Let us do it again!!

zaterdag 9 juni 2012

Hee, het is alweer twee jaar geleden dat we blogland oranje kleurden? Toen ging dat best aardig, laten we dat nog eens doen!;).

De oranje bordjes en bekers staan klaar (Trekpleister)
de oranje kaars zal straks ontstoken worden (Trekpleister)
Meisje 2 maakt zo nog even de oranje tompoucen(zelfmaakpakket, Aldi)
En de borrelnootjes schudden we in een Delftsblauw bakje van Piet Hein Eek (Douwe Egberts)

Ik kwast nog snel even mn nagels (Douglas)
Hang m'n keycord om (Douglas), na het afwassen m'n oranje armbandje weer om....misschien eerst afwassen en dan nagels lakken??;)) Anyway...armbandje om(www.Harten8.com) en dan zijn ook wij er geloof ik wel klaar voor! Ik deed vandaag alles in mn oranje broek (H&M)...dus...aan MIJ zal het ook dit keer weer niet liggen;)

je ziet, ik kan fluiten als ik het er niet meer eens ga zijn, of gewoon voor een nieuw drankje;), en mn lippen "glossen", na de bitterballen!

CHECK!

Hoe is het bij jullie? Overal aan gedacht?;)

Sportieve avond!

Lynda
Muziek: Oranje, kleur van je hart. Volgens radio 538(die hadden een OranjeSongfestival;)) het EK nummer van 2012....dus ik start de band.....en jullie de polonaise???:P

Leave a Comment

Huys 50 zei

NEEEEEEEEEEEEEEE... VOETBAL...BAHHHH, whahaaaa !!!
De pan macaroni op tafel voor de liefhebbers die WEL van voetbal houden en IK.........ik heb vanmiddag stof hehaald en duik achter de naaimachine, jeehhhhh en wie er wint..ach laat de beste maar winnen toch.
Anyway as ge maar leut het...zo is dat.

Maak jij er maar een feestje van Lyn !!!

doeidoei

Dicky Marie

Elisabeth zei

Uhhh nou uhhh ik hou niet van Voetbal.Maarrrrr het mannetje kijkt boven en ik heb goed gezorgd voor zijn natje en droogje.En trouwens mijn Oranje roos in de voortuin doet wel heel goed mee hoor.Ik hoop dat de Oranje fans mijn rozen laten staan hahaha Gezellig je blog,geniet van al het Oranje gebeuren.
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

Jij bent er helemaal klaar voor Lynda. Hier ben ik al blij dat de verwarming het weer doet. Het Oranje gevoel (lees huis versieren) schiet er hier dit jaar een beetje bij in (zucht)
Straks ga ik er voor zitten en tussen de bedrijven door even tutten, want daarna gaan we naar een feest.
Wens je veel kijkplezier enne.....hup Holland hup.
Lieve groet, Mea

Linda zei

Hoi Lynda,

Ik ben ook een grote voetbalfan, maar aangezien de Belgen er niets van bakken supporter ik vanavond voor de Nederlanders! Hup Holland Hup!
Groetjes,
Linda

ria zei

Sorry,ik heb er niks maar dan ook totaal niks mee.We gaan zo heerlijk uit eten dus geen voetbal hier.Heerlijk!!
Maar geniet er maar van!!Ieder zn ding tenslotte!!
Lieve groet Ria
(maar blogland oranje??ehhh liever niet!!)

Anna Marie zei

Vanmiddag een vlag opgehangen. (In de huiskamer) En net een leeuw op mijn been laten tatoeëren. En ik heb meteen de kinderen laten doen. Want over 2 jaar is er weer een WK en daarna een EK, en de Olympische spelen komen eraan en er zit vast wel een sport tussen die ze leuk vinden. De tompouchen zijn al op, maar kroketjes heb ik ook nog wel. Loopt morgen alleen zo beroerd. Tegen Duitsland pakken we wel uit. Geniet vanavond van de lekkernijen en de wedstrijd en tot morgen!! Ik ben nu wel heel benieuwd naar je hoor. Liefs Anna Marie.

Lovely Tough Cookie zei

Haha, aan jou zal het niet liggen.
Maar toegegeven: het is ook best leuk. Succes strakjes. :)

Marjan zei

Man en dochter zitten voor de buis, en ik...ik nam wat achterstallig werk mee naar huis en zit nu achter mijn laptopje. Bij gejuich kijk ik wel effe naar de tv! Veel plezier!
En straks de bonus, de KRO detective, elke dag met voetbal zenden ze er een uit. Mij hoor je niet klagen :-)
Juul.

Anoniem zei

Hier niets in huis met oranje.
We kijken wel, maar meedoen met de gekte?
Nee.

Hup holland hup groetjes

Nicole Claudia zei

Jip borden met afklikbaar vork, mes en lepel, bekers en een soort servetshirtjes (Hoogvliet). Knal oranje kipkluifjes en kippoten... dus eh... lijkt me duidelijk hè!

Kirsten heeft haar nagels creatief beschilderd met het rood wit en blauw en stickertjes. Ze heeft ook nog haar Bavariajurkje aan.

Ik heb er een van twee jaar terug, maar ik heb het koud, dus ik zit in rood wit blauw gekleed met een heul dik vest!!

We hebben met z'n allen zitten kijken, maar :-( helaas... heeft niet geholpen...

Corine(THUIS) zei

Ik ben niet zo'n oranjefan, maar ik keek natuurlijk wel...en het ging best, maar écht lukken deed het niet...jammer!!

It's me zei

En dan verliezen we....lekker weer......kuch.......op jouw winst dan maar morgen loopse meis....xxx...

hokje zei

Aan jou heeft het duidelijk niet gelegen...

Groeten, Miranda

Jeanette zei

Mijn hele woonkamer is oranje gekleurd door mijn man en zoon. Heb zelf het Bavaria en Supertrash jurkje gekocht en gisteravond aangehad. Daarbij nog een ketting en armband gekocht, lijkt me Oranje genoeg. Baal alleen als een stekker na de nederlaag van gisteren. Als het nou verder wel goed gaat dan zal mijn blog ook oranje kleuren.

Groet,
Jeanette

Carla zei

Hier in huis gelukkig niks oranje!!
Op het werk heb ik wel de boel oranje gekleurd.
En ik hoop echt dat ze er na woensdag niet uit liggen...anders moet alles er weer af
Dus alleen uit dat oogpunt...moeten ze winnen hoor!!

liefs Carla.