Loose-Loose...

zondag 22 januari 2012

Maaaar.......dat klinkt niet leuk, dus ik noem het liever "het zij zo":).
Onze slaapkamer is nog steeds niet klaar, je kent het wel? Streepje hier, latje daar, schroefje tekort, beugeltje kwijt....maar goed....het vordert en dat telt. Nou is het vandaag niet al te vrolijk weer buiten én ligt onze slaapkamer aan de noord(echt noord-noord!!) zijde van het huis dus het licht is éigenlijk beroerd om mooie foto's te maken. Maar ja...jullie hebben fantasie en moeten het tot beter weer én einde klusjes gewoon even doen met deze impressie.:).
Zwart, wit, grijs en taupe.(op de foto lijkt alles grijs I know...is het dus niet:)). We zijn er bijna, de gordijnen hebben we gisteren opgehangen...en onze Bruce(zwarte bazige kater) vond het nodig deze vannacht te laten weten wie er hier in huis de baas is....dusss.....de gordijnen zijn alweer gewassen..*zucht*...en moeten nog ingekort worden(knippen en plakken..HOERA!).

Ik stoom meteen even door naar de woonkamer, om precies te zijn onze eethoek...daar kreeg ik gisterochtend ineens een *pling* idee voor....manlief keek....en zweeg....dus gezaaid....afwachten...normaal gesproken héél lang afwachten tot het gaat groeien bij 'm, maar NIET dit keer...ik ga NU schuiven en draaien...zodat het wat sneller zal groeien bij mn schat;)...soort van POKONNEN zeg maar:D(je kunt het drammen noemen maar hee, dat klinkt wéér zo negatief;)))

EN ook hiervoor geldt natuurlijk weer....foto's volgen.....wellicht in de lente want ook dit gedeelte van de woonkamer ligt aan de noordzijde;)!

Fijne zondag!
Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Astrid zei

Nou Lynda de fotocollage toont een leuk beeld, ik ben benieuwd hoor....Hier staat namelijk ook al een jaar een zwarte emmer verf...maar eerst moet er waarschijnlijk een nieuwe vloer in ivm de waterschade...Nu is het een witte vloer, maar wie weet gaan we nu voor een andere kleur...ben dus benieuwd naar je foto's.
Fijne zondag en groetjes Kiki

Jeanette zei

Je maakt me wel heel erg nieuwsgierig op zo'n manier. Ben heel benieuwd naar je veranderingen en vooral de foto's. En je weet het, belofte maakt schuld.

Groet,
Jeanette

Dagmar Design zei

Wat schrijf je toch altijd leuk... Ik wordt er iedere keer weer blij van! Lees met graagte jouw stukjes die ook via de mail binnenkomen!

Fijne zondag en hier is het zonnetje doorgekomen, wie weet zo bij jou ook!

Lieve groet van Dagmar

Huys 50 zei

Hoi Lyn,
Dat is me toch chiqué !!! het ziet er mooi uit dat wordt lekker slapen binnenkort.

groetjes van mij

Dicky Marie

Elisabeth zei

Toen je schreef over de zwarte muur in je slaapkamer dacht ik,nou kweenie Maar meid dit is dus echt heel erg mooi,wat een sjieke uitstraling !Dus Bruce heeft je gordijnen even gezegend zal ik maar zeggen ,de Boef!!
Liefs Elisabeth

Passione Helena zei

Hahaha..wat weer een heerlijk stukje!
Ik kan mijn fantasie gebruiken hoor, en zie een prachtig totaalplaatje!
Ooo en Bruce..wat zal je hem even streng toegesproken hebben.

Ik ben erg benieuwd naar je verdere plannen.

Fijne dag nog,
Liefs Helena

Anita zei

Dit kom écht helemaal goed ;-)
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Groetjezz lfs mij

It's me zei

Keigaaf !! leuk hoor...echt Lyndaaaaa...xxx...

