Doorslaan(d) succes...

vrijdag 23 december 2011

"mam, we hebben 14 rendieren in huis! Moet dat"?(ik citeer mijn dochter).


Bovenstaande cuties zijn m'n laatste aanwinsten, ze gaven ze bijna gratis weg dus die mochten met mij mee! Weer een uurtje rommelen in huis gegarandeerd;).

Deze kaarten werden mij gestuurd door Anita(van Alle Mooie Dingen en Stella Maye (KLIK ). Hoe zij nou weten dat ik dol ben op rendieren? Uhm...op Facebook plaats ik een Daily Deer: elke dag een berichtje over een rendier, in welke vorm dan ook ;). Dus ja...men had 't kunnen weten:).



Het is zelfs tot in Barcelona doorgedrongen want  van Catherine(ik sprak al eens eerder over haar) kreeg ik deze prachtige kerstkaart, ze tekende mijn grote vriend ZELF! Thanks again Kat(my daughter asked why there was a knitted marshmellow hanging in our tree!!!!!!!.....silly girl...has a lot to learn!!! Marshmellow...duhhhh.....;))
"rendiergroetjes"kwamen er van Pieternel (klik ), ook erg leuk...compleet mét sneeuw...los...in de verpakking erbij..*kuch*;)


en ach deze....is voor het goede doel(altijd een smoesje;))...vanmorgen was het Winterfeest op onze lagere school, en er was een Goede Doelenmarkt georganiseerd. Deze kaart is door een meisje zelf gemaakt...tja....wat doe je dan? Dus.....

Ook nog wat anders Lynda? Uhm jahaaaa......onze boom wordt voller en voller(met hangers, met de naalden is het héél anders gesteld ;))....en ik moet zeggen het is ZO leuk om een verzameling hangers te krijgen door de jaren heen, allemaal met een "verhaal". Vandaag aangevuld met....




en

2 van deze!!!  Samen met een geurzakje van Bridgewater(my all time favourite!)..van Chantal!(klik)  Als "knuffel"...ik heb ergens laten vallen dat ik mezelf door misplanning(dus alle complimenten over de organisatie zijn niet helemaal op z'n plaats) buiten spel heb gezet. Ik verstuurde alleen.....
Maar...ontving nu dus ook, zó onverwacht maar zoooooooo lief!

uhuhm...ja even strijken doet wonderen, maar ze moesten even snel mee in deze post....je ziet waarom? (we deden inkopen in Duitsland en sja....dan liggen deze er...en met een bakfestijn op zaterdag met de meiden op de planning....wil je dat wel in style he!!
REINDEERSTYLE!!!! *grijnstmetvuistinlucht*...

Ik zal jullie niet vermoeien met de rest van de rendieren die al aanwezig waren:)...ik accepteer jullie grenzen ;).

Waar ik jullie wél nog even op wil wijzen,(en blog ik niet hier, dan doe ik het daar:D)...
Hier kun je alle kerstblogs op een rijtje lezen, niet alleen door mij getikt, maar ook door mijn collega "showhomebloggers"
Zo..heel wat klikken vandaag...maar hee.....kerstweekend voor de deur!!(maak snel open!)

Liefs,
Lynda




Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Met zoveel rendieren in huis (super trouwens) moet het goedkomen!!!

Ik wens jou en je gezin hele fijne feestdagen en een gezond en sprankelend 2012 toe!!

Lieve groet, Ingrid

Huys 50 zei

Heee Kerstengel al weer een post ?? ok ok het is bijna zover dan mag dit, jajaaa.
Rendieren,leuk hé en in het echt zijn ze ook zo leuk !!
Wij zijn er in Finland mee op pad geweest met een slee, prachtig puur genieten en ze waren zo mooi.

Heee waar is je huisje !!!

Groetjes
Dicky Marie.

