijn, Lynda, kom op.

Groetjes Alma

Blue Cottage zei

nou zo'n lief trommeltje moet toch niet op een hoop!!
Zo mooi gaaf..
Hopelijk was ie niet zo duur.
Ik ben nl. ook wel eens naar Lille geweest en alles wat ik vastpakte en naar de prijs vroeg was het 60/80€
Groetjesss Cobi

It's me zei

Hij is leuk Lynda..........echt hoor!!

Kun je vast wel wat leuks mee doen.......fijne avond lieve groetjes van mij.............

Claudia Leertouwer zei

Als het buiten niet lukt gewoon binnen verder kijken, moet te doen zijn met zo'n schattig trommeltje.

Groeten,
Claudia

Oude lappen zei

Heel leuk trommeltje, is dat om boterhammen mee te nemen? En het is nog zo mooi gaaf. Lynda bedankt voor het kaartje. Zo leuk van jou.
Is met jou ondertussen alles inorde?
Liliane

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hartstikke leuk ding!! Ideaal om de BruceBrokjes in te bewaren, ja toch? Zeg nou zelf, briljant idee toch? Heb ik nou wat gewonnen? haha.
Leuk dat je weer bij me langskwam!
Groetjes Hilde

Mayflower zei

Hey Lynda, wat een schattig lunchtrommeltje, maar om daar nou helemaal voor naar Lille te gaan, heb ook zoiets hier in een prachtig woonwinkeltje gezien haha.
Maar het moet gezegd, het is een prachtig stukje emaille.
Je zult het niet geloven......maar ik heb vanmiddag de verf gekocht, wel heel voorzichtig een halve liter voor als het toch nog blijkt tegen te vallen hihi. Maar ik heb een VT wonen kleur Klei gekocht, al het klaar is post ik het resultaat.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Antonia zei

Hoi Lynda, ik weet nog wel een mooi plekje voor je prachtige lunchtrommeltje :-) Dankjewel voor je berichtje, ik kan er weer helemaal tegenaan! Hele fijne week gewenst, lieve groet Anja

It's me zei

Ik denk eerder een rolator in de kofferbak !!! hahahahahah!! heb een pijn in mijn knie ...........heb denk ik verkeerd gezeten of zo.......enne we worden ook al wat ouder .....en voor dat ritje denemarken........mag ik nog wel gaan oefenen.hihihihi!!.nee zonder dollen ik heb weke delen reuma.....en dat valt niet altijd mee hoor......pijn pijn ...........maar zonnebril op sjaaltje om.....een grote glimlach.......we gaan naar denemarken !! het leven is veel te kort niet dan ?? enjoy !!

Les Cotrions zei

Hello Lynda! Very nice enamelware! I like to see all these nice enamel suff every Monday! Very inspiring!
Happy new week!
Vale

alma zei

Dat is toevallig. Terwijl jij een reactie post stapt manlief binnen en de taart staat klaar. We gaan nu nog even aan de koffie!!

Groetjes en welterusten voor straks!!

Almay

Willy zei

Kom ik hier nog net even op de valreep van Emaille maandag. Dat is een mooie trommel. Lille lijkt me leuk, ik onthoud het.
Groetjes

Loveforpiemonte zei

Prachtige trommel heb wel eens gelezen dat het een broodtrommel is maar hij lijkt me daarvoor wat groot.
Lille daar moet ik eens naartoe dus!
Groetjes Madelon

Suzy's Vintage Attic zei

Beautiful blog! I have just enjoyed going through some of your posts.

Warm wishes
Isabelle x