Blote knietjes....

woensdag 11 januari 2012

Ik zou het er voor over hebben hoor!!! Op blote knietjes smeken om winter, maaaaar schijnt dat ik zover niet hoef te gaan! Als ik Helga mag geloven(van Leur.....de weervrouw:)) gaat het vanaf zondag steeds meer op winter lijken!! Ik zeg.....WHOOPIE!!(sorry zonaanbidsters...of eigenlijk....niet sorry.....nee...eigenlijk niet...jullie beurt komt...;)) First things first...WINTER!!! En hoe dat eruit ziet.. of KAN zien...








foto's zijn van Pia Jane Bijkerk, stylist, fotograaf en schrijver




Ik ga mn sjaals opfluffen, boots uit de doos halen, en handschoenen op de verwarming leggen, en heel HEEL hard grijnzen!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

André en Inka. zei

Gun het je van harte meis,winter maar las net weersverwachtingen dat er vanaf het weekend lichte vorst wordt verwacht,afwachten maar ga in ieder geval morgen de palmen ed weer inpakken in de tuin uit voorzorg,......

L zei

Nu maar duimen dat Helga gelijk krijgt!
Van mij mag het ook nog wel een beetje winter worden hoor...
Ik zag vandaag al bloeiende narcisjes te koop, daar vind ik het echt nog te vroeg voor hoor!
Ik wil eerst nog warme chocolademelk met slagroom (en een scheutje rum) en een lekkere kop snert!

Judith zei

Zomaar één keertje deze winter een lekker dik pak sneeuw! zou toch leuk zijn hé. Hoop met je mee....

Groet Judith.

Pink Princess zei

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

hihi :) maar echt nee voor mij. Gun het JOU wel hoor daar niet van, maar toch NEEEEE

Elisabeth zei

O K ik ga niet kinderachtig zijn .Een goed pak sneeuw mag een keer en daarna wil ik gewoon LENTE .Echt hoor het is nu te laat voor de echte winter!!So sorry want ik hoop dat Helga het verkeerd heeft!!
Liefs Elisabeth

It's me zei

Whahahahhaahhahhaha....je bent niet goed hoor......zeggguuuu ...vind je mijn blog zaai of zo ???...tsssssss......xxx...

G-STYLE zei

Haha, ik ga met je mee duimen hoor, voor een beetje sneeuw . Dat in Oostenrijk moet je toch niet willen he ... dat is weer een beetje te veel van het goeie.

groetjessss

Puur Kate zei

Yeahhhhhhh!
Samen sleetje rijden :))
X

Petra zei

Zie je nou wel, ik heb de hele nacht voor jou op m'n blote knietjes gelegen. Grond is er hier warm genoeg voor :)

Veel plezier, ik hoop voor je dat het komt.

Liefs Petra

Thuis bij Tjits zei

nou oké eventjes dan nog een winters kadootje speciaal voor jou en al die anderen die op hun blote knietjes smeken om de winter:))
en dan geniet ik natuurlijk even lekker met je mee!
maar daarna dan toch echt het voorjaar hoor, ik ruik het al buiten, heerlijk!!

niet te lang op je knietjes blijven zitten Lynda.. je moet er toch niet aan denken dat jij ziek onder de wol ligt als koning winter over ons landjes heerst:)

liefs, Tjits

Huys 50 zei

Twijfel twijfel......
Volgens die andere weerman gaat het volgende week weer omhoog met de temperatuur ???
Mischien moeten we toch naar Zwitserland Lynda.
Afwachten dus.

grtjsss
Dicky Marie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ga jij maar lekker grijnzen hoor, de kou schijnt er nu echt aan te komen. Voor hoe lang, dat moeten we toch wel afwachten, maar het lijkt er eindelijk op dat het een beetje winter gaat worden. Jammer van de narcissen die ik vanmiddag al in bloei zag...
Ik wens je een heel fijne avond, met je handschoenen op de verwarming..
Lieve groet,
Mirjam

Kat Ibáñez zei

Hoi Lynda!!

I see winter has arrived in beautiful Holland!! Here it´s ...well sunny but cold too!! But I remember you told us you love winter and snow, and it´s the perfect weather for wearing stylish accessories such as scarfs and gloves!! And they can be...pink of course!! ;)

Kus kus!!!!

