De lekkerste kerstvakantie thee!

dinsdag 22 december 2015

Ik heb dan geen kerstvakantie, ik heb wél de lekkerste kerstvakantie thee! Als je goed hebt opgelet heb je deze blikjes al eens ergens voorbij zien komen, ze zijn van English Tea Shop. Het merk heeft de afgelopen periode een hele leuke kerstcollectie in de winkels gehad, misschien heb je ze ergens gezien? Zo zijn/waren er de dozen met maar liefst 12 doosjes verschillende thee, een soort adventkalender zeg maar. Elk doosje bevat 8 zakjes seizoensthee. Ook zag ik hele leuke geschenkdozen voor een theeliefhebber met pyramidevormige doosjes met kerstthee erin. De thee die ik koos zit in een goudkleurig blik. Er zijn overigens drie smaken en dus ook drie verschillende kleuren blikje, rood en groen kun je ook nog kiezen. Ik wilde de Organic Coffee Cream Tea proberen en daarmaa had ik meteen een schot in de roos. Elke avond een flinke kop thee die ook nog eens heerlijk ruikt. Komt natuurlijk door de ingrediënten want er zit in:
Organische zwarte thee, organische koffie (zie je de boontjes op de foto? ), organische cacao (hallo lekkere geur! ), organische stukjes kaneel, organische saffloer (een distelachtige) en verder nog natuurlijke vanille, chai en chocolate smaken.

Je maakt 'm gewoon zoals bekend, met gekookt water. De thee is zoet genoeg om zonder suiker te drinken (maar nou doe ik dat altijd wel al) maar je kunt er natuurlijk suiker en melk naar smaak aan toevoegen. Je kúnt er ook een iced tea van maken...en gezien de huidige temperaturen is dat misschien toch even het vermelden waard *mompeltteleurgesteld*.






Als je nog even tijd hebt, zoek 'm dan op want zoals je ziet is het een hele fijne organische thee met diverse lekkere smaken toegevoegd. Het blikje ziet er ook heel gezellig uit en kan prima op tafel blijven staan. Voor mensen uit mijn "habitat", je kunt ervoor terecht bij Vera Beauty & Health (als je nog voor de kerst naar "ons" dorp komt, laat het even weten...drinken we samen de allerlekkerste warme chocolademelk bij de lunchroom die náást de Natuurdrogist gelegen is . Ik trakteer! )en voor de mensen buiten Noord Limburg (*zwaait*)..je zult even moeten Googlen naar een verkooppunt bij jou in de buurt!

Een echte "op de bank kruipen met een stapel tijdschriften thee"!

Leave a Comment

Haak en Pen zei

Wat ziet het er gezellig uit bij je! Ik ben een enorme theeleut, dus ik ga die thee zeker proberen, ik kende het merk niet.
Fijne feestdagen, geniet van je rustmomentjes
Groetjes
Manon

Ilse zei

Én de mooiste foto's :)

Bianca zei

Ik ga wel even kijken want ik ben met recht een theeleut hihi.......
Geniet ervan.
Liefs Bianca xx

Mirjam zei

Ik ben echt geen theedrinker maar alleen al om de verpakking zou ik theedrinker worden.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

Rensina Steursma zei

Oh wat een heerlijke en mooie thee!
Heb je toevallig mijn blogje over kerstthee ook gezien?
Heb ook English Tea Shop, maar dan die leuke pyramide doosjes (ofcourse als theezakjes verzamelaar ;) )
Misschien leuk om even te kijken.
Weer mooie sfeer foto's Lynda!
Alvast fijne kerstdagen.
Liefs, Rensina