Meest gelezen in 2015

woensdag 30 december 2015

Terugblikken, het hoort er toch zo bij! Natuurlijk zijn we klaar voor een nieuw jaar en staat het vizier vooruit maar een korte terugblik kan nooit kwaad. Op mijn blog (zwiepen de onderwerpen van links naar rechts) lazen jullie de onderstaande drie posts het meeste!

Het moge duidelijk zijn waar jullie het meeste van houden :D

1. de chocoladetaart van witte chocolade, kokos en frambozen was jullie favoriet. Ben dan ook wel benieuwd wie 'm ook daadwerkelijk gemaakt heeft :).



2. de blogpost over Landelijk wonen naar aanleiding van mijn bezoek aan de bloggersbijeenkomst bij Hoeve Hofackers in Baarlo (LB)



3. wéér een taart! De no bake bananofee taart!


Alletwee de taarten kun je vandaag nog snel maken voor morgen hoor, gaat je lukken! Easy to make en echt zó klaar.

Ik beloof niks, er zullen beslist meer taarten aan bod komen in 2016 maar waar ik zeker van ben is dat die onderwerpen zullen blijven wisselen...heul erg wisselen...maar tegen wie zeg ik dat, weten jullie als geen ander toch? ;)

Ik wens je een gezellige jaarwisseling en moge het beste van 2015 het slechtste van 2016 zijn!

dikke kus (het is toch een beetje feest)





Leave a Comment

Marjan zei

Lynda, jij ook een hele fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2016!!!!

Liefs
Marjan

Bianca zei

Ook voor jou de beste wensen voor 2016.
Liefs Bianca xx

Home and Lifestyle zei

Voor jou en je gezin ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar gewenst, Lynda!

Liefs, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik wens jou en je familie een heerlijke jaarwisseling en een fantastisch, gelukkig, gezond en heel creatief 2016. Tot volgend jaar,
Liefs,
Mirjam

Unknown zei

Fijne jaarwisseling en een super liefdevol warm 2016 !!

Groetjes karin

It's me zei

Wat een mooie slotzin Lynnnnnnnn.....owww ik hoop het zo!.....liefs fijne jaarwisseling op een goed gezellig gezond nieuw jaar....dikke knuffel van mij x ❤️

Gerla Lubberink zei

Wat een heerlijk slot. Dat wens ik jou ook toe. En iedereen om jou heen.
PS: die taart(en) heb ik niet gebakken ;)