Ik wist het wel...

zaterdag 16 juni 2012

wat ik zou gaan doen als het ZOMER zou zijn......

Pinned Image
het recept om zelf heerlijk frisse citroenlimonade te maken ligt klaar...
Pinned Image
m'n ligstoel wacht ook al ongeduldig op gebruik

Pinned Image
en stapels boeken wachten erop om gelezen te worden...buiten!

Pinned Image
ja ik wist het wel....als het zomer zou zijn, maar ja, we wachten nog steeds soort van op de lente he;).
Hier in het Zuiden(niet zo zonnige zuiden vandaag!) duurt het nog maar twee weken voordat het zomervakantie is, maar het "gevoel"is er nog niet, of dat door het weer komt? Ik hoop zo op wat weekjes aangenaam buitenleven, heeft een mens nodig.
Béétje ongedurig wordt ik er wel van hoor, ga niet klagen, maar vriendelijk vragen...zou dat helpen?
Zon??...ah toe...??;)

Wat zou JIJ doen?

Liefs,
Lynda

muziek: Grease Summer nights ;)
fotos: Pinterest

Leave a Comment

Saskia zei

gaan picknicken!!!! en buiten in de zon een lekker drankje drinken met een boekje erbij ... en lekker gaan fietsen met Payal ...
Oh ik hoop zo erg dat het eindelijk eens zomer wil worden want ik ben het weer zoals het nu is wel stilaan beu ... Maar ik klaag niet hoor ;o) ik vraag alleen maar lief :o)

Unknown zei

Ik houd vertrouwen, er komen vast nog wel genoeg fijne dagen!

Elisabeth zei

We blijven vertrouwen hebben toch?? Juni is wel vaker een wat slechte maand ,maar het komt goed.Ook hier stapels mooie bladen om door te spitten en ja idd WEL buiten natuurlijk.Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Wat ik ga doen? Ja, dat weet ok dus nog niet, maar het zal motorrijden worden,varen met ons bootje.

Maar het meeste hoop ik dat ons huis verkocht wordt.
Kijk en dan heb ik zat te doen.

Heel veel hoop groetjes

hokje zei

Wel een heerlijk zomers muziekje... Het begin is er dus ;)

Groeten, Miranda

lia zei

Wat ik zou doen.... om te beginnen deuren en ramen open gooien. Bbq aan, en dan lekker lang buiten zitten.
Ahhhh..., we dromen nog maar even. Maar wij hebben nog 5 wk voordat we vakantie krijgen.

liefs..)

Bonjade zei

Als ik nu ook even heel lief met je mee vraag.....? Beetje meer zon?
Ietwat warmer....een paar graadjes maar?
Enne...dat recept krijgen we toch zeker nog wel van je?
;)
FF

It's me zei

Komt goed schatje...vandaag al een prachtige dag toch ??.....liefs van mij....xxx.

Unknown zei

Jaaaa ik wil ook zomer!! Vandaag schijnt hier wel de zon, maar het waait flink. Wel heb ik vlierbesbloesemsiroop gemaakt afgelopen week. Jouw recept mag je ook wel plaatsen (ben dol op citroen)
Lieve groet uit het Noorden

Nicole Claudia zei

Volgens mij is de zomer op vakantie... ik wil gewoon een paar maanden strálende zon overdag (hoeft niet heet hè, gewoon lekkere temp.) en 's nachts mag het best wel eens regenen voor de plantjes.

Mijn zomerjurkjes slijten ieder geval niet, hahaha

Groetjes, Collie