Winnaar Happy Sweater giveaway - de leukste kersttrui van 2015!

zaterdag 5 december 2015

"keep calm & get your HO HO HO on"

Die superleuke kerstsweater van Happy Sweaters gaat per omgaande naar een nieuwe eigenaar!
Op zijn minst één dame zal zich de aankomende kerstperiode helemaal in stijl kunnen kleden, iedereen die niet won.....er is nog steeds een hele leuke korting van 15% geldig in de shop dus schenk jezelf dat zo'n leukerd! Omdat het kan en omdat je het waard bent zeg maar ;). Er zal en grijze sweater verstuurd worden en vóór ik de naam bekend maak moet je weten dat Anne (eigenaresse Happy Sweaters) zélf koos....


Gefeliciteerd Vera! De Happy Sweater kersttrui komt ASAP jouw kant op. Als je me je adresgegevens en maat mailt stuur ik die weer door naar Anne en kan zij de trui voor je inpakken. Veel plezier ermee ;) en een hele fijne decemermaand gewenst!

Won je niet? Er zijn nog meer akties waaraan je mee kunt doen, alleen moet je dat dan wel vandáág nog doen want daarvan zullen de winnaars morgen bekend worden gemaakt! 

Heb een gezellige Sinterklaasavond allemaal.

Leave a Comment

Milou zei

Gefeliciteerd!

Mandy zei

Gefeliciteerd 😊

Sarah - Tasting Lifestyle zei

Damn , die winactie heb ik gemist precies!! Jammer want is een mooie tui...
Ik houd nu ook een winactie via mijn blog, ga gerust even kijken

http://tastinglifestyle.blogspot.be