GOODMORNING GOODMORNING!!!!

woensdag 7 april 2010

de tweede dag met zonneschijn(en 20 graden volgens onze krant) is aangebroken!!!! Spring in je jeans, doe vandaag even de 5 minutentruc in je huis en maak dat je buiten komt!!!! maak af waar je gisteren aan begonnen bent is bij ons het voornemen.
Gisteren was manlief druk doende met het verwijderen van de groene aanslag in de achtertuin. Als je dan weet dat dat een tuin is op het Noorden.......snap je waarom hij vandaag wer mag *kuch*.
Wat wás die lucht blauw gisteren en wat krijg je daar een energie van he!
(door een schouderoperatie kan en mag ik niet zoveel maar hee.......there's always my left hand;))
Rozen snoeien(jaja, moest in maart) buxus snoeien(regels???) pronkerwt zaaien, ridderspoor zaaien, hoekjes maken, sjaals wassen en drogen, beddengoed de HELE dag (sorry overbuurvrouw, ik weet het, géén gezicht) uit het raam etc etc.
En dan komt de avond, het moment dat iedereen zich weer thuis verzamelt! De meisjes met rode wangen(dan zijn ze toch nog eens EXTRA mooi;)) en vol verhalen, pa en ma content met de gedane arbeid(pa heeft een blaar*kuch*....wat zegt dat???;))En allemaal moe...........maar voldaan........maar moe.....lekker moe........gezapig moe......tevreden moe.....




Maar na een heerlijk nachtje onder dat ultrafrisse beddengoed is iedereen(nou ja, BIJNA iedereen, ga zo manlief even op appèl roepen;), de tuin wacht!!!) weer uit de veren en aan de dag begonnen!
Ik ben benieuwd wat jullie gisteren hebben gedaan en vandaag nog gaan doen! Wat het ook moge zijn.....GEZICHT NAAR DE ZON!;)

O ja, voor ik jullie een topdag ga wensen, wil ik jullie nog even bij Hanneke langs sturen.
Vintagegirl Hanneke......die griet maakt mooie foto's man! Zeker eens gaan buurten!

*ZUCHT*...zo, heb ik dan alles gezegd? *denkt*...nee!!!!
Ik heb nog een leuke site ontdekt....hij heet wel mamas, maar geloof me, ben je dat niet(of nog niet) ga toch eens kijken....
Zo......thats it for now lady's;)! Geniet van je dag!

Liefs,

Lynda

Leave a Comment

Loveforpiemonte zei

Nou heerlijk he dit weer!
Ik heb gister mijn dag doorgebracht in het Elysium, het weer was geweldig en ik heb weer een klein beetje een natuurlijk kleurtje in plaats van een bleek gezicht! Succes met je schouder!
Groetjes Madelon

Kom Achterom zei

Ha die Lynda,
super weer, dus alles al even aan kant gewerkt en heerlijk naar buiten zo!
De deur staat al open en mijn vloertje ruikt heerlijk naar de groene zeep daar moet ik nog even van genieten!
een hele fijne tuindag en vanmiddag net als het kittentje op de rug in de zon!!!
lieve groet
Yolanda

bijzonder-oud zei

Hey Lynda, Heerlijk zo'n enthousiast verhaal, en heel herkenbaar,gistermorgen ben ik ook druk geweest in de tuin en daarna even heerlijk op m'n ligbedje in het zonnetje liggen lezen.....mmmm...gewoon genieten!!

Geniet er vandaag ook nog even lekker van!
Groetjes, Yolanda

André en Inka. zei

heerlijk tuinweer,hé,echt genieten.
Ik ben gisteren ook even tussen de bedrijven door even in de achtertuin bezig geweest.
Ik hoop dat het vanmiddag weer lukt want,het lonkt.
Straks lekker de meubels neerzetten en dan bivakkeren we als we thuis zijn de hele dag in de tuin,mmm,heerlijk.

fijne zonnige dag vandaag maar dat gaat wel lukken,denk ik.

lieve gr inka en andre

It's me zei

Hoi Lynda...........nou ik hoop dat alles goed is gekomen vandaag in jullie tuin !!


Wat zijn mensen er toch altijd druk mee.............ik heb vandaag gewerkt....twas druk..........zo even koken en dan?? niks meer!! ben moeiiiiiiiiiiiiiiiii..............lieve groetjes Ria

Les Cotrions zei

Hello Lynda! A faboulous warm and sunny day for me too! Unfortunately I spent most of my time working, but I've enjoyed 1 hour of freedom in the garden!!! Lovely photos you show!
Another sunny day to you tomorrow!
Vale

Bonjade zei

Hai Lyn zo zeg wat een heerlijk stukje. Alleen je verhaal geeft al energie.....
Leg je me de 5 min. truc in huis ook nog eens uit...? Net een tip voor mij, al zeg ik het zelf.
En wat een heerlijke beelden erbij. Ga nu even op je blog tippers kijken. Thanks en een gezapige avond...;))

Abacaxi & Hortelã zei

TTTSSSSSSSSSSSSSSSs... en ik heb gelist dat jij een blog hebt! Leuk!!
Inderdaad dichter bij huis (kom ook uit het zuiden dus het is inderdaad maar 4 uur rijden, toch even makkelijker dan 12 uur vliegen!).
Wat heb je een gezellig blog, kom gauw weer kijken!
Groetjes, Chantal

Robyn zei

Hi Lynda! I found your blog through Zaira's Little Emma English ... and I'm So Glad I did! Sounds Like You Have Been so busy in your garden. We plan to start on ours this weekend As Long As the weather is nice! So nice to meet you!

Robyn zei

Lynda, That is so funny! I have a permanent translation bar at the top of my page Because I read so many Dutch blogs! Thank you for your sweet comments about Mary's post ... I AM floating! ;-) Thank you for listing me ... I'd love to Dutchies more possessions (as you say!).