Blogswap 2015

woensdag 18 februari 2015

Omdat de eerdere edities van de Blogswap altijd zo gezellig waren en omdat het er bij in geschoten was om het weer te organiseren door o.a. de Instaswap, dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om weer een blogswap te organiseren.
Je kon je opgeven bij mij....en dat deden er 14 van jullie.

Ik heb daar even met deze en gene over gesproken, door laten gaan of niet. De een zei afblazen maar de ander had dezelfde gedachte als ik:  aantallen zijn niet belangrijk het gaat om het plezier dat de deelnemers eraan beleven. Dus.....vóór aankomend weekend hebben de dames die zich hebben opgegeven een adres in hun mailbox van een andere blogger/swapper. Op een enkeling na zijn het allemaal "ervaren swappers" dus een uitgebreide uitleg is niet meer nodig :). 



Je krijgt voldoende tijd om wat te verzinnen en uit te voeren, omdat het de Springedition betreft verzenden we op 21 maart! Ik wens alle deelnemers veel voorpret en creatief plezier en ben heel benieuwd naar de foto's vanaf 21 maart!

Swap on, ik ga mailen!

Leave a Comment

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Oh,..wat jammer, Lynda! Gelukkig laten jullie het wel door gaan. Ik vind het altijd zo leuk om mensen blij te maken, echt zin in, ben benieuwd wie mijn swap-vriend(inne)tje is?! Komt de site tegen die tijd ook in de lucht of nu even niet?

Lieve-Groetjes,
Verie

Unknown zei

Er komt voor de blogspot geen aparte site, alles loopt via mijn blog. Over de instaswapwebsite hoop ik toch deze week iets te horen :)

Unknown zei

De blogswap niet spot :)

A fresh start of me zei

Oh sjoet,(sorry) nou weet ik niet waar ik me nu voor opgegeven heb,de blogswap of de instaswap..
Sorry mijn gedachten waren de laatste maanden niet optimaal..
Groetjes Chris

Esther zei

Fijn dat het doorgaat. Ik ga alvast wat broeden... dat past goed bij de lente!
Groetjes, Esther

Corine(THUIS) zei

Kom maar op met dat adres.. nu de lentezon zo lekker schijnt borrelt het in mijn hoofd ;-)

Indruk zei

Ik hou mijn mail in de gaten :-). Pascale X

Guy en Dina zei

Fijn, fijn, ...

lia zei

Oh, wat jammer dat het er zo weinig zijn...
Straks zullen ze wel weer wakker worden.

Anneke zei

Oh wat leuk. Helemaal gemist....
Have fun!

Unknown zei

Ow wat jammer, kam ik mij niet meer opgeven?

Unknown zei

Ow wat jammer, kam ik mij niet meer opgeven?