Told you so....

maandag 30 januari 2012



geen tijd....druk!!!!

I Love Snow by Bojan Bonifacic

"heeeeejoooooooo, playing in the snooohoooooow"!

welcome in the Winter!

Lynda

Leave a Comment

Huys 50 zei

YESSSSSSSSSS , haahahahaaaa...
lekker gek mens ben je ook hé :-))

grtjsssss
Dicky Marie

L zei

Geniet ervan!
Hier in Zeeland nog geen sneeuw......wie weet komt het nog?!

Elisabeth zei

Geniet ervan meid het is je gegund!En het is ook wel mooi hoor,hier een klein laagje maar wel echt winters
Liefs Elisabeth

Bij Guusje Thuis zei

Ole ole daar op je slee! Geniet ervan enne thanks voor de kaart, echt super!! xxx

Brabbels en Kiekjes zei

Yep ik kom eraan, samen sleetje rijden?!

Heerlijk meid geniet ervan, hier helaa snog geen vlok te zien!

Liefs,

Miss M zei

In het Zuiden ligt wel lekker veel sneeuw he! Hier in het middenzuiden ook wel ☺
Maar ik bid om meer!
Heerlijke winterse plaatjes heb je gepost.

Groetjes, Marjolijn.

Diana zei

Zowaaaaaaaar ook een vlokske hierzo. Maar om nou te zeggen dat we gansch in winterse sferen verkeren...neuj! Uk wilde bij het eerste vlokje al een sneeuwpop maken. Heb haar gezegd dat ze een enkeltje Tante Lynda kan krijgen :P

Anoniem zei

Ja hoor, je bent wel heel gelukkig zeg.


Klein laagje sneeuw groetjes

Thuis bij Tjits zei

jij ook GEFELICITEERD.. maar dan met Koning WINTER:)))
geniet ervan!!!

liefs, Tjits

Carla zei

Als ik voor iemand blij ben...dan is het voor jou!!!
Hier ligt gelukkig een flinterdun laagje.
Ach..kan ik eindelijk mijn winterbanden uit proberen ((-;
Have fun in the snow!!!!

liefs Carla.

Karin zei

GEFELICITEERD!
Staat de sneeupop al, aangekleed en wel? :D

Unknown zei

hahahha..super!!!
Go girl!!

Margot zei

TUT!!!

Petra zei

Erg gezellig alleen stond mannetje uren in de file...

Ik was thuis, wel genoten en de frisse lucht opgesnoven. Lekker!

Saskia zei

ach hoe schattig dat enthousiasme :o)
Payal was ook zo enthousiast vanmorgen ... ze had meteen wilde plannen voor haar slee lol ... daar zal ze toch nog even op moeten wachten haha!

Maaike zei

Toevallig kwam ik op je mooie blog! Wat een mooie plaatjes!

Ik ga je graag volgen!

Groeten Maaike

Claudia Leertouwer zei

Geen sneeuwvlok te bekennen hier, moest toch werken...

Ger zei

.....Eindelijk.....jij je zin,
en druk....dat geloof ik graag met al die sneeuwpopkes maken.....en je winterbanden testen...niet met rondjes rijden maar zo'n mooi hartje....;-)

De sneeuw zorgt voor idyllische plaatjes maar hoor net op het nieuws dat de eerste slachtoffers al weer gevallen zijn daardoor:-( helaas...


Veel sneeuw en ijspret gewenst!!
Lieve warme groeten,
Ger

hokje zei

Snel weer naar buiten en verder met de sneeuwpopjes...

Veel plezier. Lieve groet, Miranda

Sjonke's Kronkels zei

Geweldig, al die kleine sneeuwpopjes!!
Groetjes,
Marion

Madelief zei

Leuk he!!! Geniet ervan, doen wij hier ook (ook al is het héél weinig) :-)

Een gezellige avond!

Madelief x

http://truutske.blogspot.com zei

Elk sneeuwvlokje is er een!!!!
Ik geniet met volle teugen.
Eindelijk winter!!!
Geniet maar mee hoor.
Gezellige week gewenst,
Trudie.

Tanja zei

Nu wil ik ook wel foto's van jou in de sneeuw zien, want dan geloof ik het pas want hier ligt echt nog niets.
Maar meis, geniet jij maar lekker

Liefs
Tanja

It's me zei

Sjuchhhtttttt.....LENTE !!!...x

alma zei

Zo jij bent lekker bezig geweest met al die sneeuwpoppen ;)

Heerlijk deze witte wereld. Ook al had ik niet helemaal niet meer op gerekend!

Lieve groet en fijne avond!
Alma

What's in a day zei

Wacht maar tot het weekend is, de weerman belooft nog veel meer en dan kun jij al die poppen maken...bluf!!!

♥Eefie

Room Seventeen zei

Aaarghhhhhhhhhhhh....sneeuw ;-)))

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Zelfs hier in het westen lag gisteren een klein laagje sneeuw. O zo mooi...
Geniet er maar lekker van...
Lieve groet,
Mirjam

Pierelantijntjes zei

haha wat een geweldige foto's. ook dat rondje rijden met die auto in de sneeuw lijkt me geweldig. Helaas ligt hier maar een ieniemienie laagje.
FIjne dag Lynda
liefs Ester