Lets get it started....

zondag 1 januari 2012

Ik wil niks aan het toeval overlaten he, alles wat nodig is om dit gloedje nieuwe jaar goed te beginnen....here we go..



Genoeg rook en vlammen om alle boze geesten en negatieve energietjes te verdrijven lijkt me zo!(sorry buurtjes, dit moet gewoon even, eens per jaar hebben jullie nu ook eens last van mij;))

Van MIJ ja, want manlief ziet dit hoofdschuddend aan, doet hier niet aan mee, overlast...da's niet "netjes"....HA! jammer dan....;).
Ik hou me verder aan (bijna) alle gedragsregels, scheidt netjes al mn afval en ben zuinig met water en energie...maar die boom..die MOET in de fik! *grijns*

Win-win, want binnen kunnen we nu ook weer lopen zonder hinkstapsprongen:D.....
2012, BRING IT ON!

Welkom 2012!

Liefs,
Lynda

ps: voor hen die ik nog niet "gesproken"heb, natuurlijk de állerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!! 



Leave a Comment

Mandy zei

Geniet maar lekker van je eigen vreugdevuur!

Lynda ik wens je voor 2012 heel veel liefde, gezondheid en mooie momenten toe! Maak er weer een feestje van, liefs van Mandy

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ach een keer in het jaar uitleven in een fikkie stoken moet toch kunnen, heerlijk om eens iets te doen wat je normaal niet doet. Een heel goed, gezond, gelukkig en inspirerend 2012,
Pauline

Mirjam zei

Hoi Lynda,
En gelijk heb je... die boom in de fik en opgeruimd staat netjes... Zo´n boom brandt trouwens toch geen uren, dus zo lang hebben je buren er geen last van gehad.. Wel leuk, even fikkie stoken...
Ik wens jou en je gezin ook nog een heel erg mooi, gezellig en gezond 2012.
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei

Ha ha, wat dacht je van volgend jaar een ´Group-New-Years-Dive'... Gaaf plan toch?
Zoals je zegt; leef gevaarlijk...
Fijne avond nog verder,
liefs,
Mirjam

G-STYLE zei

Als dat de boze geesten weg jaagt voor een heel jaar dan vooral doen , hetbis maar 1 keer per jaar toch .....;-)

Mooi nieuw jaar gewenst samen met je gezin en dat je onderneming maar als een trein mag gaan lopen , dat gun ik je !

Hartelijke groet van Gea

Elisabeth zei

Oeiii daar zullen je buren niet blij mee geweest zijn.Maar wel leuk ff een fikkie stoken ,en natuurlijk al het negatieve verdwenen nu.Heb het goed in het nieuwe jaar met je gezin.
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Voor jou en je gezin een sprankelend en gezond 2012 gewenst Lynda...vol liefde, vriendschap en geluk!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Gelukkig Nieuwjaar !!!....ik hoop dat al je dromen mogen uitkomen......Liefs Ria...xxx...


Happy New Year !!!...I hope all your dreams may come true....Love Ria....xxx.....

Brabbels en Kiekjes zei

Jij bent je roeping misgelopen, ik weet het zeker! Je had zo'n schorrie-morrie kunnen zijn..!
;-)

Ko volgend jaar maar hier oud en nieuw vieren kun je op het strand het vreugdevuur opbouwen!

Pierelantijntjes zei

Lekker stoken maar hoor Lynda!!!
Jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Liefs Ester

Carla zei

Ik vind dat je hardstikke goed bezig bent hoor!!
Ruimt lekker op...je gooit zo'n ding niet zomaar op straat...zorgt dat het 'netjes' opgeruimd word...wat wil je nog meer...rook hing er toch al die nacht!!
Opgeruimd het nieuwe jaar in...wat is er nu mooier!!

liefs Carla.

Gustaviana zei

hhahahahahaha geweldige actie.... voor jou en je familie ook een geweldig gelukkig en gezond 2012

Passione Helena zei

Haha, lekkere bravoure. Alle boze geesten verdreven, ruimte, opgeruimd en ook nog eens veel lol van de warme energie, die je dit alles opleverde;-)

Happy New Year!! Veel geluk, liefde en gezondheid in 2012!

Liefs Helena

Een sneller kloppend hart zei

Heerlijk al dat vuur! :-)
Onze buren waren ook niet helemaal blij geloof ik haha...met een zoon van bijna 13 en een buurvrouw van bijna 40 die van (hele) harde knallen houden ;-)
De boze geesten MOETEN weg zijn hier!!

Happy New Year!

Groetjes Vero

Alle mooie dingen zei

mijn god wat een vreselijke muziek!!! Ik dacht even rustig in alle rust.. mijn achterstallige blogjes te kunnen lezen..... nou de rust is nu wel weg.. mijn hele lijf is in beweging...
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Judith zei

Haha, tja... ik had al op je fb gelezen dat je je buren aan het 'uitdrijven' was, maar de geesten en alle andere narigheid dus ook:-)

Wij hebben een nepboom (Jep, I know: vreselijk!), dus daar zetten we de fik maar niet in (zou nog meer stank en rookoverlast geven...), maar toen ik vrijdag was werken zei ik nonchelant tegen manlief "Mocht je je vervelen, dan weet je waar die boom naartoe kan" en jawel: Bij thuiskomst hadden we een kerstboomvrij huis: HEERLIJK!!! Geniet jij maar lekker van je teruggewonnen ruimte binnenshuis en nu dan echt op richting de LENTUHHHHHHH (want nee; ik wil echt geen sneeuw of sneeuwpoppen!!!!)

Groetjes Juth

Margot zei

Proest, kuch...kun je nog wat boompjes gebruiken???....
Hatschie...
De boze geesten zijn weg hoor...

Karin zei

Hahaha ik zie zijn snoet bijna voor me :o))
Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

hokje zei

Ook hier is de boom ritueel verbrand ;)

Ik wens je alle goeds voor het komende jaar en nog een fijne avond.

Madelief zei

Hoi Lynda,

Ik wens jou en je gezin een mooi, gezond en sprankelend nieuw jaar toe. Ben ik blij dat wij jullie buurtjes niet waren ;-)!

Lieve groetjes, Madelief x

Thuis bij Tjits zei

goed gedaan Lynda.. zonder boze geesten en negatieve energietjes het nieuwe jaar beginnen en ik help je hopen dat ze wegblijven dit jaar!!
ik wens je veel liefde en gezondheid voor dit nieuwe jaar!!

ben je al gezellig aan het bakken geslagen met je meiden?

liefs, Tjits

Bij Guusje Thuis zei

Heb mijn boompje vandaag (eindelijk) buiten gefl** sorry gezet, hebbuh??

Dat de boel maar goed uitgerookt is (buren de ramen open hadden gna gna) en je helemaal klaar bent voor 2012, geniet ervan!

L zei

Ik wens jullie allemaal een goed, gezond en gelukkig nieuw jaar! En groot gelijk, af en toe moet je gewoon lekker je eigen ding doen en sch**t aan de rest hebben ;-)