Blogswap start en een nieuwe winnaar

vrijdag 20 februari 2015

Done! Alle adressen voor de blogswap zijn verzonden en als het dus goed is ( mail me als dat niet zo is) heeft iedereen die zich heeft opgegeven dus een swapmaatje! Ik zeg aan de slag, veel plezier en verzenden doen we allemaal tegelijk op 20/21 maart! In het kort, kwaliteit boven kwantiteit ;), het moet door de brievenbus passen en het gaat vooral om de lol en de aandacht voor elkaar. :) Blogswap 2015 Springedition start NU!



Dan zoals gezegd een nieuwe winnaar voor het kaartje van het Feel Good & Shop Event in maart a.s.
Één winnaar heeft niks van zich laten horen dus het kaartje wordt vergeven aan iemand anders. De alsnog gelukkige winnaar is Sammie. Gefeliciteerd Sammie, mail je me zodat je ik je het e-ticket kan toessturen? ( e-tickets ja, ik was al driftig adressen van winnaars aan het verzamelen voor het toesturen van de tickets....blijken het e-tickets te zijn...duhhhh...hoe oldskool kan je zijn? *grijnst*)


Prettig weekend allemaal, ik ga een begin maken met schilderen.

Leave a Comment

Inpakken en Uitdelen zei

Jee,

Ik heb er zin in, adres gevonden in mijn mailbox... Ik ga aan de slag..

Happy weekend.

Pieternel

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Helemaal leuk! Ook ik heb een lief swapmaatje waar ik heel blij mee ben!
`k Ga volgende week lekker aan de slag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Anneke zei

Wat een leuk idee zef.
Een fijn weekend, Liefs Anneke

lia zei

Heb net je mail gelezen.
leuk......

Corine(THUIS) zei

Mail is binnen! Ik ga aan de slag..

A fresh start of me zei

Hier ook binnen..tussen de bedrijven door maar eens wat maken..