Warme herinnering...

woensdag 4 januari 2012

Oudjaarsavond heb ik het met mijn mede Parismaniac gedaan....herinneringen aan ons Parijsreisje opgehaald....en nu...vier dagen verder heb ik een beetje Parijs in huis gehaald....gepofte kastanjes!! Echt Frans? Nope, waarschijnlijk niet, maar we kochten ze op Place Pigalle bij een vuurton, ze werden in een stukje oude krant gedraaid en we hebben er van GE NO TEN! Mooi moment....




één van onze missies, gepofte kastanjes op straat eten, is één van de mooie herinneringen aan Parijs...*zucht*....
Ik ga nog maar eens een euro of wat in mn Parijsspaarpotje mikken!;)

au revoir

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Puur Kate zei

Ja jammer! Die had ik dus ook wel willen eten daar.
X

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Heerlijk hoor, herinneringen ophalen, daar hoef je dus echt geen maanden of zelfs jaren voor te wachten, dat kan ook heel goed een maandje of zo nadat je er heen ging. Leuk toch?
En die gepofte kastanjes, die heb ik nou nog nooit gegeten, maar ze zien er goed uit, en lijken me heerlijk...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Mayflower zei

Allereerst wil ik je een heel Gelukkig Nieuwjaar toewensen Lynda.
Wat heerlijk die herinneringen aan jullie mooie dagen in Parijs.
Ik heb ook nog nooit gepofte kastanjes gegeten, maar het lijkt me wel erg lekker.
Lieve groet, Mea

Pierelantijntjes zei

Die heb ik dus nog nooit gegeten. Ben erg benieuwd naar de smaak ervan.
liefs Ester

Jolanda zei

Nog nooit gegeten, maar jij proeft Parijs bij elke hap...lekker muziek trouwens! En ik geniet heel erg van m'n laatste vakantiedagen, volgende week weer de 'sleur':) Lieve groet

What's in a day zei

Wat een kastanje al aan herinneringen mee kan brengen,mooi dat je toen zo genoten hebt en nu alweer vooruit denkt...geweldig Parijs...je spaarpotje is zo vol hoor..gewoon doorsparen:)))

Lieve groetjes,
♥Eefie

It's me zei

Hou de herinnering vast meis...!!!!....liefs van mij...enne lekker he gepofte kastanjes ??? zo apart........xxx

Carla zei

Ik pak nog regelmatig mijn foto boekje wat ik gemaakt had van de 4 dagen Parijs...en kan dan ook nog steeds even genieten.
Ga maar snel sparen hoor...daar moet je nog een keer naar terug.

liefs Carla.

Muisje zei

Heb geen idee hoe ze smaken.
Maar met de herinneringen in gedachten ijn ze dubbel lekker he.

Groeten Herma

Margot zei

Haha...dat had ik dus in Valencia...gepofte kastanjes...en mijn kids en man vonden het smerig, en na 10 van die dingen kreeg ik ook wel buikpijn...
Maar ook ik kon dit (gelukkig) van mijn todo list afstrepen...
En een echt eiffeltorensleutelhanger...HET souvenir van Paris....
Au revoir...Margot

L zei

Heerlijk he, terugdenken en mijmeren....dan kun je gewoon nog een keer genieten!
Groot gelijk, lekker sparen, kun je snel weer een keer!

lia zei

Ik heb ze dus ook nog nooit op.
Leuke tijd om aan terug te denken. En als je het leuk vind heb ik ook een opdracht voor je....

Liefs Lia

Judith zei

Nog nooit gegeten... wel verse pinda's op de Tower Bridge, maar da's een heel ander verhaal:-) Groetjes Judith

La Maison zei

Voor je het weet zit je er weer en dan...... veel later...Oh, Parijs,,,, zei ze blasé.

Hermine

Corine(THUIS) zei

Een Parijsspaarpotje..dat is een goeie!!

Diana zei

*telt spaargeld na boete met stomme kop door rood rijden op ParisDay*
Parijs in het lente-zonnetje is meer dan de moeite waard, gaan we de meest onbetaalbare slippertjes zoeken in Lafayette ;) Een ijsje eten slenterend onder aan de Seine, en veur den Notre Dame op een terraske zitten en genieten!!! De metro doen we op onze sloffen, piece of a macaron van hot naar her te komen.
Let's go Girl!!! Enne...bedankt voor de gezellige laatste avond van het jaar. SMAK!