Ken je klassiekers...

zondag 8 januari 2012

eeuwig dwepend over Parijs, "neem "ik altijd graag een portie schoonheid dichterbij he, totdat ik me weer mag gaan vergapen aan die Fransche klassieker.
Meisjesdag, dat was het gisteren weer, met oma en de meiden toog ik naar...een klassieker in eigen land...

geveltjes geveltjes geveltjes...


kunst

cultuur


status

geschiedenis

voormalig woonhuis van een Prins

zijn moeder werkt in aangrenzend pand

ze was er niet(Dubai?), anders had ik even gezwaaid




aldus...

cadeautjes van een meneer voor een mevrouw

oud maar nog immer mooi

dat zeg ik, heel erg mooi!

vijvertje met uitzicht...offf andersom?(volgens mij werd er vandaag niet gewerkt;))

contrast, en niet alleen tussen gebouwen


En? Brandt het lampje al???

"mooie stad, achter de duinen"

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Mijn favoriete stad! Prachtig daar en zo leuk mensen kijken :))
Leuk zo'n meisjesdag...
Groeten, Corine(THUIS)

L zei

Leuk zo'n dagje uit met alleen maar meisjes.
Mijn broer woont sinds vorig jaar in deze mooie stad achter de duinen.
Ik vind het ook een mooie stad!
Maarre....you always have Paris (also ;-))

Huys 50 zei

Oh, dat was genieten Lynda en dat hebben jullie zo te zien ook gedaan.
Wat gezellig zo,n dagje weg met de meiden.

Groetjes

Dicky Marie

lia zei

Wat lijkt me dat geweldig zeg!!
Drie generaties dames op pad.

Liefs Lia

Astrid zei

Gezellig, de dames op pad....En Den Haag is zeker een mooie stad!
Fijne avond en groetjes Kiki

Carla zei

Ach...zo zie je....ons eigen landje is minstens zo mooi als de Eifeltoren !!
Gezellig zo'n meisjesdag!!

liefs Carla.

It's me zei

Wat een mooie foto's van Den Haag.......prachtig !!...liefs van mij...x..

G-STYLE zei

Den Haag .... eigenlijk nog nooit geweest , erg he..
Nou ik erover nadenk , heeeel vroeger met m'n ouders wel naar Madurodam geweest , dat dan weer wel.

Bedankt voor de mooie foto's het is geen Parijs maar wel sfeervol.

fijne avond verder, lieve groet Gea

Claudia Leertouwer zei

Een paar weken geleden in die Scapa Store een mooi zwart jasje gekocht, 't is maar waar de prioriteiten liggen, toch?

Bianca zei

Ik ga er graag naatoe.....Den Haag !!! Om te winkelen, om te wandelen.....een mooie stad.
Fijne week.
Groetjes Bianca xx

Anita zei

Oh oh Den Haag mooie stad achter de duinen.
Toch heb ik geen fijne herinneringen aan Den Haag.
Als meisje van 19 jaar lag ik er 3 maanden doodziek en ver van huis in het Rodekruis Ziekenhuis.
Op de een of andere manier kom ik er nog steeds liever niet ;-)
Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

Tanja zei

Leuk dagje Den Haag, hier om de hoek, leuk om altijd via iemand anders de stad te zien. Leuke dag heb je gehad zo met het kleine en grote meisje.

en weet je nu ook het verschil tussen een Hagenaar en een Hagenees ;-)

Liefs
Tanja

La Maison zei

Een heerlijke stad om te beleven vooral op meisjesdag.Hebben jullie de zee ook nog gezien?

Lieve groet
Hermine

t brocante sfeertje zei

he ziet er heerlijk uit en wat n mooie blauw lucht had je zeg!!groetjes,Ingrid

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Parijs, Amsterdam, Den Haag, wereldsteden welke elk hun eigen uitstraling hebben. Genietend van jouw foto,s roept het de herinneringen weer op. Nu weet ik weer dat ik gauw weer eens langs het gemeentemuseum moet, de stad in en een visje eten op het strand,

groeten Pauline, ps. bedankt voor je mooie stadsrondleiding. Pauline, Logement it Foarhus

Mirjam zei

Ja, Den Haag, heerlijke stad, vol met contrasten. Wij komen er ook zo nu en dan. Heerlijk om rond te wandelen en heerlijk om te winkelen, al doe ik dat laatste niet zo vaak hoor. De laatste keer dat wij er heen waren gingen we om de Gevangenpoort te bezichtigen. Zeer indrukwekkend, met een flink stukje neerlandsche geschiedenis...
Dank je voor de rondleiding lans al dat moois...
Ik wens je een heel fijne week,
lieve groet,
Mirjam

http://truutske.blogspot.com zei

Te gek eigenlijk maar....zo lang geleden dat we er waren maar bij het zien van jouw prachtige foto's moeten we gewoon weer snel een weekendje boeken.
Groetjes, Trudie

Bij Guusje Thuis zei

En vonden de 2 kleine dames zo'n dagje geveltjes kijken net zo leuk als hun mam? Hier helaas niet altijd ... vooral dat jongste gevalletje niet, zooo jammer want ik ben dol op 'huisje kijken' zowel van binnen als buiten. Groetjes, Colin

Margot zei

Tut...dit is geen toeval hè!!!
Wij zijn vrijdag op precies dezelfde plekken geweest...ECHT WAAR!!!!
Zelfde foto's (ook vergaapt aan prachtig pand van
Scapa...)en toen was Bea wel thuis, maar was haar koffertje aan het inpakken, dus geen tijd....
We wilden eerst naar A'dam, maar zijn daar al vaker geweest natuurlijk...ennuh Den Haag is dus hartstikke mooi...
Alleen dochterlief zag de charme er niet zo van in, en was boos dat we niet uitgebreid gingen shoppen...zijn wel in gevangenismuseum geweest, en de martelkamer vond ik wel interessant na die uitbarsting van haar...grrr...
Nou, ajuus, en de volgende keer samen op een bakkie bij Bea...

Kat Ibáñez zei

Hoi Lynda!!
Oh what a beautful city!!! Sunny day, elegant architecture...perfect day out with the family!!

Liefs!!!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, achhhh memory lane all over . . . wat heb ik daar rondgezworven in mijn jeugd. Leuk om het weer eens door andermans (vrouws...) ogen te zien. Moet er snel zelf ook weer eens naar toe. Maar ja, ik word nooit uitgenodigd voor meisjesdag :-( Tis zwaar maar ik draag die last graag als man :-) Liefs Lejo