Tipje van de (witte) sluier...

maandag 16 januari 2012


Zie je? Koning Winter stuurde alvast een kleine voorbode...niet teveel(tot woensdag?) maar al een lekker smaakmaker! Prachtig winters weer, koud met zon, perfect..althans...BIJNA he...;)....maar genoeg om blij mee te zijn!

Mijn weekend was alles behalve relaxed en rustig, ik schilderde een muur op onze slaapkamer zwart, hing zwarte plankjes op en displayde wat shoppingbags uit Parijs:), maar dat moet nu even wachten hoor....is wit...dan zwart....








Ik heb de deur open gezet,om de kou binnen te laten, zodat ik straks weer alles lekker op kan warmen!
Door het raam aan de voorkant zie ik de zon(door hele smerige ramen...*zucht*) en door de tuindeuren achter zie ik nog de witte waas.....*blij*

Geniet van dit korte stukje winter!

Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Huys 50 zei

Ohh heerlijk weer hé Lynda !!!
Ja,en die vieze ramen...aachhh die vieze waas geeft nog meer sfeer denk ik dan maar,ik laat het even zo hoor heb er geen zin in.
Je hebt prachtige foto,s gemaakt,dat poezenpootje,ach zo lief.

grtjsss
Dicky Marie.

It's me zei

Tuurlijk gaat het werken......en dan ga ik nu mijn smerige ramen zemen....echt waar...ik KAN het niet meer aanzien.....niet de zon kant hoor,...die doe ik vrijdag als het sneeuwt toch ??..hihih!!...xxx..

Mayflower zei

Ik laat de ramen ook maar even voor wat het is......vies (zucht) en geniet even van jou winterse plaatjes. Zou het dan toch nog goed komen?
Ben natuurlijk ook benieuwd naar het klusresultaat.
Fijne dag en geniet van de winterzon Lynda.
Lieve groet, Mea

Carla zei

Oh toen ik vanmnorgen naar buiten keek, dacht ik gelijk aan jou!!

Helaas voor jou word het na woensdag al weer minder....dus laat je schaatsen nog maar even in het vet!!

fijne dag en geniet van de kou.

liefs Carla.

Passione Helena zei

Nou wees niet gevreesd...ik heb vorige week een dagtaak gehad aan de ramen...ik moest natuurlijk binnen en buiten in één keer;-) En vroeg mij af waarom we een huis gekozen hadden met zoveel ramen! Het heeft intussen twee keer geregend en toen gisteren de zon scheen...kon ik wel janken, haha. Wel twee dagen, eer van mijn werk gehad!

Maar je hebt mooie plaatjes gemaakt! Dat was de moeite wel waard om de kou binnen te laten..ik heb genoten van je beelden.
Alles was/is voorzien van een mooi randje rijp. En nu lekker met je snoetje in de zon, als je daar tijd voor hebt.

Fijne week!
Liefs Helena

Pieternel zei

Zo, je bent alweer lekker aan het verven geslagen. Dekte het goed in een keer? Ben benieuwd naar de foto's natuurlijk.

Ook hier zien de ramen er niet uit. Maar ik wacht nog even, heb een elke dag klusje en de ramen staan nog niet in de planning deze week.

Zonnige groetjes Pieternel

Unknown zei

Zie je plaatje......en denk jaaaaaa sneeuwballlen!!!
Nee dus...maar de vorst is ook prachtig he!
We genieten mar mooi van dit winterse weer (en nu nog sneeu Lyn!!)
groetjessssss ka

Puur Kate zei

Ik geniet met je mee hoor.
X

http://truutske.blogspot.com zei

Wat hou ik van dit 'weer'.
Heerlijke kou met een zon op je gezicht als je buiten bent en een heldere blauwe lucht. Wat willen we nog meer.
Ja....de ramen zemen en dat heb ik vanmorgen gedaan zowel binnen als buiten....ramen open....deuren open....mijh dag is helemaallgoed!
Jij ook een fijne dag gewenst,
Trudie.

