Een feestelijk gedecoreerde tafel....voor de winnaar

zondag 13 december 2015

Zo links en rechts zijn de kerstbomen toch wel aan hun jaarlijkse opmars bezig! Wat een gezelligheid en sfeer toch telkens weer en ach die zgn drukte....nemen we graag op de koop toe! Het verhoogd de feestvreugde zullen we maar zeggen. Iedereen hartelijk bedankt voor alle lieve verjaardagswensen! Ik geef ze graag alvast door aan een kleine meid die binnenkort jarig is! Ik ken haar niet maar haar mama deed mee aan mijn allerlaatste winaktie zodat ze op 20 december een feestelijk gedecoreerde tafel zal hebben ter ere van de 3e verjaardag van Nora!

"Iris Blaaupot zei

Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!
Ik wil dit leuke gezellige pakket wel winnen voor mijn dochter Nora! Ze wordt 20 december 3 jaar (al zegt ze zelf tegen iedereen 6 ;-) )
Het matcht super bij de Angelina ballerina taart die ik voor haar heb besteld! En natuurlijk is roze favoriet bij haar... Zoals bij vele dametjes." 


Gefeliciteerd Iris en Nora! Iris als je me ja adres mailt zal het feestpakket zsm naar je toekomen en kun je Nora nóg blijer maken!
Voor wie tóch een gezellige tafel wil en nog wel wat leuke spulletjes kan gebruiken, shop ze snel even zelf op de website van Glorious Sweets.
Zo, genoeg gefeest voor nu! Back to normal blogging from now ;).....

Leave a Comment

Bianca zei

De spullen zijn goed terecht gekomen lees ik. Erg leuk.
Liefs Bianca xx