Toeval......?

vrijdag 6 januari 2012

bestaat dat?:)

Desirée van Vosges Paris heeft zoals jullie misschien wel weten een Conceptpagina waar de afgelopen maanden vele mooie prijzen te winnen vielen, aangeboden door diverse adverteerders. Als je er al bent geweest weet je dat ik niet overdrijf, de gaafste items kwamen voorbij van uiteenlopende aanbieders(ik kan ze allemaal opnoemen, doe ik niet...je klikt na het lezen gewoon even op CONCEPTPAGINA:)).
Ik deed bij sommige mee, net als velen, maar bij die van Stickerdeco was ik volgens mij de allereerste!!!! Riep ook al heel arrogant of ik m'n adres alvast door zou geven..*kuch*.....viel van mn stoel en hyperde naar iedereen die maar in mn whatsapplijstje voorkwam, of bij m'n Facebookvriendjes staat toen ik hoorde dat ik GEWONNEN had!!!!!!
In navolging van Humprey(Bogard in Casablanca) en Desirée;)..kan IK nu ook zeggen:
        "we alway have Paris"

foto is was donker want ik kon natuurlijk niet wachten tot morgen he ;)

Again, bedankt bedankt bedankt Desirée en Stickerdeco...you made this girl TRES joyeux!!!

Bonne Nuit!

Lynda

Leave a Comment

Passione Helena zei

Ooo, wat geweldig Lynda! Haha,"zal ik mijn adres, alvast achterlaten".. Helemaal nu je Parijs hebt mogen voelen en beleven heeft de eiffeltoren een extra betekenis voor je gekregen! Deze mooie sticker laat je alle dagen aan dat fijne uitstapje herinneren. Mooie foto!

GEFELICITEERD!!

Fijn weekend!

Liefs Helena

Abacaxi & Hortelã zei

Wat is 'ie mooooooiiiii!!
Bonne nuit à toi aussi!
X

Puur Kate zei

Super gaaf!!!
X

Huys 50 zei

Ohh,.. wat leuk Lynda en helemaal jou ding ook !!!
Nu ben je elke dag een beetje in Parijs.
Geniet er maar van.

Groetjes
Dicky Marie.

Diana zei

We hebben een glaaske champie gedronken en het overtollige water geloosd op de top. Dat verbleekt natuurlijk bij het hebben van een heuse Eiffeltoren in huis :)

Unknown zei

Wauw bofkont! Kun je lekker terugmeimeren over je weekendje Parijs!;)
Groetjes Greta

Thuis bij Tjits zei

wauw elke dag uitzicht op de Eiffeltoren, jij komt je huis niet meer uit:))

fijn weekend Lynda!
liefs Tjits

lia zei

De prijs kon op geen betere plaats vallen.

Liefs Lia

Saskia zei

wauw wat leuk!!!!!!!! dat is echt prachtig en daar mag je best hyper voor zijn! Er was geen beter persoon die zo iets had kunnen winnen denk ik :o)

L zei

Bonsoir madame,
O wat leuk! Gefeliciteerd en geniet nog maar lekker van de herinneringen aan Parijs! Dat gaat nu zeker nog beter lukken ;-)
Prettig weekend!

Bij Guusje Thuis zei

Je eigen Lynda-torentje, hoe gaaf is dat dan!
Spaarpotje eronder en vullen maar en voor je het weet, ben je weer op weg naar Paris :-)

It's me zei

Tuurlijk geen toeval...voorbestemd heet zoiets....toen ik deze sticker zag dacht ik gelijk die is voor Lynnn....ik ben een soort Jomaria......snappie ???...hahahahh!!...xxx....elke dag is de mooiste dag !!!...xxx

Carla zei

Nou...wat gaaf dat jij die gewonnen hebt!!!!
Hij staat echt super op je muur hoor!!

liefs Carla.

vosgesparis zei

superb ! haha even op 'n frans staat prachtig meid en het is je van harte gegund.!

Maandag as begint een hele nieuwe reeks met prachtige nieuwe giveaway's! ELke maandag een! dus hou het in de gaten ;)

Bonne weekend.. ik blijf nog even hangen bij je franse liedjes )
dees

hokje zei

Deze 'toren' had geen beter plekje kunnen wensen!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

ByIngeborg zei

Leuk joh. Gefeliciteerd ! Staat prachtig bij je...en mooie uitspraak... we've always have Paris en ik ga dit jaar naar Parijs..
Yes ! Happy weekend !
Ingeborg

Le Style zei

Geweldig! Gefeliciteerd!!

Fijn weekend

La Maison zei

Ja, dat moest zo zijn. Helemaal op zijn plaats daar bij jou.

Liefs
Hermine

Margot zei

Het is je gegund hoor, en als je de toren wat donker vindt, hang je er gewoon wat (kerst)verlichting in...heb je vast nog wel over nu...haha...en de echte is toch ook zo mooi verlicht???...
Enjoy...Knuf, Margot

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Als echter ´Paris-fan' kon er geen betere winnaar voor deze prachtige Eiffeltoren zijn...
Lieve groet,
Mirjam

Mayflower zei

Ohhh....wat leuk dat je dit heb gewonnen Lynda, is helemaal op z'n plek bij jou.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea