Timing is everything...

woensdag 11 februari 2015

Terwijl jij dit leest zit ik 't me af te vragen, 1000 blogposten....waar vul je die toch mee?! Nou gewoon, als je het een fancy naam wilt geven kun je het lifestyle noemen *grin* maar ik noem het gewoon "leven". In de eerste jaren veel frequenter dan de laatste tijd maar zo gaan die dingen, van het een komt het ander en voor je het weet zijn je dagen gevuld met schrijven. Misschien niet steeds hier, maar outthere zeg maar. Maar mijn eigen "blogske" zou ik toch niet willen missen.





Vandaag dus mijn 1000e, en ik heb achter de schermen even wat overleg gepleegd.Het lijkt perfect getimed maar dat is het dus niet, vandaar een last minute overleg met de organisatie van het Event. Omdat het toch een klein beetje feest is hier op "een klein stukje van mij" mag ik niet 2 kaartjes weggeven maar 5! 5 mensen mag ik blij maken met een entreeticket voor het Feel Good & shopevent waar ik vorige week over schreef!

                   Maruska, Suus, Mirjam, Ankie en Lisanne..........

jullie mogen mij een mail sturen met jullie adresgegevens, jullie gaan naar het Feel Good & Shop Event! Gefeliciteerd allemaal, bel een vriendin en maak een afspraak en heb vooral een héle gezellige dag!

Voor alle andere lezers, dankjulliewel dat jullie meelezen...maar liefst 1000 blogposten lang!


foto: sweetthingblog

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd met 1000 posten, dat zijn er heel wat! Hoewel de laatste tijd minder aanwezig heb jij denk ik toch wel een speciaal en een eigen plekje in blogland, door alles waar je je voor inzet en door alles wat jij organiseert. En dat mag wel eens gezegd worden :-).

Liefs, Ingrid

P.S. De kaarten weet je vast wel te slijten, ik hoop dat je er een aantal dames (of heren) heel blij mee gaat maken.

Deborah zei

Gefeliciteerd!! Wat een mijlpaal!

A fresh start of me zei

Wow Lynda 1000 posten..geweldig..
Maar of je ze hier nou doet of outthere..dat maakt me niet uit..je schrijft gewoon makkelijk leesbaar..
Nou ja wel in het Nederlands want soms kan ik het Engels niet zo goed begrijpen hahaha..
Groetjes Chris x

Mirjam zei

Zo zeg, 1000 posten, dat is geen katten...
En ik moet je zeggen, dat ik alle stukjes, tenminste vanaf dat ik zelf ook blog, met veel plezier heb gelezen. Ik hoop dat ik dat nog heel lang mag blijven doen...
Ik wens je een heerlijke avond,
Liefs,
Mirjam

Indruk zei

Gefeliciteerd Lynda met deze mijlpaal, 1000 posts dat is echt niet niks. Op naar de volgende 1000! Pascale X

Suus zei

Wat een mijlpaal!! Gefeliciteerd ! En ik maak een vreugde dansje! Thanks 😘

Unknown zei

Gefeliciteerd! !

Esther zei

Een prachtig aantal! Gefeliciteerd.

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Super Lynda! Gefeliciteerd met de 1000 posten en gefeliciteerd meiden voor de kaartjes!! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes,
Verie

Feel good & Shop Event zei

Winnaressen Maruska, Suus, Mirjam, Ankie en Lisanne van harte gefeliciteerd met de entreetickets! We zien jullie graag op vrijdag of zaterdag 20/21 maart.
Lekker feel good en shoppen!
Groetjes, Monique en Ingrid

Maruska Gorgec zei

Wsuw de 1000e alweer, gefeliciteerd! Superleuke blog heb je ook, echt 1 van mijn favo's omdat hij zo lekker toegankelijk is, no nonsense en gewoon recht uit je hart, super! Op naar de 2000 zou ik zeggen en nog super bedankt voor het kaartje!

Le Style zei

wow 1000! & dan nog alles wat je 'daarbuiten' schrijft, super. Je schrijft ook zo pakkend. Succes, op naar de 2000 ;-)

Fijn zonnig weekend!

liefs, Yet

Mirjam zei

Dankjewel voor je berichtje, had dit helemaal gemist... Heel erg bedankt en van harte met je 1000 blogs, wow! Age is nothing but a number, but still... Impressive! Hele fijne zondag gewenst en dan ga ik je nu mailen! :)
Groetjes, Mirjam