Nieuwe jas

vrijdag 6 februari 2015

Deze maand is het 5 jaar geleden dat ik begon met bloggen. Ik vond het tijd worden voor een nieuwe jas. Een beetje opgeruimd, wat aangepast en wat toegevoegd. Er moet nog e.e.a. geschoven worden maar als het goed is doet alles het gewoon :).
Zo kun je je nog steeds aanmelden voor de blogswap. Dat kan nog tot en met 10 februari en al loopt het niet storm, gezellig is het altijd. Ook kun je nog kans maken op twee keer een gratis toegangsticket voor het Feel Good & Shop event in maart.

Mocht er ergens iets niet naar behoren werken laat je het me weten? Ik ga verder met m'n nieuwe jasje passend maken.


Fijn weekend!

Leave a Comment

A fresh start of me zei

Oh Lynda,deze is super mooi..mooi clean..I love it..
Lieve groetjes Chris

Rensina Steursma zei

Leuk hoor je nieuwe lay-out!
Strak, maar toch passend bij je blog.
Groetjes, Rensina

Ingrid Orens zei

Mooie nieuwe jas !!
xxx

Indruk zei

Wat een onwijs leuke foto van jou! Pascale X

Esther zei

Dat ziet er goed uit! Leuke foto ook, lekker vrolijk.

It's me zei

Mooi je Blog zo...zijn wij in hetzelfde jaar begonnen..?...leuk .,!...fijn weekend liefs Ria...x!

La Maison zei

Het ziet er heel strak uit allemaal, mijn compliment.
Jammer dat de rek uit de swab-gevoel is.
Een mooi weekend en lieve groet,
Hermine

Unknown zei

Mooie nieuwe jas hoor!;)
Past helemaal bij je blog!
Liefs Daniëlle

lia zei

Ik weet nog precies wanneer jij begon met bloggen.
Want opeens was daar iemand die op een humoristische wijze aanwezig was. En ik was altijd nieuwsgierig naar je posten.
Wat dat betreft is er in die 5 jaar heel veel veranderd, maar dat je er nog bent op diverse manieren is natuurlijk top, net als wat jij allemaal doet.
Hoop nog vele jaren van je blog in het nieuwe en mooie jasje te genieten.

Liefs Lia

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

..ik dacht al iets anders te zien! Lkker overzichtelijk, Linda.

Lieve-Groetjes,
Verie