Gewoon...een fijne dag..

vrijdag 13 januari 2012

alleen even wat mooie plaatjes bekijken, met een lekkere kop koffie....meer niet...





Comfort food by Claude!




Having a fun time with lyla and our little rustic set up.

fotos komen van HIER, je vindt er veel meer moois..

gevolgd door een lekker fris weekend!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Jolanda zei

wat een leuke blog waar je de foto's vandaag hebt. En heb je gelezen hoe hij de mooie blauw/groene kleur noemt...duck egg blue!!! Die ga je bij mij terug zien:) Lieve griet en mooi weekend

Margot zei

Lui varken!!!...
Enjoy the cold...haha...

L zei

Geniet van het koude weekend!

Carla zei

Heerlijk toch als je van zulke dingen kunt genieten!!

Fijn weekend meis...

liefs Carla.

Pierelantijntjes zei

Leuke foto's Lynda! Jij ook een heel fijn weekend,
liefs Ester

It's me zei

Tjonge......komt vast dat het niet gaat sneeuwen...gewoon copieren van een ander mans blog......tssssss....en ik doe zo mijn best he??? enne je bent niet geweest nog.......kom nouuuuuuu!!...xxx...

Elisabeth zei

Altijd leuk ff plaatjes kijken .Ik hoop dat jou dag gezellig was en dan wens ik je nu een fijne avond
Liefs Elisabeth

Bonjade zei

Alles goed met je.....?
Geen tekst.....?
;0)

Maar heerlijk hoor......voor één keertje dan......
Zo rustig......;0)

Mail je dit weekend hoor.

FF

Vær våken zei

LOVELY post!!! Happy weekend!

Huys 50 zei

Hee Lynda,hoe is het gegaan vandaag ?? helemaal geen nieuws bij jou ?? hoe kan dat nou ??
Oja,rustig aan vandaag natuurlijk het is de 13e ,gelijk heb je hoor.
Ik hoop dat je hebt genoten van alle rust.

grtjss
Dicky Marie

bijzonder-oud zei

heerlijk mooie plaatjes kijken,kan ik me ook wel even mee vermaken :-).

groetjes, fijn weekend,
yolanda

Karin zei

Ik ben blijven hangen bij de chocola.....Fijn weekend :)

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Prachtig hoor die foto´s, vooral de chocolade, en het blog van Stuart is ook prachtig...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Pieternel zei

Nou, ik dacht "ik ga er eens voor zitten want lappen tekst staan er altijd". Helemaal niets? Heb je hoofdpijn?

Snelle groetjes Pieternel

Anoniem zei

WOW just whаt I was looking for. Came hегe by searching for quântiсa

Also vіsit my blog - simply click the up coming article