Feel Good & Shop event

dinsdag 3 februari 2015

Er zijn maar weinig dingen die ik zo ver vooruit plan, misschien alleen de zomervakantie, maar dit event staat al in mijn agenda hoor! 20 maart toets ik Noordkade Veghel in op mijn TomTom want daar gaat het gebeuren. Geen uren meer in de trein om in Amsterdam(of omstreken) te komen maar eindelijk eens iets meer in "mijn buurt". Wat ze boven de rivieren kunnen moet hier toch zeker ook lukken? Aan hun enthousiasme gaat het niet liggen, ze bestoken alle social media kanalen met hun informatie en nieuwsgierigmakende foto's over dit event. Monique van den Berg en Ingrid van de Rijdt zijn de organisatoren en drijvende krachten achter dit FeelGood event.

Als je het aanbod aan deelnemers ziet weet ik zeker dat je ook je agenda erbij gaat pakken om te kijken of er nog een gaatje is op 20 & 21 maart a.s. Tijdens die dagen kun je je laten inspireren en verwennen tijdens het Feel Good & shop event in de Koekbouw van CHV aan de Noordkade in Veghel.

Ze hebben leuke samenwerkingen tot stand gebracht met bijvoorbeeld een restaurant in de buurt, lekker eten voor of na het event tegen een leuke prijs. En zo zijn er nog meer aantrekkelijke lokkertjes die je misschien wel over de streep trekken er maar eens werk van te maken. Waarvan? Je ticket bestellen natuurlijk, dat kun je online al regelen. Voor de "vroegboekers" zijn er ook hele leuke akties opgezet, de dames hebben werkelijk aan alles gedacht!

Welke standhouders er allemaal zullen zijn? Oef, heb je even? Ik noem er een paar, voor de rest zul je echt hierna naar de website moeten gaan:



Pluk de Kerstmarkt



de Tostibus (hoe leuk toch tegenwoordig die rollende keukens) en zeer gevarieerde selectie ondernemers op het gebied van o.a. mode, wonen, kids, gezondheid, food, stationary etc.

Bijzonder plekje        Storblends             Twenty Somethin'

Om er slechts een paar te noemen!( er zijn er veel en véél meer)  Ik weet zeker dat er voor elke doelgroep/leeftijd wat leuks te zien zal zijn. Ga gerust naar hun website om alvast te genieten van de voorpret maar makkelijker is het als je naar de website van het Event gaat natuurlijk....daar staan ze allemaal genoemd!

Het leukste shopevent van Zuid-Nederland

  Klinkt superleuk toch? (heb je in de gaten dat ik je probeer over te halen om vooral te gaan? :P)
Het wordt nóg leuker! Ik mag namelijk twee kaartjes weggeven! Woohooo.....niet in de rij maar gewoon doorlopen en meteen genieten. Nou zat ik te denken, ik kan ze alletwee aan één geven zodat de winnaar een vriendin/dochter/zus mee zou kunnen nemen....zou kunnen....maar ik wil graag twee mensen blijmaken. Dus....twee kaartjes...twee keer één kaartje, dat is toch ook al superleuk want als je dan met z'n tweetjes gaat dan zijn jullie beiden voor half geld (ik zie mogelijkheden voor een lekkere tosti of een verse bak koffie!).
anyway......de kaartjes gaan naar......twee mensen die hier de komende week een reactie achterlaten. Meer hoef je niet te doen, zeg dat je mee wilt doen en je dingt automatisch mee. Zo simpel kan het zijn. Op woensdag 11 februari maak ik de winnaars bekend!

Succes allemaal!



                             

 


Leave a Comment

Mirjam zei

Jippajee, eindelijk een event in de buurt, leuk! Ik wil wel! :)

Unknown zei

Oh super! Ik woon heel dichtbij, had er nog nooit van gehoord? 😐 Ik zou echt heel graag gaan naar die Flavourires van het Zuiden! 😁

Lisanne zei

Ik zou heel graag naar dit event willen gaan. Eventjes er heerlijk uit, 5 minuutjes van huis!! Ik wil wel een kaartje!

Suus zei

Check!!! Ik ben vrij in mijn agenda! Dus yes please 😁! Ik zou graag een kaartje willen winnen!! Liefs Suus

Tamara zei

Ik had er ook al van gehoordcen wil heel graag gaan. Hij staat sowieso al in mn agenda. Misschien kunnen we carpoolen ;)

ankie zei

Zo dichtbij huis en nog helemaal niets van gehoord, zou graag gaan met een vriendin

Sammie zei

ik zou heel graaaaaag mee willen doen. :) ben altijd net te laat met kaartjes kopen of meedoen met een winactie. Hopefully this time i am lucky:D

xoxo
Mia