We were there.....

woensdag 20 juni 2012

en we zongen, en zwaaiden, en maakten foto's....als bewijs:)

Guus op weg naar het Philipsstadion, in stijl;)

wij zaten...zij stonden:)

Guus was er ook ;)...dat zag ik op het scherm, ik nam natuurlijk mn bril niet mee, dus ik moest het met "tv-kijken"doen ;)

en helaas regende het PIJPENSTELEN....maar de lol was er in het veld niet minder om! Allemaal in gekleurde regencapejes! Kleurig geheel!

kijkt u even naar Guus zijn bril...nat...want Guus...de oerhollandse bikkel...stond gewoon in de plens!

nah ja...deze is wat onzuiver(net als mijn zicht;)), maar daar op het oranje vlak in het midden staat ie...u ziet...bril was geen overbodige luxe;))

Groots met een zachte G--> Gezellig!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Volgens mij was het Geweldig (met een grote G!)
Ach en die regen die maakt dat je het concert sowieso niet meer vergeet ;)
Ik zit nu trouwens heerlijk in de avondzon met m'n laptop in de tuin!!
Groeten, Corine

Huys 50 zei

Oooo Guus !! ik ben een Guusfan,jazeker wel !! Ik ben dol op Guus met of zonder druppels ik hou er wel van.
Gezellig samen in de regen.

Groetjes
Dicky Marie

Unknown zei

Super!!!!!!!!!!!!

Jolanda zei

Leuk! Mijn dochter was zondag, een grote oranjezee. Ook zij heeft met haar handbalteam genoten van Guus! Lieve groet

Anoniem zei

Leuk, leuk, leuk.
Ik moest ook ff mijn brilletje goed zetten om hem te kunnen zien op je foto. En dan de ipad een stukje verder bij me vandaan, maar toen zag ik hem hoor.

Top dag/avond dus gefad?

lia zei

Mijn zoon is ook geweest, op de avond dat Nederland moest voetballen. Dat was ondanks het verlies ook een hele leuke avond.

Liefs..)

Carla zei

Gaaf hoor...fleurig geheel zo!!
Ik heb je foto's ff zonder bril gekeken hoor...van dichtbij zie ik niks met dat ding op mijn neus...dus die staat meer op mijn hoofd dan op mijn neus haha.

liefs Carla.

Abacaxi & Hortelã zei

Het was genieten met een zachte G ;)