Waar is de winnaar?

maandag 16 februari 2015

Afgelopen week maakte ik de winnaars bekend van de entreekaartjes voor het Feel Good & Shop Event in Veghel op 20 en 21 maart a.s. Vier van de vijf winnaressen hebben mij een mailtje gestuurd maar van eentje mocht ik nog niks ontvangen. Ik ken haar niet, ze heeft blijkbaar geen blog en ik weet ook niet waar te zoeken dus ik doe het nog 1 keer zo:
Lisanne....waar ben je? Het kaartje wacht op je! 

Het kan natuurlijk door de Carnaval komen dat ze het gemist heeft dus ik wacht het nog even af. Maar....mocht ik a.s. vrijdag 20 februari nog niks hebben vernomen, dan gaat wat mij betreft het kaartje naar een van de andere dames die wel zouden willen.



carnavalsversiering maken

Gevalletje "waar is de winnaar":). Het kan voorkomen toch?

Leave a Comment