a few of my..

donderdag 26 januari 2012


favourite things:)

Het is niet dat ik het zwart inzie, absoluut niet zelfs, maar gewoon wat mooie plaatjes doen een mens altijd goed toch?

Iets minder "lawaai"van mijn kant, ik was wat druk, soort van uhm....puntjes op de i druk.
Niet hier in huis hoor, de slaapkamer is nog stééds niet af:), en het projectje dat ik bij manlief moest Pokonnen heb ik gewoon even uitgevoerd, manlief is van het soort "ja weet ik niet, moet ik zien"...dus.....ziet ie het nu:). Maar ook dat is niet helemaal af.
Drukkig voor HIS, en dan met name met schrijven! Kan er nog niet veel over loslaten maar de oplettende lezer.....telt voor twee;).
Anyway.....those are a few of my favourite things, and a song that makes me happy!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Unknown zei

heeeeeeeeeee LYN!!
waar is je plaatje?? zie alleen een kruisje :-(

Diana zei

Nondesju Lynda!!! Je hebt het weer voor elkaar! WEER een liedje dat drie dagen in mijn hoofd blijft plakken! ;)

Elisabeth zei

Tis best rustig aan jouw kan ja,je maakt me nieuwsgierig.Ik zag straks geen plaatje dus nieuwsgierig als ik ben kom ik weer even kijken natuurlijk.Mooi hoor ,wat ben je veel met zwart/wit in de weer!
Liefs Elisabeth

It's me zei

Genk niet wit denk niet zwart......maar wel met de kleur van je hart....toch ???...liefs van mij...xxx...

Petra zei

Blijft mooi dat zwart/wit. Waarschijnlijk m'n keuken ook, hoop dat hemmes er gauw aan begint ;-)

Vær våken zei

Hi Lynda, me like, me like!!! Yes, we do have snow, but some has melted. I'm hoping for more. Have a lovely, lovely weekend!

Kristin♥

Annelies zei

Ik vind het poepiechique hoor dat zwart. Ik hou d'r wel van!
Succes met al je bezigheden!
Liefs, Annelies

Kom Achterom zei

Zwart wit jaah ik vind het chique! maar ook wel heel gedurfd hoor!
Ben benieuwd!
Fijn weekend
Yolanda

Sjonke's Kronkels zei

Zwart maakt sjiek.....ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om de meest lelijke vaasjes een tweede leven te geven door ze zwart te spuiten.....
Groetjes en heel fijn weekend,
Marion

Anoniem zei

Mooie plaatjes weer. Ik ga gauw kijken op je andere site. En wie weet kan ik het uitpluizen wat je gaat doen.

denk groetjes Pieternel

Karin zei

Keep calm and ......:D een echt Lynda logje. En ja hoor bij het lezen van de titel wist ik al welk liedje ik te horen zou gaan krijgen.....aaaaa gelukkig ook nog the A team. Fijn weekend.

Petra zei

Audrey blijft ook hier favoriet, en is dat Bruce?

Fijn weekend.

Petra

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Jouw ´favourite things´ zijn prachtig mooi. Daar wordt iedereen vrolijk van, toch? Ik wel hoor, ben gek op 'mooie' plaatjes...
Geweldig, dat je doet wat je man zegt; moet ik zien; dus nou ziet-ie het. Helemaal top vind ik dat.
En zag-ie wat-ie zien moest?
O nee, nog niet helemaal af, vervolgje dus???
Lynda, ik wens je een super leuk weekend, succes met alles waar je zo druk mee bent, en vergeet niet van alles te genieten...
Lieve groet,
Mirjam