Teveel gevraagd?

donderdag 14 juni 2012

Ik vraag (dit keer;)) geen geld, ik maak geen reclame, ik word er in z'n geheel niet beter van, maar van de ene mama naar heel veel anderen, wil ik jullie vragen er twee klikjes aan te wagen.
Waaraan?

Op de school van Meisje 2 zitten regelmatig voor een bepaalde periode meer kindertjes dan "normaal", met grote regelmaat brengt Janny er eentje extra....

Janny is een dorpsgenote van mij, die sinds 4 jaar pleegkinderen onder haar hoede krijgt. Ook gevallen, "vandaag bellen, morgen plaatsen"...hele schrijnende gevallen, waar MIJN hart soms bijna van breekt!
50 kinderen heeft ze al onder haar hoede gehad deze afgelopen 4 jaar en ja ze krijgt voor elk kind een toelage maar geloof mij, da's geen vetpot! Als alleenstaande moeder met 1 eigen kind is dat nog steeds elke cent omdraaien. Nou komt je een héél eind met liefde en warmte, maar wat zou ze graag eens op vakantie willen met haar kroost! Geen luxe all-in resort, nee....een eigen caravan waarin al haar kindjes een plekje kunnen krijgen en waarmee ze een weekje hun rijtjeshuis achter kunnen laten om de zinnen te verzetten!
Blijkbaar heeft O.HRA een aktie op touw gezet, en nu kunnen wij stemmen! Meisje 2 deed het natuurlijk al, want 1 ding...hoe zwaar die kindjes "van Janny"het ook hebben (gehad), ze allemaal lief!

Mijn verzoek aan jullie allemaal, moeder of niet...wil je op Janny gaan stemmen? Het kost je niks, ja twee klikjes en een minuut van je tijd en je hoeft er geen stap voor te verzetten!
In het kader: "wie goed doet, goed ontmoet"....als wij één ding wel kunnen is het KLIKKEN!!!


*zoblij*

Alvast bedankt!

Liefs,
Lynda

ook nu blijft het liedje....Samen wordt het beter!!!

Leave a Comment

Unknown zei

Ik heb geklikt en gestemd! :-)

Mariska zei

Heb direct even gestemd en ze staat nu ruim bovenaan...hopen dat dit zo blijft!!

Rumour has it zei

Gestemd! En met plezier... Hoop zo dat deze mevrouw weer eens op vakantie kan gaan; is toch een hele opgave én opoffering om jezelf zo weg te cijferen!

Anoniem zei

Done!!!
en op twitter een oproep...
Ze gaat al goed!
liefs Tamara

Carla zei

Gelijk even gedaan...zo iemand gun je toch alles!!

liefs Carla.

Anita zei

Tuurlijk ik heb gestemd :-)

lien zei

Ik klik mee, goede actie!!

Home and Lifestyle zei

Gestemd!

All Seasons zei

Ik heb gestemd!!

Corine(THUIS) zei

Ja hoor ook ik gun deze lieverd (met haar kinderen)een leuke vakantie!! Gestemd!!

What's in a day zei

Weer een klik goed initiatief..gestemd!!!

♥Eefie

Ger zei

Zo.....al al geklikt en klarie...!

En het was wel de gemakkelijkste handeling die ik vandaag verricht heb,
denk dat deze vrouw met haar goede zorgen om en voor al die kindertjes het alles behalve makkelijk heeft.

Zo een lieve vrouw en kinderen gun je toch alles!!

Graag gedaan lieve Lynda!
Fijne avond!!
Liefs,
Ger

Rita zei

Gestemd ! ben stem 1172 ..succes hoop dat deze vrouw wint ,ze maakt zoveel kindjes gelukkig ze verdient het !

Ricette low carb zei

ook gestemd, ik hoop dat ze van kan genieten.Groetjes Barbara

basichus zei

Tuurlijk

Anoniem zei

Check!

It's me zei

Gedaan !!.....xxx...

Nicole Claudia zei

Túúrlijk klik ik dan effe!!

Groetjes, Collie