Kerstmis 2015

donderdag 24 december 2015


Daar zijn ze dan, de kerstdagen waar we zo naar uitgekeken hebben. Het weer bracht ons niet echt in de kerststemming maar zelfs 15 graden en zon weerhouden ons er niet van vol gas de kerst in te springen. Geheel naar traditie keken we al bijna een week naar Het Glazen Huis en vandaag ga ik daar met de meiden nog even de sfeer opsnuiven. Als het dan eens zo dichtbij is móet je ook even gaan kijken toch? Gezellig de laatste uren voor kerst aftellen en samen ontspannen, lachen en dankbaar zijn voor wie en wat wij (samen) zijn, voor de mogelijkheden die wij hier hebben, voor de keuzes die wij mogen maken en vooral voor het feit dat wij vrij zijn om ons te vormen tot wie we willen zijn.

Alle lieve, mooie, bijzondere, grappige en unieke mensen die mij hier of waar dan ook op het wereldwijde web volgen wens ik héle gezellige kerstdagen! 

dikke kus! 

Lynda


Merry Christmas  |  The Fresh Exchange

Leave a Comment

Crafts 'n' Skills zei

Merry Christmas to you too!

Anita Willems zei

Een hele fijne tijd gewenst.

Unknown zei

Oh, dan woon je ook vlakbij mij :) Veel plezier vandaag en fijne feestdagen gewenst!

Groetjes,

Nadine

Jeanette Renting zei

Fijne kerst en een goed 2016.

Marjan zei

Hele fijne dagen voor jou en je gezin!!
Liefs
Marjan

Mirjam zei

Lynda,
Ik wens jou, je man en je gezin ook heel fijne Kerstdagen toe en een heel erg mooi, gelukkig en vooral gezond 2016.
Liefs,
Mirjam

Bianca zei

Ook voor jou hele fijne dagen.
Liefs Bianca xx

It's me zei

Eindelijk kan ik weer reageren....lukte niet vandaag....Merry x mas lynnnnnnnda ❤️❤️❤️