G-STYLE zei

Ooooo zoooo noem je dat "pokonnen"

Dat kan ik ook - heel goed zelfs-
maar vanmiddag pakte ik zelf de kwast en heb de keukenmuren roomwit gesausd.

Ze zijn de laatste jaren al stone geweest , al chalk geweest en nu dus weer roomwit en ik vind het heerlijk!

Licht wil ik en ruimte en licht ....

Dus ik heb vandaag even niks gezaaid maar direct geoogst en manlief kwam zelfs nog even helpen.

Ik ben wel erg benieuwd naar alle resultaten daar bij jou hoor .

Niks wachten tot de lente , de eerstvolgende dag met zon weet jij wat je te doen staat ...

Groetjes Gea

Corine(THUIS) zei

Goed dat je het zegt..ik dacht echt allerlei grijzen te zien..niet erg want ik hou er van, maar toch handig als je weet dat wát je ziet niet is wat je móet zien :)))))
Succes met de laatste puntjes in de slaapkamer én met pokonnen!
Groeten, Corine(THUIS)

Home and Lifestyle zei

Parijs heeft je hart echt gestolen zie ik :)! Mooie kleuren hoor, grijs komt hier in de (verre) toekomst ook nog wel een keer op de slaapkamerwand!

Succes met de afronding van je projecten!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Die collage belooft wat....
Succes met de allerlaatste handelingen.

Fijne avond
Liefs Lia

Bonjade zei

Ja ja...poetsen is niet mijn sterkste kant.....
Jij daarentegen bent druk druk in de weer...voorjaarskriebels....?
Bij het 1e het beste zonnetje....
pictures please......
Ziet er veelbelovend uit....

Oh ja heb jij misschien een e mail adres van Anne ambrozijn & oude kant...of een adres.......?
Dacht bij jou moet ik zijn als coördinator van blogland.....
FF

Nanna zei

Ik heb hier een paar jaar terug ook de slaapkamerwand zwart geverfd. Geen gezicht. Maar bij jou vind ik het prachtig, zeker met de styling!! Ben benieuwd naar de andere plaatjes, succes!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat heb je dit weer leuk verwoord. We drammen niet, we pokonnen... haha. Ik heb bij Ben ook even een plannetje gezaaid, betreft shutter-luxaflex voor het voorraam en na een klein beetje pokonnen gaan ze er binnenkort komen hoor. Ook voor mij geldt dan, foto's volgen...
Voor zover we nu kunnen zien, wordt je slaapkamer prachtig mooi... Vandaag is het helder weer met zon hier, ideaal voor foto's..
Ik wens je een heel fijne middag-avond.
Lieve groet,
Mirjam

Margot zei

Wat een positivisme...en dat in zwart/grijs/taupe...
Fijn toch hè, dat je nu al weet dat al je plannetjes gaan lukken, ook al weet de tegeoverzittende partij dit nog niet...haha...
Keep up the good stuff...
Knuf, Margot

Unknown zei

Heeeeeeee LYN!!!spannende kiekjes!!
haha pokonnen...jajaja...herkenbaar .....nou.......doe toch wat ik zelf wil,en vertel het ff terloops..liefst s avonds laat als alles niet meer binnenkomt hahah!
Nou succes meid ben benieuwd!
Heb je trouwens mijn signs gezien...perfect voor je slaapkamer :-)

Anoniem zei

Zo hè, wel gaaf geworden zeg.
Had er eerst een hard hoofd in, ZWART...? Maar nu ik het zo zie is het heel heel mooi geworden hoor.

Ik heb van het weekend de rode muur in de woonkamer wit/crème gemaakt. Heel licht is het nu weer in huis.

Lekkere verflucht groetjes Pieternel

L zei

De impressie belooft veel voor de "echte" foto's!

Yolanda D. zei

heb je blogje gevonden, via via, heel mooi!

lieve groet