Oudjaarsdag...

vrijdag 30 december 2011

"we hoeven de geschiedenis niet achterna, maar onze eigen geschiedenis maken".

Weer een jaar voorbij, een vol jaar, vol leuke dingen én vol wijze lessen ;).
De afgelopen dagen heb ik "ballast"in een denkbeeldige koffer gedaan, afgesloten en weggezet...klaar ermee. Je neemt onbewust toch altijd meer mee dan je denkt, dus even opruimen mag best. Wijze lessen van de dingen die je niet zo handig aanpakte, wijze lessen in de situaties dat mensen je teleurstelden, mooie wijze lessen voortgekomen uit situaties waarin mensen je hart raakten op een verwarmende manier. Leuke dingen die je deed, verrassingsverjaardagen, concerten, vakanties, etentjes, whatsappgesprekken(telefoneren is ZOOO 2010;)), ik tel daar nog bij op de leuke akties in blogland van de laatste tijd. Dat doet een mens dus echt wel goed he, het een weegt tegen het andere op, een teleurstelling links wordt bijna(BIJNA!) teniet gedaan door een leuke aktie elders. Ennnnnn meer van dat soort wijze praat....ga ik niet doen, ga ik jullie besparen, wordt ik weer als vaag betiteld ;)).

"blogland is NIET zaligmakend, maar een blog maken is zalig"!
HA!

Morgen is het oudjaarsdag en denken we nergens meer aan, alleen leuke dingen, het is goed zo, we hebben naar eer en geweten gehandeld, de dingen genomen zo ze kwamen en wat hebben we een hoop nieuwe mensen leren kennen! Hetzij IRL hetzij via social media! Als je terugkijkt....is het mooi om te zien hoe "het"toch zo kan gaan.
Wijze les.....durf je hart te openen.....(niet té ver, zoals me dat TE vaak duur is komen te staan:(..) blijven we aan werken.;)

Voor nu(eigenlijk pas morgen) stel ik voor dat we ons niet meer te druk maken(het jaar is om, wat kun je doen?) gewoon een lekkere dag beleven en een hele gezellige avond hebben. Klaar om 2012 te omarmen! BRING IT ON!





We scheuren het laatste blaadje van de kalender en bedenken...het is goed zo, we gaan voor een mooi(in de ruimste betekenis van het woord) 2012!

Ik wens jullie allemaal, volgers, niet-volgers, vrienden, critici, meelezers, stille lezers en alle ander mensen die ik waar dan ook spreek/lees/volg een héle gezellige oudjaarsdag, een oergezellige oudjaarsavond en een nieuw jaar gevuld met liefde, warmte, respect, gezondheid en uitdagingen!

*PROOST*

Tot aan de andere kant van 00.00 morgenavond!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Bij Guusje Thuis zei

See you in 2012!! Voor nu op naar de bubbels en bollen:-) Groetjes Colin

Elisabeth zei

Mooi je eerste woorden,las ik al bij Tanja.Het jaar is bijna om en we moeten het achter ons laten.Een nieuw Blanco jaar voor ons.Dank je vooral je lieve reactie's ,ben blij dat ik je hier heb leren kennen.Ik wens je een mooi en liefdevol 2012 .Heb het goed met je gezin.
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Een goed idee om onze koffer vol ballast in 2011 achter te laten...onze lievelingstas vol mooie herinneringen gooien we over onze schouders, mee naar het nieuwe jaar!

Voor jou ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 gewenst, Lynda!!

Lieve groet, Ingrid

Kat Ibáñez zei

Lieve Lynda,

With the yummy smell of marshmallows and a big toast with champagne I wish you a Happy New Year full of happiness and love for you!!!
Hope all your wishes come true in 2012!!!!!!

Proost Cheers!!!!

lia zei

Ik ben bang dat ik morgen toch nog heel veel moet doen. Onze oudste moet zijn huidige woning helemaal leeg hebben, en over verhuizen, nog hier en daar schoonmaken.... En a.s. schoondochter moet werken dus... 3x raden haha.... Maarrr om 5 uur gaan we traditioneel het jaar afsluiten in ons stamcafe tot een uur of 7.
En ik ga ook maar eens denkbeeldig al het negatieve in een koffer wegzetten.

