Wat heb je nodig?

vrijdag 16 april 2010

......om met een goed gevoel het weekend in te gaan?
een klus die klaar is......hier zie je een collage van mijn toilet.
Ik heb de wandtegels geschilderd(O YEAH), manlief heeft een nieuw vloertje gelegd, we hebben wat houten sigarenplanken hergebruikt(jaja ik weet, de schroefjes moet ik nog even aanstippen met zwart.....) en de decoratie ligt op z'n plek.
Ik wilde een rustiger toilet, had het voorheen zó vol staan:D.
Dus klus klaar........gebruikers content!
CHECK!

Eens kijken, wat nog meer.....?
O ja..

bloemen!!!
Ik ben niet zo'n fan van die hele strak gestylden boeketten dus ik koop meestal gewoon allemaal losse bloemen en zet die dan lekker bijelkaar...dit keer de "veldboeketlook".
CHECK....bloemen.

Uhm....



Alles weer lekker op z'n plaats!!!
CHECK!

en als afsluiter...



CHECK!;)

Heb een fijn en zonnig weekend allemaal!
Tot aan de andere kant,
liefs,

Lynda

Leave a Comment

Loveforpiemonte zei

Hoi,
Ben net ook even de markt over gecrost voor een bos bloemen, ook wat losse bossen gehaald. Naar de bloemist ga ik maar even niet meer daar dat steeds bijna 25 euro is... helaas!
Ik wens je een fijn weekend, Madelon

Room Seventeen zei

Ha Lynda, wat een mooie collage! Dat grijze stofje is dat eh....een handdoek/gastendoekje of een leuk sjaaltje? Haha, heel mooi die grijze tint , kan zo bij bij m'n nieuwe shirt ;-)
Groetjes Hennie

Tuur zei

Heerlijk...
super sfeertje
jou weekend kan niet meer stuk
een heel fijn weekend van af hier

Kom Achterom zei

Heerlijk rustig toiletje
Kun je heerlijk rustig zitten....
Heerlijk veldboeketje voor de .....
Fijn boekje om te ....
En jij ook een heerijk rustig geurend en relaxed weekend
Yolanda

alma zei

Hoi Lynda,

Wat een prachtig toilet heb je nu!!
De vloertegels zijn echt mooi. Het lijkt wel terrazzo!
Je bloemen staan fleurig en je kan heerlijk het weekend in!!

Groetjes
Almay

Nicole Claudia zei

Wat is je toilet mooi geworden!! En je boeket is prachtig... juist wel mooi zo'n los boeket! Het stoeltje ziet er uitnodigend uit voor een lekkere relax-pauze! En je kaarsje is sfeervol. Oftewel Check - alles is met applaus goedgekeurd!!

Groetjes, Collie

André en Inka. zei

Je toilet is super geworden en het boeket is prachtig.

Fijn weekend,gr inka en andre

oma leentje zei

Ja jij een ook fijn weekend ga de boel ook eens even checken hier. Toedeloe en tot na het weekend . Zie ik je weer op je blog... hihihi

VITT, ZINK OCH SILVER zei

Thank you so much for your comment...I´m glad you lika my home :)
I really love your pictures :)

Have a nice weekend
/ Therese

It's me zei

Hoi Lynda..........netjes hoor je toilet !! en wat een mooie bloemen !!...............geweldig zonnig weekend !!! en geniet ervan he!!! ik ga morgen wel werken..............hahahah!! lieve groetjes Ria

It's me zei

Ik vind het heerlijk om morgen weer naar onze winkel te gaan hoor!!.lekker met bloemetjes freubelen.kletsen met de klanten...heerlijk heerlijk............Madelon zegt altijd als je doet wat je leuk vind hoef je nooit te werken !!....ze heeft gelijk !!!

Claudia Leertouwer zei

Jij bent er klaar voor, nu alleen nog genieten.

Groeten,
Claudia

Annet zei

Ziet er helemaal top uit..
Het is bijna zonde dat je na de boodschap er weer af moet!!

Unknown zei

Heel mooi Linda!

Bonjade zei

Zo Lin jij bent druk geweest.....
Maar prachtig zeg en zie ik daar nu een kokosnoot....? Of zie ik het fout? Dat lichtje blijft simpelweg een plaatje.......
Dus bij deze check, tip top gezelligheid.
Fijn weekend

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Dogs are the best aren't they, I hope you will think about another one. I know how hard it is to loose a pet but the love they bring is so worth it! I wish you a wonderful weekend!
XO
Kristin

Robyn zei

LOVE your bathroom collage! I think it's lovely!

Alma zei

Ha, ik had ook weer eens bloemen gekozht. Ik koop meestal ook van alles een beetje en zet her en der een enkele bloem in een vaasje of verschillende kleine flesjes bij elkaar. Geeft meteen een heerlijk lentegevoel! Ik kom er meest niet toe, maar je hebt gelijk: het werkt wel.
Je toilet ziet er super uit. Geeft ook een goed gevoel, niet? Zo'n klus afhandelen waar je al zo lang tegen aan loopt te hikken.
Fijn weekend met veel zon,

Liefs Alma

Mayflower zei

Hoi Lynda, wat ziet je toilet er sfeervol uit, ik wil deze ook ooit nog es opknappen. Je heb het ook heel leuk gestyled en ja veldboeketten die vind ik ook mooi en echt bij de zomer passen, ik hou van strakke, maar ook losse boeketten.
Het kaarsje is van Greenleaf, Gardenbreeze een heerlijke geur, ik heb daar ook geurzakjes van.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Irma zei

Heej Lynda,

Jouw weekend kan niet meer mis ik vind het allemaal stuk voor stuk ideetjes die bijdragen aan een geslaagd weekend:-)
Jullie toilet WAUW leuk en gezellig je gaat er niet de hele middag opzitten he???
Watv een enig idee het sigarenplankje die onthoud ik.
Ik wens je een heerkijk zonnig weekend en alvast een gezellige nieuwe blogweek.

Lieve groetjes Irma

Mayflower zei

Hi Lynda, ik heb je hele blog maar es doorgespit op zoek naar die grijze schuur haha. Gelukkig ben je met deze nog niet zo lang bezig, dus ik heb hier geen week aan hoeven spitten haha. Maar wat heb ik genoten, al die hylarische verhalen en leuke foto's, maar vooral je schrijfstijl....geweldig.
We hebben ook wel wat gemeen, dat niet kunnen kiezen, mischien heb ik dat wel omdat ik zoveel dingen wel mooi vind arghhh.
Ik heb mezelf nog maar wat langer bedenktijd gegund, want welke muts gaat nou met zo'n prachtige dag haar tuinhuisje schuren, buiten alle buren om die nu ook lekker van de zon en de rust zitten te genieten haha. Morgen weer een dag.
Overigens staat het object van twijfel een paar posten terug te pronken op de foto, een beetje witjes dat wel, maar toch ook wel mooi... zucht.
Lieve groet, Mea