Blij van...

woensdag 18 januari 2012

Black

Ik kan blij worden van zwart.
Kijk naar dit plaatje, prachtige stoere xxl zwarte lampen, een elegante zwarte stoel, een robuuste natuurlijke vloer, een weelderig boeket bloemen, een beetje "kitsch" en stapels leesvoer op de grond!
Bij het zien van dit plaatje moet ik zuchten ja.

Zoals gezegd schilderde ik 1 wand op onze slaapkamer ook zwart en ik zal daar ook foto's van maken om te laten zien dat zwart heel stijlvol kan zijn, heel rustgevend en fris!:)
Maar moet ik nog wel even wat kleine afwerkingen doorvoeren....wordt dus vervolgd!
Tot die tijd.....*zucht*....

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Huys 50 zei

Zwart,best chique maar mij toch een beetje te donker Lynda !!
Doe maar zwart mengen met wit.....grijs dus.
Ben benieuwd naar je slaapkamer.

grtjssss
Dicky Marie

Els zei

Het ziet er inderdaad prachtig uit! Zwart zorgt altijd voor een spannend contrast! I love it!
Lieve groetjes Els

Thuis bij Tjits zei

ik dacht dat jij zo van wit houdt.. SNEEUWwit haha:))
eerlijk gezegd heb ik liever taupe.. zwart vind ik zo hard en misschien ook wel een beetje somber..
maar gelukkig verschillen smaken, want wat zou het anders saai zijn:)

liefs, Tjits

Home and Lifestyle zei

Ik ben benieuwd naar de zwarte wand op je slaapkamer, zelf zou ik eerder voor (donker)grijs gegaan maar misschien ga ik wel helemaal om als ik het resultaat bij je zie!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Bianca zei

Donker paars is het nieuwe zwart , zegt men ???? Zwart kan best mooi zijn hoor....ben ook meer van de taupe tinten......ben benieuwd naar het resultaat.
Lieve groetjes van Bianca xx

Room Seventeen zei

Zwart...het blijft chique! Ik had zwarte muren in m'n badkamer, een zwarte wand in de keuken, en ook in de slaapkamer, spectaculair vond ik het, maar na twee jaar was ik het helemaal zat. Nu is alles weer zandkleurig, maar mmmm.....als ik deze foto zie, krijg ik weer zin in zwart!

Petra zei

Ik zucht lekker met je mee, geweldige foto! Geef mij dit maar ipv al dat wit :)

Enne, fotooooooo's van je slaapkamer.

Liefs Petra

Room Seventeen zei

Whahaha, ik lees net de reactie van Tjits, sneeuwwit,echt jou kleur ;-))

It's me zei

NOG geen foto's....sjuchttt......kan niet wachten........enne ik heb ook eh je weet welles.....xxx...

Elisabeth zei

Een heel mooie sfeervolle foto,maar voor mij zou het te donker zijn .Ben benieuwd naar de zwarte muur op je slaapkamer
Liefs Elisabeth

Claudia Leertouwer zei

Wow!

Kom Achterom zei

Heeeel chique!! ik ben super benieuwd hoor naar je slaapkamer!
fijne avond
Yolanda

Muisje zei

Ziet er inderdaad prachtig uit.
al vind ik wel dat het niet in ieder huis past.

Groeten Herma

L zei

Mooi plaatje en een heel mooi bijpassend liedje Black Velvet!

Jolanda zei

JAAAA hier ook zwart in de werkkamer...zo mooi!!! Lieve groet

THE BLACK BARN zei

ALS JOU SLAAPKAMER ER UIT GAAT ZIEN ALS DE SFEER OP DE FOTO.
DAN WORDT HET EEN PLAATJE BIJ JOU!

FIJNE WEEK,

MIRANDA

Ger zei

Lynda,

Zwart zie je meestal in een strak modern interieur en daar kan ik eerlijk gezegd niet warm voor lopen...
te somber en koud.

