Nu even niet....

dinsdag 26 juni 2012

Vervelen doe ik me zelden(of nooit) en ik zie altijd wel de mogelijkheid iets "even" tussendoor te doen! Nee zeggen is ook alweer zoiets dat ik zelden zeg, en hoewel wijze lessen genoeg gehad....stuit je dan toch weer op zo'n dag dat je denkt : "NU EVEN NIET"! Hoe je ook duwt en trekt....het gaat niet lukken, deze dag gaat geen succes worden, hoe graag je dat ook zou willen (want waar een wil is is immers een weg toch?)...en willen...dat doe ik altijd wel...willen...zoveel......even....allemaal....enzo.
Maar vandaag.....dus even niet, althans..."het" gaat gewoon niet, het rothumeur inmiddels gepasseerd accepteer ik maar dat het is wat het is.....en het is dus even "niks":).
Morgen weer een dag toch? Zal je zien...dan weer wel;)!

Liefs,
Lynda

ps: met knikkende knietjes Firefox geïnstalleerd, ogen dicht gehouden tijdens het downloaden...en er gebeurde....NIETS...althans...geen rode meldingen en rare geluiden...en elke keer opent mn blog gewoon...dus....so far so good(en nee...dat deed ik gisteren dus dat telt vandaag niet mee;)) 

Leave a Comment

sandra chantrel zei

tot morgen dan maar:)

Passione Helena zei

Soms heb je van die dagen, de acceptatie is daar, d'as al heel wat haha..Geniet van de dingen die misschien nog wel lukken. Tot morgen...nieuwe ronde, nieuwe kansen;-)

Dikke knuffel,
Helena

Elisabeth zei

Gewoon even alles laten voor wat het is ,morgen weer een dag zeggen we dan maar zo!!
Liefs Elisabeth

Thuis bij Tjits zei

laat het allemaal maar lekker los voor vandaag.. morgen is er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!!
en vergeet die reep chocola niet.. helpt echt:))

liefs, Tjits

Carla zei

De dag is gelukkig bijna om.
Morgen weer nieuwe kansen zeggen we altijd hier.

sterkte met de nacht...en ook die gaat voorbij ((-;

liefs Carla.

Huys 50 zei

Oooooe hoe herkenbaar ditte !! Yes een rotdag.....
Gaat ook wel weer voorbij soms heb je een paar van die rotdagen en hoe dan ook.......die gaan ook weer voorbij.
Op naar morgen en zien hoe de vlag er dan weer bij hangt toch Lyn ???

Snel op bed en morgen gezond weer op.

Groetjessss van mij

Dicky Marie

Ger zei

Waar een wil is is een weg.....
maar vandaag zijn er op jou weg gewoon even wegwerkzaamheden;-)

Morgen loopt ''het'' hopelijk weer van een leien dakje.....en gaat alles vanzelf.

Lieve groeten,
Ger

Anoniem zei

Ja, soms zou je wel eens een dag niet willen doen. En dan alleen maar in je bed willen liggen. Dat zou kunnen, maae doen het niet. Is er niets iets waarin jeje kan af reageren? Ga een extra rondje hardlopen? Zet de muziek dan hard aan en zing mee....

Geniet

Firefox gelukt? Je kan weer wat reageren.

Fijne avond, borreltje en dan naar bed

Groetjes Pieternel

Anna Marie zei

Klinkt zo makkelijk he? NEE, maar die 3 letters wegen heel zwaar voor mensen die altijd voor anderen klaar staan. Voel je niet schuldig of bezwaard om een of day hoor. Herkennen we allemaal. En morgen kijken we gewoon weer tegen een stralende Lynda aan die voor ons danst en zingt en waar we zo van genieten. Welterusten voor nu en hopelijk voel je je morgen een beetje minder blue, maar ben je gewoon weer onze roze Lynda!!

It's me zei

Pfffffffffff...zou ik mijn mond maar houden....sjuchhhhhttttt....xxx...

Nicole Claudia zei

Ai, nee zeggen... Ik had gisteren zo'n dagje... Op de snelweg allemaal een stelletje pingpong-idioten om me heen, die van links naar rechts scheuren, ik zat gelijk timide helemaal rechts met snelheid 80 tussen de vrachtwagens. Het was duidelijk mijn dag niet. Was ook om 11:00 uur weer thuis... het ging gewoon niet. Ik zat in mijn kantoor en wist gewoon niet wat ik nu moest, terwijl er toch van alles ligt hoor, maar nee... ik kwam niet in beweging. Besloot dus ook maar gewoon naar huis te gaan en gewoon niks te doen... Rare dag, maar dat was nu eenmaal zo.

Tot morgen!! dat je weer lekker wel weer iets wil... of iets kan wat je wil...

Groetjes, Collie

lia zei

Ik heb momenteel iedere dag mijn dag niet. Maar ook ik doe mijn best.....

Dus tot morgen!!
Liefs..)

Mirjam zei

Hoi Lynda,
En............? Gaat het vandaag beter?
Ik hoop het voor je.
Ik wens je een heel fijne woensdag,
Lieve groet,
Mirjam