Don't stop....

zaterdag 28 januari 2012

Believing!



het zijn weersvoorspellingen naar mijn hart! WINTER!
Vorst én sneeuw....TOLD YOU SO!!!
Het kan niet op!

Druk geweest in huis(en nog steeds), thuis(ik geloof niet dat ik nog veel mensen hier hoef te vertellen hoeveel energie er in 1 puubster en 1 aanstormend talent gaat zitten???;)), werken voor m'n baas(gewoon omdat dat er nou eenmaal bij hoort) en werken voor mezelf....onder de HIS-vlag (ook een van de redenen voor dit liedje...don't stop believing!)
Ik kan jullie vertellen dat ik net een opdracht afsloot, een schrijfopdracht...over wonen. Dat was een bérg werk, maar het was érg leuk! Schrijven is net als praten voor mij...maar ja...tegen wie zeg ik dat?;).

Nog wat privé ge"harrewar" waarvoor ik dit liedje net nog wat harder meeblehr....meer ter bevestiging dan ter overtuiging, want ik wéét gewoon dat het allemaal goedkomt als je maar blíjft geloven!

Voor nu ga ik heeeeeeel hard geloven dat er VÉÉL sneeuw komt...

zooooooooo hoog graag!;)

Liefs,
Lynda

ps: het kan zomaar weer eens zijn dat de muziek mijn "pas"niet bij kan houden en je nog leuk even naar Julie kunt luisteren....ook niet erg, want sneeuw behoort OOK tot my favourite things!!!
IK HARTJE SNEEUW!!!
Dus.....


Leave a Comment

Diana zei

Blijf geloven Lyn.....altijd blijven geloven ;) Hier voorspellen ze -16 graden en zo'n 2 cm sneeuw. Zal ik alvast gaan blazen???

Saskia zei

ach ik hoop met je mee op katjeshoge sneeuw ... hoewel ik vrees ... maar goed, hoop doet leven hé :o)

Anoniem zei

Nou voor mij hoeft die sneeuw niet, het weer van de afgelopen dagen Vind ik wel lekker. Zonnig, droog en kou.

Lekker als je zo kan schrijven, net zoals je kletsen kan. Pff ik kan beide niet.

Nou ik duim voor je dat je je sneeuw krijg.

Liever niet groetjes Pieternel

Anna Marie zei

Yes!!! Hier komen de schaatsen uit het vet, de bivakmutsen worden weer opgezocht en vol verwachting kijken we morgen naar buiten. Gaan we ook sneeuwballen naar elkaar gooien. Groeten en schaats ze!! Anna Marie

Home and Lifestyle zei

Volgens mij moet je vooral naar het oosten van het land wandelen, daar valt de meeste sneeuw ;)! Maar koud wordt het overal in het land....brrr...waar blijft het voorjaar toch???

Heb je de schaatsen al uit het vet?

Elisabeth zei

Zoals je al zegt,don't stop believing.Het word kouder dus er is nog hoop voor je dat er sneeuw komt.Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Karin zei

Vooruitzichten
Koud en overwegend droog winterweer met in de nacht en ochtend lichte tot matige vorst en middagtemperaturen iets onder het vriespunt. In de tweede helft van de week wordt het geleidelijk nog wat kouder met tegen het weekend in de nacht en ochtend mogelijk strenge vorst.
(bron KNMI)

En voor de gelovige onder ons, droog betekent sneeuw nietwaar! ;)

It's me zei

Blijven geloven !!...yes !!!...Brrrrr....xxx...

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik dacht wel dat jij heel blij zou zijn met deze vooruitzichten.
Geniet lekker van de komende winterse dagen.
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Huisje Mila zei

Net je blog gevonden via its me en ga dit eens op mijn gemakje doorlezen. Mooie beelden heb je gevonden. Een echte winter sfeer.
Geniet van je zondag! Groeten Linda

Marjan zei

Het heeft vannacht hier al gevroren en het is al behoorlijk koud. Dus het zou zomaar kunnen dat het komende week gaat sneeuwen!
Wat dat puubster gebeuren betreft, ik kan erover meepraten..... Gisteren open dagen middelbare scholen bezocht, dus dan weet je t wel. Maar af en toe komt ze dan toch ook weer zo lief en schattig uit de hoek, dat ik denk: puberen, nee dat doet ze nog niet. En dan 5 minuten later...... Wil je d'r wel achter het behang plakken.
Liefs
Juul

Huys 50 zei

Jeeeehhhhhhhh het zit eraan te komen Lynda !!!!
WINTERRRRRRR en hoe !!
Ik heb de lange onderbroek al over de stoel hangen je weet wel met dubbel kruis lekker warm, whaahhahaaa
Sneeuw...?? ik weet niet of dat wat wordt, maar ach zo is het al heel wat toch..

grtjssssss
Dicky Marie

L zei

Yes, don't stop believing.....het komt wel goed schatje;-)
Geniet van de winterse dagen!

Anita zei

Hier zijn de schaatsen al uit het vet.
Manlief schaatst elke week ;-)
Maar natuurijs heeft natuurlijk net dat beetje extra.
Sneeuw hoeft wat mij betreft niet !!!
Maar oke als jij dat graag wil ;-)
Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

ByIngeborg zei

Goed bezig jij! En die kat met die pootjes op je blog, TE LIEF !! Nog ff gekeken bij jou foto´s van Parijs, even zoeken was t. Maar kwam wederom ook helemaal in de sfeer.
Heerlijk he, Parijs. Vond wel dat er ook heel veel zwervers met zielige honden lagen op straat. Heel schrijnend.... Dat was eigenlijk het enige dat niet leuk was. Tjuss
Ingeborg

Margot zei

haha...zie zusss reactie...droog hè!!!
No snow in Brabant...hoop ik...lekker puh!!!
Koude knuf, Margot

Saskia zei

en??? ben je blij???
Hier in Hasselt, België sneeuwt het al de hele dag :o) toen vanmorgen mijn man de deur open trok en kreunde 'sneeuw!' moest ik direkt aan jouw katje denken :oD
Zo hoog ligt hij nog niet maar der is toch wel een mooi wit dekentje hier!