Goed, ik wens je een heel mooie oudjaarsdag/avond/nacht, en graag tot 2012.

Liefs Lia

Carla zei

We komen elkaar vast weer allemaal tegen.
Ik wens jou en je gezin een gezellige jaarwisseling en een fantastisch 2012 !!

Liefs Carla.

Marjan zei

Fijne oudejaarsavond gewenst en op naar een gloednieuw blogjaar!!! Dat 2012 maar een goed en fijn jaar mag worden, in alle opzichten.
Liefs
Juul

Tanja zei

Heel goed meis, ennuh gooi je die koffer ook bij het grofvuil, dat ruimt zo lekker op, letterlijk!

Ik wens jou en je gezin, veel liefde, geluk en gezondheid, we gaan lekker door in 2012!

Liefs
Tanja

Elly's kleine idylle zei

Hele mooie en rake woorden Linda !!!!Soms is het wel eens goed om achterom te kijken en de dingen die van echt belang zijn mee te nemen in onze rugtas.....Ik wens je een hele fijne en gezellige jaarwisseling en al het goede voor het nieuwe jaar samen met je gezin !!!!!ook wil ik je nog bedanken voor de vele akties die je de afgelopen bloggerjaar hebt georganiseerd en tot een succes hebt gebracht ...Chapeau hoor..Bedankt hiervoor !!!!!
Een hele lieve warme groet......Elly.

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat heb je toch weer een mooi stukkie geschreven Lynda!! En ja, we laten voor zover mogelijk de "shit" achter ons (wel lastig als het nog zo vers is) maar het komt goed, zeker weten! Ik ga er voor, jij ook, wie niet?
Lieve groet, en neem mee wat je wilt (zie blog!)
Hilde

What's in a day zei

Woorden zijn overbodig, ik wens je een supermooi jaar, dat alles wat op je [ad komt vol geluk en liefde mag zijn.

Geniet met je gezin van een mooi oudjaar en omarm het nieuwe jaar.

Lieve groet,
♥Eefie

Muisje zei

Ook ik wens je een prachtig 2012 .

Liefs Herma

Astrid zei

..helemaal goed geschreven...Gezellige jaarwisseling en op naar een goed en gezond 2012!
Groetjes Kiki

Thuis bij Tjits zei

ik ben het helemaal met je eens!! en ik wens jou en je gezin een hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2012!!

liefs Tjits

Jolanda zei

Wat een mooie post! En zo waar...
Ik wens je een gezellige avond en alle goeds voor 21012, ik hoop weer veel van je te mogen lezen overal! Lieve groet

cindy 'wonenmeteenhart" zei

niets meer aan toe te voegen !!

tot 2012

liefs cindy

It's me zei

Heel mooi geschreven meis.......ik heb mijn koffertje ook al gevuld hoor......ik neem alleen de mooie herinneringen mee...en jouw natuurlijk.....hihihih!!!....liefs van mij........xxx


★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

natuurlijk groen en doen zei

Voor jou en je gezin ook alle goeds in 2012 en dat we vele fijne blogmomenten mogen delen

fijne jaarwisseling
groetjes Bep

Jeanette zei

Ik ga mijn koffer morgen ook maar eens goed inpakken en probeer te leren van dat wat ik dit jaar meegemaakt heb. Dank voor deze wijze woorden, ik wens jou en je familie een gelukkig maar vooral gezond 2012.

Groet,
Jeanette

hokje zei

Een mooie post om 2011 mee af te sluiten.

Fijne jaarwisseling gewenst en een gelukkig, gezond en liefdevol 2012.

Tot volgend jaar. Groeten, Miranda

G-STYLE zei

OOhh wat zeg/schrijf je het toch allemaal mooi !
Kijk terug op een jaar waarin je leuke dingen deed want ik heb genoten van de acties waarin je mensen blij maakte met bijv de herfstactie ...geweldig !

