I want...

dinsdag 3 januari 2012

snow .......'t is immers winter, toch? En ik heb me lang genoeg ingehouden en nu moet het er dan toch uit....ik.wil.....

sneeuw.....

zooooooooooveel.....

beetje exercisen in de sneeuw....

om daarna lekker warm naar binnen te gaan, boekje erbij, theetje...

want inventief of niet, HIER is een slee niet voor bedoelt!!!

SNOWSNOWSNOWSNOWSNOWSNOWSNOW
*********

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

ik gun het je zo.....
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Elisabeth zei

Nee Nee Nee nu niet meer Sorry hoor maar sneeuw? nee nu niet meer .Te laat ,sneeuw hoort er in December te liggen
Liefs Elisabeth

Thuis bij Tjits zei

als de winter nog van plan is iets van zich te laten horen ja dan NU graag!! hoewel ik sneeuw en ijs heerlijk vind begin ik nu toch steeds meer naar het voorjaar te verlangen!
maar om toch iets van sneeuw en winter mee te krijgen, heb ik mijn header wel winters gemaakt:)

succes met duimen!
liefs Tjits

Saskia zei

lol die foto van die poes is geweldig :o)
jaja ... ik verlang ook wel een klein beetje naar sneeuw want die regen en die stormwind is echt meer iets voor de herfst in mijn ogen ... maar helaas, we zullen het moeten doen met wat we krijgen hé

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Hier in huis nog eentje die het zo graag wil...
Maar nu mag het twee weken wachten hoor, want morgen gaat-ie weer voor twee weken weg en dan zou hij het mooi missen. Dus voor hem pas over twee weken.... Sorry...
Fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Room Seventeen zei

Heb net de voorjaarstakken in de vaas gezet. Maar haha, da's niks voor jou natuurlijk.

www.sneeuwhoogtes.nl/webcam
Heb je toch nog een beetje sneeuw ;-))

Karin zei

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb de sneeuw zelf maar opgezocht afgelopen week met als gevolg dat ik een witte kerst had en het was heerlijk, heb zelfs nog aan je gedacht, maar daar schiet je weinig mee op natuurlijk. Van mij mag het hoor, een dik pak sneeuw, beter dan dat vreselijke herfstweer van vandaag. Het kan nog, tis pas januari, we organiseren gewoon een collectieve blogger sneeuwdans zodat jij aan de slag kan met je sneeuwpoppakket! (dat heb je zeker al lang klaar liggen) :)

It's me zei

Hmmm wat Karin hierboven schrijft vind ik zo gek nog niet......ik weet dat jij heeeeel graag sneeuw wilt...maar het mag van mij voorjaar worden....lekker ranonkeltjes in de vaas gezet net...pompidompidommm.....xxx....ZOEK de sneeuw op !!!

liesje zei

JA ik wil ook veeeeeel sneeuw.
Mag gerust nog een pak vallen tot en april blijven liggen.Ik ben een wintermens.
lieve groetjes Carine

Astrid zei

Een hele winter sneeuw hoeft niet, maar nu zou het wel even mooi zijn om het nog even mee te maken....laatste vakantieweek....sneeuw met overdag een mooi zonnetje...maar geen sneeuwoverlast...Tja, beter als dit stormachtige herstfweer. Ik denk dat je nog even moet dromen Lynda!!!
Groetjes Kiki

lia zei

Ik dacht al, waar blijft Lynda met haar gesmeek om sneeuw..... En het kan nog genoeg, al hoeft het niet voor mij.

We wachten af.
Liefs Lia

Miss M zei

Jaaaaaaaah, I want snow, too!!!!! Laat maar vallen hoor!
We gaan ervoor duimen!
En ach... wat leuk zo zeg, die slee als decoratie! Je hebt me op het idee gebracht... maar oh ja, dat zullen de kinderen niet leuk vinden, haaa!

Groetjes, Marjolijn.

Tanja zei

Sorry Lynda, maar eigenlijk vind ik de wind wel goed genoeg. Laat de sneeuw maar in Limburg vallen, bergen en bergen bij jou, dat gun ik je van harte.

En misschien is er sneeuw in Parijs? ideetje

Liefs
Tanja

André en Inka. zei

ik gun je het van harte,hoor,sneeuw maar uhhhhhhhh,VOORJAARRRRRRRRRRRRRRRR is wat we hier willen,lekker in de tuin rommelen ipv sneeuw ruimen,....brrrrrrrrrrrrrrrr,x.

Carla zei

Ga jij eens even snel buiten staan!!
Je hoofd leeg laten waaien!!
Sneeuw...ben je niet lekker ofzo!!!!
En zoals ik al eens eerder zei...dan maar boven jou woon gebiedje!!

Liefs Carla.

hokje zei

Twee weken sneeuw en vorst en dan op naar het voorjaar; alles beter dan het weer van vandaag ;)

Lieve groet, Miranda

natuurlijk groen en doen zei

Alhoewel ik ook een echt sneeuwmens ben ,ben ik bang dat de sneeuw van vorig jaar voor een jaar 5 was.
Maar we bliven hopen( tot half maart en dan voorjaar graag)

groetjes Bep

ria zei

Mmmmm,ik gun je je sneeuw,maar dan maar niet hier als ik t voor t zeggen heb!!Ik heb er niks mee.Brrrr dat geglibber.Nergens naar toe kunnen met de auto...Maar ieder zn ding he?!
Lieve groet Ria

Home is where the heart is zei

op de eerste plaats nog de beste wensen!!! De natuur is ook van slag, zag gisteren ergens een beplanting staan in de tuin waar bloesem in zat!!! Ik hou zelf niet van extreme kou maar t hoort nu eenmaal bij de winter en ook sneeuw. Het geeft buiten n sfeer en t heeft gewoon iets, heel simpel.
Ik wens je nog een fijne week en wie weet krijgen we nog winter
lieve groet Brigitte

Jeanette zei

Ik ben bang dat het er voorlopig niet van komt. En voor mij hoeft het ook niet hoor, alleen maar lastig in het verkeer. Laat maar waaien..... het voorjaar mag voor mij langzaam beginnen.

Groet,
Jeanette

My Beautiful World zei

So nice to meet you just found your beautiful blog and so happy I did. I have enjoyed looking around and I'm now following you, so nice to meet new friends. Sending you special wishes for a wonderful New Year I’m looking forward to keeping in touch in 2012.

Always Wendy

Puur Kate zei

Wij vallen dit jaar dus niet met onze neuzen in de boter....uhhhh.....sneeuw.
Ik was er klaar voor hé....maar ja.....dan maar haken.
XxX

L zei

Ja, eigenlijk hoort het er gewoon bij in deze tijd van het jaar.... maar manlief moet op dit moment weer veel reizen voor zijn werk, dus mag het van mij nog even wachten ;-)

meet zei

die slee.... leuk bedacht! hahaha, ik vind het ok om een winter de sneeuw over te slaan #snorry ;)