W.W.W.

dinsdag 10 januari 2012



*grijnst*.....ik wéét dat jullie me uitlachen, en langzaamaan voorspelbaar vinden, maar sneeuw(o.a.;)) maakt me BLIJ!
Dus ik pootte wat WINTERviolen onder het afdak daar waar de kerstversiering gaten had achtergelaten, veegde nog eens flink m'n achtertuin zodat er mooi plaats is voor een dik pak, en keek smekend naar boven.....maar ik gelóóf dat ik een oud laken en wat verf op moet gaan zoeken..ga ik wel even een heuse "sitin"houden hoor....

Wil Wel Winter Wil Wel Winter....

joelt u even mee????:)

Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Anna Marie zei

Ik joel heel hard mee, maar zonder resultaat vooralsnog.

Mirjam zei

Helpt hier ook niet..........
Maar winterviolen doen het gelukkig zonder sneeuw ook erg goed.
Ik wens je een heel fijne dag Lynda,
Lieve groet,
Mirjam

Huys 50 zei

Het komt er niet van Lynda alle sneeuw ligt in de wintersportoorden.
Er zijn plaatsen daar ligt ruim....4 METER !!!!
Gaan we daar toch een weekje naar toe.
Maak er ondanks alles nog een fijne middag van meis.

grtjs
Dicky Marie

Alle mooie dingen zei

ach meissie toch.... ben je niet buiten geweest vandaag???
Er is LENTE in de lucht!!!!!!!!yesssssssss
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Puur Kate zei

Hoor je me joelen!!!
X

In den Uylenbal zei

H die Lynda, geduld is een witte . . . uhhh . . . schone zaak, zegt men (wie is die "men" dan toch ?)Ik een ook een believer hoor en we believen gewoon door. Heb net 5 min. "snow-sit-in" gehouden, of het zal helpen valt te betwijfelen daar men mij weghoonde en met pek en veren weer naar binnen lieten kruipen. Tja, wederom die roepende in de welbekende woestijn. Ach Lynda, zolang wij Snowies together sticken doet niemand ons wat. Let it snow, let it snow, LET IT SNOW !!! Liefs Lejo

liesje zei

Hier en daar wat kunstsneeuw leggen.Helpt wat, krijg er ook een gelukkig gevoel van in afwachting van de echte sneeuw.Ik heb een sneeuwman aan het vensterraam gezet met plaatjes LET IT SNOW! maar er komt niets spijtig.
Lieve groetjes Carine

Abacaxi & Hortelã zei

Nou, wie weet... het wordt kouder zeggen de vooruitzichten! En kouder betekent toch gewoon sneeuw??
Wel jammer weer van de al uitgelopen sneeuwklokjes en crocusjes, m'n gazon staat er al vol mee :)
Fijne week & ik joel mee hoor!
X

http://truutske.blogspot.com zei

Ik heb de afgelopen 2 weken ontzettend veel sneeuw gezien en ervan genoten maar.....van mij mag het hier ook sneeuwen en sneeuwen en sneeuwen....we blijven hopen.
Groetjes, Trudie.

L zei

Wie weet komt er nog een beetje vanuit de Alpen deze kant op?! Ze hebben daar toch al te veel haha...
Er zou wel een zogenaamde koude-aanval komen, dus wie weet!

Thuis bij Tjits zei

lekker hard joelen dat gaat vast helpen!! alleen.. ik moedig hier vanuit het noorden het voorjaar aan.. wie zal er winnen;))

liefs, Tjits

Home and Lifestyle zei

Haha...nou, ik joel niet mee hoor, maar als je het ondanks dat toch voor elkaar gaat krijgen, vind ik het prima! Maar het voorjaar staat bij mij op nummer 1!!!!

Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Ik doe m'n best. Wil ook wel sneeuw :)

Unknown zei

Ik gilllllllllll mee,Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sneeuwwwwwww plllllease!!!

Elisabeth zei

Ach arme jij,nog steeds geen sneeuw.Maar blijf hopen ,toch??
Liefs Elisabeth

Annelies zei

Ik joel met je mee Lyn!! sneeuw sneeuw sneeuw!!! maar...dan moet het wel snel komen anders hoeft het van mij niet meer...Ohhh ik verlang naar een wandeling in de sneeuw, de verse sneeuw onder je voeten horen kraken, rode konen van de kou, en daarna je koude handen warmen aan een warme kop chocolademelk met slagroom! Yess!!

Carla zei

Denk dat je gewoon naar Oostenrijk moet, in die gebieden valt méér dan genoeg.
Jij blij(dat je sneeuw hebt) wij blij (omdat we het niet hebben)
Denk dat als je het echt hier wil..je nog ffies moet wachten....denk persoonlijk dat we nog wel wat krijgen in maart of april.
Zo gaat het de laatste jaren toch...het schuift gewoon wat op.
Over een tig aantal jaar zit je met kerst in de zon!!

liefs Carla.

alma zei

Kom net uit een heel dik pak sneeuw gekropen... Ik kan me voorstellen dat je zin hebt in sneeuw. Laat maar vallen dus! Alhoewel..toen ik vandaag heel even het zonnetje zag werd ik ook heel blij!

Lieve groet
Alma

It's me zei

Joeeeeeeelllllll.........ttttttt......geen sneeuw......ga maar lekker naar Oosterijk of zo......hihihi!!...voorjaar !! dat heb ik nodig.......kuchhh...xxx...

hokje zei

De temperatuur wil tegen zondag naar beneden zag ik net, dus wie weet...

Fijne avond en succes met je 'sitin' ;))

Anita zei

Hahahaha droom maar lekker verder ;-)
Ondanks dat ik graag LENTE wil hoop ik toch op nog een beetje WINTER. Helemaal geen kou is volgens mij niet goed voor een mens hihi
Groetjezz lfs mij

Bonjade zei

Oh ja en dan ook graag heel veel vorst zodat we weer eens een elfstedentocht krijgen.....
Zo sfeervol en dan midden in de nacht al opstaan.....
Hé je hebt mijn favoriete liedje op je blog....
Klinkt ook bij mij natuurlijk ;0)

Fijne avond
Liefs

FF

Angels to fly......

Corine(THUIS) zei

Meejoelen?? Ik dénk er niet aan!! Kom maar op met het voorjaar..!!
Groeten, Corine(THUIS)

Daydream Living zei

Hi Lynda,
Nog een heel goed 2012! maar mee joelen...no thanks honey, ik hou heeeeeel veel van de zon...
Ik heb nog een link voor je over parijs, leuke info blog mocht je weer gaan, het is hipparis.com
Groetjes! Maureen

Claudia Leertouwer zei

Wil wel maar nu even niet, te druk om jongste met de auto te brengen

faire un songe zei

Ik joel heel hard toch een andere zin.... hahah.. ik wil geen winter..!!
IK WIL ZON............!!!
Groetjes Hetty

Bij Guusje Thuis zei

Dat wordt toch een wintersportritje vrees ik alhoewel we hebben nog tot maart hè, zal toch wel minstens één pakje sneeuw naar beneden komen?

Petra zei

Je kunt altijd nog sneeuw op je ramen spuiten...
Dat deed ik op m'n eerste flatje...in april was het er nog niet af ;-)

Groetjesss