Thuis bij Tjits zei

heerlijk hè Lynda!! voor ieder wat wils.. winters en toch een beetje voorjaarsgevoel door de zon, puur genieten dit!!
hier ook de ramen en de achterdeur open, heerlijk!!
ik heb vanmorgen mijn ramen wel gelapt.. zo heerlijk om weer helder zicht te hebben ook omdat ik morgen jarig ben en morgen krijgen we nog zo'n dag, heerlijk:))

liefs Tjits

Susan zei

Wat een mooie foto's Lynda...ik ben benieuwd naar je "zwarte" slaapkamer...

Gr. susan.

Home and Lifestyle zei

Blauwe lucht en een graadje of 3 vind ik heerlijk hoor...dat mag nog wel even zo blijven! Ben benieuwd naar de zwarte wand, hou wel van binnenkijken :)!

Lieve groet, Ingrid

House of Seasons zei

Wat heerlijk dat je met zo'n ienieminie sneeuwlaagje al zo blij kan zijn! Dat is genieten van de kleine dingen!!!
Liefs
Lia

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Hier moest ik vanmorgen vroeg wel de ramen van de auto krabben, toen was het nog -2 graden. Maar nog te donker om van de witte waas te genieten. Toen ik weer uit mijn werk kwam, om 1 uur, was alle wit al verdwenen en was het weer rond 5 graden. Hier in het westen krijgen we altijd wat minder van alles... zo lijkt het...
Maar op deze manier geniet ik lekker mee van het prachtige dat rijp heet...
Ik wens je een heel fijne week, met wat mij betreft nog veel meer van dit weer...
Lieve groet,
Mirjam

Petra zei

Haha, ik moest vanmorgen aan je denken toen ik die wittigheid zag.
Mooi hè? En zo lekker windstil...
Ik ga ook nog ff raam zemen, niet om aan te zien..

It's me zei

Zie je wel....Ria helpt.....xxx...hahahahha!!

The Pinkhouseladies zei

wat een mooie foto's zeg :)! Heerlijk he deze dag, zo mooi zonnig, maakt alles gelijk weer veel mooier en gezelliger :)!

L zei

Wat een schitterend weer he!
Geniet er van!

Bonjade zei

Nu ja zeg met deze beelden lijkt het toch echt of we in een koude winter terecht zijn gekomen.....

Maarre.......zwart????

Was je slaapkamer niet donker genoeg.....?

Need some images

FF

What's in a day zei

Ik sluit me aan bij je woorden, stukje winter is welkom hoor...ik geniet cold monday maar o wat lekker is dit...

Lieve groetjes,
♥Eefie

In den Uylenbal zei

H die Lynda ! Kijk, zij die blijven geloven worden beloond :-) Hier ook prachtig, ga zo wat op blog zetten !! Liefs

Jolanda zei

Waar je al blij mee kunt zijn he...hoop zo voor je dat het nog echt wit wordt dit jaar! Lieve groet

Judith zei

Prachtig!! de witte rijp maakt alles zooo mooi.
Genieten hoor en dan de zon erbij..... WINTER!
Groet Judith.

Bij Guusje Thuis zei

Als dit Blue Monday-gevoel mijn wintergevoel is, haah dan hoef ik geen winterslaap hoor, heb genoten vandaag (en gister en eergister). Dit is echt geweldig winterweer; koud en zon en vooruit een beetje sneeuw erbij zou het helemaal af maken, maar zo al dik tevree! Groetjes Colin

Kat Ibáñez zei

Hoi Lynda!!

Hard working girl!! How many things you did in a weekend!! I´m sure the result looks amazing!!And the Paris bags...I want to see it!! :))))

Kus kus en liefs!!!!

(love the song!!!!!)

verftechnieken zei

Ik hou ook van kou (rijmt). Maar eerst alles open zetten zodat ik het later weer kan opwarmen... nee, dat gaat me ff te ver haha.
Raar kind!