Mayflower zei

Nou als ik het zo hoor kunnen de snowboots weer tevoorschijn worden gehaald.
Ja....het zijn prachtige plaatjes, maar ik heb eigenlijk al een voorjaarsgevoel....kunnen we de winter dit jaar niet overslaan.
Of......in december een dik pak sneeuw hihi.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

ria zei

Brrrrrr,ik krijg t al koud van t kijken naar je foto's.Van mij hoeft t dus echt niet.Maar gun jou je winter ook wel weer.We wachten t dus maar gewoon af!!
Lieve groet Ria

Brabbels en Kiekjes zei

You now i'm your partner in crime.
En laat ik nu dit weekend in het limburgse land zin.
Mocht er een pak sneeuw vallen, gaan wij saam sleetje rijden inclusief sneeuwballengevecht '-)

**keepmyfingerscrossed**keepmyfingerscrossed**

Carla zei

Ik hoop dat Limburg héél ver weg blijkt van hier.
Laat het lekker bij jou sneeuwen a.u.b.!!!
Jullie hebben s'zomers ook altijd eerder warm weer dan wij hier, dan mag je de kou en de sneeuw van mij ook hoor...zoaardigbenikdanookwelweer!!!

liefs Carla.

Judith zei

Laat het maar lekker flink sneeuwen in Oosterijk enzo, maar liever niet hier!!!Dus ik hoop lekker NIET met jou mee! Ennuh: onze beurt komt nog?!?!? Als het net zo'n zomer wordt als in 2011, zie ik het somber in en ga ik overwegen om 2 maanden i.p.v. 2 weken naar het zonnige zuiden te vertrekken...:-)
xXxJuth

What's in a day zei

Ik doe met je mee hoor, sneeuw heel veel en winter en kou, dus kom maar op....
mijn pantoffels staan klaar:))))


♥Eefie

House of Seasons zei

Lieve Lynda, sprookjes bestaan!
En als er straks sneeuw valt dan is het weer even een sprookje om ons heen!
Kan ik ook heeel erg van genieten, als ik lekker thuis kan zijn! De wereld is dan even sprookjesachtig MOOI!
Liefs
Lia

Room Seventeen zei

He bah, gooit Helga weer roet in het eten....;-)

Saskia zei

buh, onze weerman blijft nog altijd zeggen dat het wel kouder gaat worden maar als ik hem moet geloven modderen we gewoon verder aan en is er van winter niet echt sprake

Tanja zei

Hmm Helga dat is toch de weervrouw die ook schaatste......ach die zit er weleens meer naast ;-)

Dus sorry Lynda, maar zien is geloven en dan hoop ik dat er in Limburg en Maastricht want daar is mijn zus, een hele grote berg valt, en hier niet.

Liefs
Tanja

Jolanda zei

Een lekker pak sneeuw mag hoor, als de zon maar schijnt! En niet te lang natuurlijk...lieve groet

Een sneller kloppend hart zei

Ja...ik ben ook dol op de jaargetijden...en helemaal als ze het doen zoals 't hoort ;)
Maar ja, alles komt altijd anders dan je hoopt of verwacht dus ik leg me er maar bij neer...en haal gewoon tulpen *grijns* ;-)

lia zei

Ik snap dat jij sneeuw wilt. Voor mij hoeft het niet, maar moet zeggen dat dit eigenlijk ook niet normaal is.
Toen ik zwanger was van de tweede hadden we eind Febr nog een elfstedentocht, dussss.......

Liefs Lia

Claudia Leertouwer zei

Die verwarming hebben we vanavond niet, nog even wachten hoor!

Corine(THUIS) zei

Peter Timofeef had het over een miniwinter...een paar dagen winter en dan wordt het weer zachter :)))))))
Fijn weekend alvast!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! Ik wil ook WINTER WINTER WINTER :-) Maar ja, zij die vragen worden . . . . . . ?? Je kent het. Maar als de winter dan echt komt, de beloof ik hierbij een foto van mij in de sneeuw op blote knietjes :-) Liefs Lejo

Marrie zei

Hallo Lynda,

Ik hoop het ook dat er nog sneeuw komt deze winter.
Het heeft altijd iets en het is zo leuk om een wandeling in de sneeuw te maken.

Groetjes Marrie

Karin zei

YOU GO GIRL!!!!!:O))

Ger zei

De natuur laat zich niet dwingen...
en gaat ook niet door de knieën voor jou blote knietjes;-)

Sneeuw heeft voor mij maar een voordeel:het maakt dat je gazon er even goed uitziet als dat van de buurman:-)

Meestal zijn katten goede weersvoorsvoorspellers:
Keert de kat haar rug naar het vuur,
daar komt sneeuw van op den duur.

Warme groetjes:-))
Ger

Unknown zei

Heeeee ik GRIJNSSSSSSSSSS mee!!jippie!!

Yvonne - Frl. Klein zei

Wunderschöne Bilder sind das!!!!
Ich wünsche Dir ein tolles Wochenende
liebe Grüße
Yvonne