Instaswap op de radio!

dinsdag 17 februari 2015

Mag ik even? Als je al wakker was vanmorgen om 6.15 uur,  heb je misschien naar de radio geluisterd? Naar Q-music om precies te zijn? Nee? De ochtendshow Mattie en Wietze organiseerde een #mattieenwietzeswap en via via...zoals dat gaat op instagram kwamen ze bij mij terecht! We hadden vorige week een kort gesprekje daarover en dat is vanmorgen dus uitgezonden.....om 6.15...dat dan weer wel ;). 

Maar....technisch als ik ben (not) kreeg ik het voor elkaar om het mp3 bestand met jullie te delen. Luister hier naar het korte gesprekje. Zachte G gegarandeerd ;)


Hierbij ook maar meteen het nieuwe logo, dan ben je meteen bij....mocht je dat leuk vinden ;).



Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Hij is leuk! Haha the mother of instaswap, klinkt beter dan queen :-)

Marjan zei

Heb net zitten luisteren. Ik luister wel eens naar Q-music maar 6 uur is me toch een tikkie te vroeg �� Echt leuk om te horen Lynda! Wat mooi dat het zo'n succes is geworden!
Groet,
Marjan

Judith zei

Haha, niet alleen een zachte G #limburgsaccentallover;-)

Super toch, dat je zoveel aandacht krijgt voor dat mooie initiatief op instagram!!! Ennuh... knappe technische zet van jou, leuk om het geluidsfragmentje te horen, want inderdaad... ik sliep nog!

X Judith

Rensina Steursma zei

Wat superleuk om te horen!
Dat heb je toch maar weer knap gedaan.
Groetjes, Rensina

jasa service ac jabodetabek zei

nice story..instagram is very nice for share photos

visit back to jetenik.blogspot.com

Silvia zei

Leuk om te horen lyn, instaswap queen. Het is official!!!!!groetjes van Silvia

lia zei

Deze keer was ik net te laat dus.. Fijn dat ik het op deze manier kon horen, en wat klink jij lekker uitgeslapen!!
En die lof verdien je dubbel en dwars...

Unknown zei

Vandaag even de tijd om te luisteren. Leuk!

helemaal weg van het nieuwe logo.

Anoniem zei

Super tof!

Passione Helena zei

Heb even geluisterd naar je stem hoor…ik werd toch wel nieuwsgierig ;-) Wat super leuk dat je in de uitzending was, Lynda! En wat deed je het fantastisch.. pff, ik zou denk ik geen woord uit zou kunnen brengen. En wat een mooie zachte G!

Top deze aandacht! Veel succes met de instaswap!

Wes je een fijn weekend!
Liefs Helena