BB ennnn....BB!!

maandag 25 juni 2012

Bekende Binnenkijker om maar met wat leuks te beginnen ;)!



En dan Bad Blogger...BAD BAD blogger.....of blogspot...of wie/wat dan ook bij blogspot! Ben ik nou de enige die steeds een vastlopende internet explorer krijgt als ik naar m'n blog ga? Zo is er natuurlijk geen *piep* aan he!  Zo kan ik niet bij jullie allemaal langs komen en reageren, zo gaat de lol er snel vanaf! Het duurt een eeuwigheid om überhaupt een post geplaatst te krijgen dus Mr Blogspot....leest u mee??? BAD blogspot...niet meer doen!

Liefs
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

FireFox nemen....

Mis je

Brabbels en Kiekjes zei

Google-chrome nemen, dan verdwijnen al je problemen als sneeuw voor de zon...
Oké bijna alles dan, misschien als jij het probeert dat de er dan gelijk uitbundig zomerweer tevoorschijn komt!

'-)

Liefs,

Bij Guusje Thuis zei

Da's nou precies de reden dat ik Blogger via Firefox bekijk en sinds ik dat doe, nooit meer een probleem, nou vooruit eentje nog; het duurt soms nog steeds een halve dag voor mijn blogje erop staat.

Home and Lifestyle zei

Hier ook een Mozilla Firefox fan, heb geen enkel probleem met bloggen!

En wat leuk dat je Lia van House of Seasons onder deze link hebt zitten!! Ik ben vorig jaar bij Lia in de winkel geweest en dat was toch zo leuk...dan lees je haar woorden meteen anders en met nog meer enthousiasme!

Lieve groet, Ingrid

Room Seventeen zei

Firefox ? Heb ik ook, maakt geen bal uit, het gaat allemaal even traag, heel irritant.

Claudia. zei

Dat probleem hebben we hier ook, soms lukt het via, via om het aan de praat te krijgen.
Maar het is doffe ellende.
Claudia.

It's me zei

Ik werk ook met fire fox...maar hier lopen ook heel veel blogs niet vol zeg maar...een wit scherm dat is wat ik zie heel vaak.......wel jammer want nu heb je mijn feestje gemist....sjuchttt....xxx...

Tanja zei

Volgens mij ben je nog een van de weinige die met IE werkt, download nou even Firefox en je problemen zijn over, gewoon even doen en als je niet weet hoe, mail me dan maar.

Liefs
Tanja

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Lynda,

Inderdaad is Google Chrome de beste oplossing! Het is ook natuurlijk 'pesten' van Google zelf om zo meer en meer klanten te trekken. Maar onze tijd is ook kostbaar!
Je schreef aan Maureen over het naar Dubai gaan dat je dan de eerste Blogger aan je lijst toevoegt die daar zit. Ken je de Nederlandse Angela ook? Uit Alkmaar oorspronkelijk. Kijk maar eens hier: http://angela-lace.blogspot.com/
Lieve zomergroetjes,
Mariette

Elisabeth zei

Ik heb Firefox maar ook steeds problemen!!Balen al dat gedoe steeds!!
Liefs Elisabeth

House of Seasons zei

hé wat leuk, kom ik ineens mezelf tegen....
En Ja hoor, ze hebben gelijk, sinds ik Firefox in mijn blogleven ben tegen gekomen, heb ik veel minder zorgen!!!!!!!!
Liefs
Lia

Pierelantijntjes zei

Ik blog via google chrome, en heb ook geen problemen.
Oh wat een heeeeeerlijk muziekje heb je erbij!
liefs Ester

Nicole Claudia zei

Ik heb Chrome en volgens mij gaat het redelijk vlotjes, en mijn laptop is uit zich zelf niet snel, maar ik heb geen witte pagina's en dat ik tap tap tap zit te wachten en te wachten... dus... misschien helpt het??

Groetjes, Collie

Huys 50 zei

Ik kan je niet helpen Lynda,hier(nog)geen problemen...
Ik heb nu Chrome.

Groetjes
Dicky Marie

lia zei

Ja meid, er zijn er al meer die het zeggen Firefox, en je problemen zijn voorbij.
Ik doe het al bijna vanaf het begin en heb nooit problemen gehad.

Dus DOEN!!!!!

liefs ..)

Brocantaria zei

Ik ben ook een firefox fan, geen problemen....!
groetjes Claudia