Ik blijf hier dus met plezier komen, ook in 2012

hartelijke groet van Gea

Anoniem zei

Ik kan het niet mooier zeggen!
Alle Goeds voor het nieuwe jaar&blijf maar lekker vaag hoor...ik begrijp het wel...
Santé
Liefs Tamara

Ger zei

Hoop voor jou lieve Lynda dat op het einde van 2012 je geen koffer nodig hebt maar dat het kleinste tasje volstaat voor de ongewenste''ballast'' van een héél jaar wat weg kan;-)

Voor jou en je gezinnetje een fantastisch 2012 gewenst en dat het pad wat je bewandelt vol rozen mag staan én er een dikke pak sneeuw mag liggen!!!

Prettige jaarwisseling!!!
Liefs,Ger

Marjon zei

Mooie woorden voor je laatste post. Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar....lieve groet Marjon

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat heb je dat weer mooi geschreven. Ik kan me daar helemaal in vinden. Ik wens voor jou en je gezin een geweldige jaarwisseling en daarna een jaar waarin je geen ballast opzij hoeft te zetten om aan het eind weer weg te doen...
Liefs,
Mirjam

ria zei

Toevallig kom ik op je blog terecht.Zit te genieten!!Dus ga je graag volgen.Als je zin hebt in een tegenbezoekje bij deze "buurvrouw"...je bent meer dan welkom!
Fijne jaarwisseling!
Lieve groet Ria

André en Inka. zei

Een hele fijne jaarwisseling en een mooi,liefdevol,goed,maar vooral gezond 2012.

Aha,de champie staat al klaar,.....hier ook,hoor,.....lekker de Bubbels,.......dikke kus,Inka,x.

Bonjade zei

Op dit pleidooi zeg ik slechts één woord:
CHEERS!!!
FF

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ook wij hebben het liefste sneeuw, in dezelfde hoeveelheid graag zoals het water nu naar beneden daald. Maar goed, houden we misschien nog tegoed in 2012. Dan hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken, bedankt voor je berichtje en ook een hele fijn e jaarwisseling en een goed en gezond 2012.

Pauline

Huis van "Mijn" zei

Een mooi stukje geschreven voor het einde van het jaar (nu vind ik al je blogjes op heerlijke manier geschreven)....maar ook voor jou alle goeds toegewenst voor het jaar 2012.

Een fijne avond met elkaar,

Groeten Willianne

Les Cotrions zei

Ohh Lynda! Nice to hear from you!
Happy new year to you and your family! Wish you a lot of joy and happiness!
A warm hug
Vale

Anoniem zei

Ik wens je een fijn Oud en Nieuw en al het goede voor in 2012,lieve groetjes Musje.

Chantal (uit het Zuiden) zei

Mooi gezegd weer zo is maar net.

Wens je een gezond mooi en sfeervol 2012 toe!

En bedankt voor je mooie blogs het afgelopen jaar.

Groetjes Chantal

Antonia zei

Mooie woorden Lynda! Een fijne jaarwisseling gewenst en een voorspoedig maar vooral gezond 2012, lieve groetjes Anja

In den Uylenbal zei

H die Lynda : Bring it on !! (toeval ?) hahahaha.... ik wens jou en je posse een heel fijn, warm, liefdevol 2012 !! Ik beloof dat ik meer ga bloggen, klad zat er een beetje in. 2012 zal voor Arie en mij een roerig jaar worden, over het hoe en waarom zal ik binnenkort meer schrijven . . . to be continued :-) XXXX HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!!

Verrassend Goed! zei

Ik wens je een gelukkig, gezond en vooral liefdevol 2012 toe.
warme groet,
Marianne

Magui zei

Dear friend, so distant yet so close in my thoughts ... your good wishes geography reaching cross my heart ...
I hope this new year in good health, strength, tolerance, and work ... and of course an engine that inspires you love is ... Magui affection

L zei

Mooie woorden/gedachten!