wat doe je dan?

donderdag 7 juni 2012

.....datgene dat je het beste kunt.....op dit moment.........


Believe in Pink

Na een lange stilte, een stilte die al niet goed voelde, een sms....dat het niet goed gaat. Sterker nog, dat het héél erg slecht gaat.....
Meer niet.....begrijpelijk, maar wat kan ik daar slecht tegen.....automatisch spring ik al in de AKTIEmodus, help wanted dus sleutels in de aanslag klaar om iets te doen.
Maar ja, waar ga ik heen, en wat kan ik doen?
 Het MOETEN, het WILLEN, het WILLEN helpen, het iets MOETEN doen...en all I can do is....wachten....wachten tot je weer zover bent dat je kunt sms-en....dat je er weer een beetje bent...dat het PINK weer in de verte gloort, meer KAN ik niet...en wat kán ik daar slecht tegen!
Dus voor nu, een roze wolk, en al mn roze kaarsen.....voor jou, want meer kan ik HELAAS niet doen!

Toch?

ALLE liefs,
Lynda
ps: en natuurlijk een stukje muziek waarvan ik weet dat je het mooi vindt, waar zelfs JIJ stil van wordt

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Die machteloosheid voelt vaak zó slecht aan, maar meestal kun je aan de situatie zelf ook echt weinig veranderen. Je doet wat je kunt doen Lynda...er zijn!

Huys 50 zei

............?? ik mis iets geloof ik..??
Waar blijf je Lynda je komt nooiiiit meer langs....

groetjes
Dicky Marie

Corine(THUIS) zei

Machteloosheid, de moeilijkste emotie die er is!
Meeleven, vanuit de (verste) verte is alles wat je kunt..
Sterkte voor jou maar zeker voor degene in kwestie..
Groeten, Corine

It's me zei

Je kunt niks doen Lynnnn....er voor haar zijn .....als ze je nodig heeft.......das al moeilijk genoeg......liefs Ria....xxx

Tanja zei

Ja Lynda, dit zijn de moeilijkste dingen, je zo machteloos voelen en niets kunnen doen maar geloof me gewoon er zijn, er echt even zijn dat is betekent zoveel.

Sterkte meis
Liefs
Tanja

Dagmar Wijnbelt-van Heun zei

Lieve Lynda,

Wat moet je je machteloos voelen, wat is er aan de hand lieve meis?

Liefs Dagmar

Haikey love of living zei

Ik hoop niet dat het is wat ik denk.

maar door er gewoon te zijn doe je al heel veel!

lieve groet, Haikey

G-STYLE zei

Ze weet in elk geval dat je aan haar denkt en alleen dat doet al goed , vast en zeker !

sterkte ...liefs Gea

G-STYLE zei

Ze weet in elk geval dat je aan haar denkt en alleen dat doet al goed , vast en zeker !

sterkte ...liefs Gea

Anoniem zei

Moeilijk zal het zijn, er willen zijn, maar het niet kunnen
Maar volgens mij moet ze weten dat je aan haar denkt.

Arm om je heen groetjes

Bij Guusje Thuis zei

Mocht ze het nog niet weten, dan leest ze het ongetwijfeld op je blog en dat is misschien al meer dan genoeg; gewoon weten dat jij er bent.

Ger zei

Dit klinkt niet goed.....
en zal het zeker ook niet zijn...helaas.

Je machteloos voelen is net zoiets als vleugellam zijn.....dan kan je niks doen....of weinig.

Sterkte wensen,lieve Lynda.... is alles wat ik op dit moment voor je kan doen...

Liefs,
Ger

Agnes zei

Machteloosheid is denk ik de naarste emotie...omdat je er weinig mee kunt.
Maar je bent een lief mens Lynda... dat kan al heel veel steun bieden.
In ieder geval sterkte....ook voor de persoon waar het omgaat. Ik ben op het moment niet aktief op mn blog maar mn kaarsje blijft branden voor iedereen die het nodig heeft.
Lieve groet,
Agnes

Elisabeth zei

Klinkt heftig .Machteloos zijn is zo erg .Sterkte voor jou en degene om wie het gaat.
Liefs Elisabeth

Unknown zei

OOh meid snap het zo goed.......
Sterkte hoor!
liefs ka

Kom Achterom zei

Machteloosheid is verschrikkelijk! Ik hoop dat hij of zij kracht put uit jou stukje! In ieder geval wens ik jullie beide heel veel kracht en sterkte toe.
lieve groetjes
Yolanda

Brabbels en Kiekjes zei

Lynda,

Als degene weet dat jij klaar staat, in de startblokken wacht, en naast de telefoon zit. Dan is dat vaak al zo waardevol...
Je kan niet in iedere situatie iets doen voor een ander.
Maar de wetenschap dat je er voor ze wil & kunt zijn als de situatie dat toelaat is vaak al zo fijn!

Ik wens jullie beide alle goeds.

Liefs,

lia zei

Soms kun je helaas niet meer dan wachten.
Sterkte en ook voor degene in kwestie.

liefs..)

hokje zei

Machteloosheid... een duwtje in de rug met deze lieve post; sterkte!