Kat Ibáñez zei

Hoi Lynda,

What a sweet collection of animals that live in your house for Christmas!!
Oh, love what your lovely daughter said, she is so cute, and I´m so happy you liked the postcard!!!
Liefs!!
Vrolijk Kerstfeest!!!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik vind die rendieren ook zo leuk. Ik begon met nul.... en inmiddels zijn het er toch al snel een stuk of zes, alleen al deze maand... Geweldig. Volgend jaar nog meer hoor, alleen geen echte voor aan de muur, dat hoeft van mij niet. Dat vind ik zielig.
En je hebt allemaal van die leuke kaarten en andere spullen gekregen. Nou, je hebt het verdiend, zoals jij je steeds inzet voor anderen, of het nou Alexandra is of gewoon maar alle blogdames die graag een cadeau willen geven en ook krijgen natuurlijk... Petje af hoor.
Lynda, geniet van de komende feestdagen, lekker rustig met je gezin...
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Wat een mooie rendieren post !!!!
Heb je ook een "kerstman" ?! ;-) hihi
Héérlijk verwend en dik verdiend al die leuke spulletjes.
Wens je een warme en sfeervolle kerst
en alle goeds voor 2012
Enne bedankt voor al je leuke, lieve en meelevende reacties.
Groetjezz lfs mij

Gustaviana zei

nou meid effe hier tussen de rendieren hele fijne dagen en een tegek 2012.... liefs Viana

Room Seventeen zei

Ha Lynda, ook hier een hele kudde rendieren, ze hadden eigenlijk in de webwinkel gemoeten , maar ik had geen tijd meer om ze te fotograferen. Volgend jaar dus maar. Fijne feestdagen!!

L zei

Wat een leuke rendieren!
Wat lief dat er aan jou ook gedacht werd!
Veel bakplezier morgen, aan de schort zal het niet liggen ;-)

Fijne dagen!

Bonjade zei

Waar geven ze bijna GRATIS kerst rendieren weg....??
Tja die had ik ook meegenomen....verder ben je gewoonweg GRUWELIJK verwend zie ik....tssssss.
Als het van Sinterklaas kwam zou ik vragen of je dan zo zoet geweest bent....?
Nu vast......;0)
Geniet er maar heerlijk van.....
Het is tenslotte het feest van over de top dus ha....er kan nog best a red nose bij.....
FIJNE KERSTDAGEN MET MANLIEF EN DE MEIDEN.
MAAK VEEL DIERBARE HERINNERINGEN.....
Liefs
FF

La Maison zei

Fijne Kerstdagen, bedankt dat je er bent.

Liefs Hermine en een poot van Rudolph

What's in a day zei

Zolang er geen rendier op je bord ligt vind ik het goed...heel mooi en hier zijn er ook een paar toevallig zomaar in huis beland...

Ik wens je heel fijne dagen...geniet

Lieve groet van mij♥.

Haikey love of living zei

Wens je samen met je familie en alle rendieren fijne feestdagen toe..

groetjes, Haikey

Carla zei

Ik heb hier samen met mijn eigen Rudolf zitten kijken en die vind het super.
Mijn Rudolf heeft een scheef bekkie...die heeft een soort van klem gezeten in het zakje waar hij in zat toen ik hem kocht, maar het is zó leuk...net of hij wil zeggen...jeetje..is het nou alweer Kerst...hang ik hier weer!!
Ik wens jou en al je rendiertjes een héle fijne Kerst.

liefs Carla.

It's me zei

Heerlijk jij ook al zo verwend.....ik had mijn post al klaar...maar er kwam vandaag ook weer binnen hier........het was zo leuk !! de ladies night .....bakze morgen......xxx


Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||



Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Marga zei

Hallo Lynda.
Wat een leuke verzameling. En alles met een eigen verhaal erachter.
Ik wens je fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012.
Groetjes Marga

Annelies zei

Hoi Lyn,
Ik wens jou, je rendieren;-) en allen die je lief zijn hele mooie, warme Kerstdagen!
Liefs, Annelies

Claudia Leertouwer zei

Doe je het rustig aan, als ze namelijk op hol slaan...

Claudia Leertouwer zei

....dan zijn ze niet meer te stoppen hoor....

vosgesparis zei

Merry★Christmas and many happy days to you
desiree