Maar met jou smaak en keuze van deze foto kan ik helemaal achter je staan,het zwart wordt sfeervol door de speelsheid van sjieke maar nonchalante inrichting en het juiste licht van de XX lampenkappen

Het enige zwart wat in mijn interieur past dat ben ik zelf:-)
draag vooral de laatste jaren vrouwelijke zwarte outfits in combinatie met zwarte of oudzilveren sieraden.
En sinds ik die XX achter me kan laten........en verder ga tot 'n M-utje heb ik een voor mij nieuwe zaak ontdekt waar ik me als een kind voel in 'n speelgoedwinkel,A.R.T. staat voor Ateliers Rare Toggery, letterlijk: ‘ateliers met zeldzame plunje’.....en ik voel me heerlijk in die plunje.
Dus......zwart is helemaal mijn ''ding'':-)
Het gaat zelfs zo ver dat mijn schort lang en zwart is....je weet dat ik nog wel eens in de keuken te vinden ben en ik heb altijd de vette pech dat het vlees spettert wanneer ik mijn goeie plunje aan heb.

Laat me verrassen als jij straks met foto's komt van jullie gemetamorfoosde slaapkamer.

Lieve groeten,
Ger







ik kan het helemaal met je eens zijn, de sfeer op de foto is van grote klasse

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Zwart is ook heel chique, zeker op deze fot. Ik ben heel benieuwd naar wat jij met zwart hebt gecreeerd in je slaapkamer. Sfeervol zal het zeker zijn...
Ga lekker verder met de afwerking en kom snel met foto's, ik wil het zien...!
Lieve groet,
Mirjam

ria zei

Prachtige foto!!Ik hou ook van zwart,maar dan meer als stoer accent.Ben benieuwd hoe een hele muur zwart zal zijn!!Op onze slaapkamer hebben wij een muur antraciet.Zwart durfde ik niet aan.Maar wie weet als ik t bij jou zie.....
Lieve groet Ria

hokje zei

De sfeerfoto ziet er veelbelovend uit, dus ik ben dan ook benieuwd naar de slaapkamer... al dacht ik dat jij meer van wit (en koud) hield ;)

Fijne dag. Liefs, Miranda

Puur Kate zei

Yep,zwart blijft mooi.
Heel mooi plaatje!!!!
X

André en Inka. zei

Prachtige foto,hier ook veel zwart in huis,...wij(ik) hebben altijd veel zwart in huis gehad,soms gecombineerd met wit of grijs,Dré is meer van de kleur maar,sinds we samen wonen is hij wat dat aangaat wel veranderd en vindt het nu zelfs mooi,niet alles maar het grootste gedeelte wel,hahahahaha gelukkig maar,....XXX

Sandra zei

Ook ik houd van zwart in het interieur.. Ik vind wit juist weer wat kil... ( smaken verschillen!)
Wij hebben een zwarte hal, zwarte muren in de keuken en een zwart- witte slaapkamer. En mijn zwarte keukenmuren doen het weer prima met mijn zandtinten in de woonkamer... van alles wat!
Ben benieuwd naar je slaapkamer!
Groetjes Sandra

lia zei

Oh ja, zwart kan zo mooi zijn. Mijn zoon had in zijn andere huis een zwarte muur in de keuken en in de kamer. Zo mooi.....
Ben benieuwd naar jouw muur.

Liefs Lia

Pieternel zei

Kijk bij zwart denk je niet meteen: jippie. Maar als ik het zo bekijk is het inderdaad best gaaf. Die stoel alleen al is een plaatje.

Donkere groetjes Pieternel

Madelief zei

Hoi Lynda,

Deze kamer ziet er inderdaad heel stijvol uit! Heeft een beetje het 'hotelkamer' gevoel. Ik ben heel benieuwd hoe jullie slaapkamer er uit ziet.

Madelief x

Margot zei

Maar dan wel met de goeie belichting hè...maar dat weet jij natuurlijk als geen ander...VAKVROUW...haha...
Fijn weekend, knuf, Margot

Yvonne - Frl. Klein zei

Der Stuhl und die Lampenschirme, die wären genau meins!
Ein wunderschönes WE,
und viele liebe Grüße
Yvonne

Anoniem zei

Zwart is prachtig, zelf heb ik veel meubels zwart geverfd.
Prachtige blog heb je, je hebt er een nieuwe volger bij!

Groetjes Briny