Leuke winkeltjes in Heerlen

zaterdag 26 december 2015

Tweede kerstdag, toch grappig om te zien dat voor de meeste mensen dit gewoon de meest relaxte dag is. Restjesdag, lekker in je makkelijke klof dag, op zoek naar vertier dag, vooruitkijkdag.....

Met voor veel mensen nog een dikke week vrijaf voor de boeg wil ik je wat leuke adresjes aan de hand doen. Ik was afgelopen donderdag met de meiden in Heerlen, daar waar het Glazen Huis stond. De jongste had twee vriendinnen mee en heeft de hele dag bij het Glazen Huis rondgehangen en de oudste is met mij mee op pad gegaan. De straten van de binnenstad door. Ik had wat tips gekregen en die móest ik dus zien :). Ik wil er drie met je delen, drie in één straat, drie die je even gezien moet hebben.

Geleenstraat Heerlen,  vanaf de hoofdstraat kom je er o.a. tegen:


Eigenwijs: een bloemenzaakje met veel kleur! Ze hebben er ook wat kleine woonaccessoires, oorbellen en mode items. Vrolijkheid alom.





Puck wonen & lifestyle: een royaal industrieel pand met woonaccessoires, meubels en lifestyleproducten van diverse leuke merken.








BAM Brood en Meer: een gezellig zaakje waar je terecht kunt voor een lekkere kop koffie of thee, een gezonde smoothie, een huisgemaakte taart (zoet of hartig) koekjes, broodjes, soep etc.  En zoals je ziet kun je ook e.e.a. kopen om thuis te eten én te decoreren.
Van hen kwamen we later nog een foodtruck tegen, wellicht dat die vaker op locatie zal zijn en je die dus best weleens tegen zou kunnen komen!



De foto's maakte ik met mijn telefoon omdat ik mijn camera niet mee wilde nemen ivm de drukte. Voordeel daarvan is dat het er in het echt dus alleen maar beter uit kan zien ;).


Nóg een goede tip voor de komende periode: No Stress! voor mens en dier, de tip HIER

Leave a Comment

It's me zei

Wat een leuke winkels Lynnnnnda .....fijne tweede kerstdag liefs van ons ❤️❤️❤️

Mirjam zei

Ik dacht eerst te lezen 'in Haarlem', en dacht nog O dat is lekker in de buurt. Maar toen zag ik dat het in Heerlen is, ietsje te ver voor mij om even te gaan shoppen. Maar ziet er wel heel erg leuk uit allemaal.
Wij zijn gewoon begonnen aan een klusje vandaag. Heerlijk dat Ben thuis is met de kerst, maar dan is het wel gewoon aanpakken dus. Ach, stilzitten is toch niet aan ons besteed.
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam