Ploep...

donderdag 1 december 2011

there it is!!!!! DECEMBER!

De foto's van Corfu zijn nog niet ingeplakt en het zand van de herfstvakantie aan zee zit nog in m'n laarzen, Parijs is al voorbij(niet in mn hoofd;)) en kijk aan....1 december!
De laatste maand van 2011, de maand van Sinterklaas, mijn verjaardag, Kerst en Oud & Nieuw. De maand van kilo's kaarsen, dikke sokken en dekens op de bank. De maand van oké.....dit was het (bijna), op naar......??? Voor mij ook de maand van éven pas op de plaats, dichter naar elkaar en bewustwording.

In de tijd dat ik me even met m'n derierre drapeer op de bank, wil ik jullie nog éven de kans geven om je in te schrijven voor de GROEPSKNUFFEL! Mail me op lyndahovens@home.nl, dat kan nog tot middernacht vandaag.


Ik stort me op een stapel Duitse woonmagazines. Ik had een swap van magazines met Yvonne van Fräulein Klein. En niet alleen stuurde zij mij de meest sfeervolle Duitse woonmagazines(de KERSTeditie!!), er zat ook een blikje thee bij van KUSMI TEA! Waar heb ik die eerder gezien??? AAAA ja.....@Lafayette@Paris!!!;)



Liebe Yvonne, Ich danke Dir nochmal recht herzlich für die Zeitschriften und die SUSSE Dose mit Tee! Da kann Ich mich wieder ein Stündschen amusieren;)

Ken je Yvonne nog niet? Ga kijken en geniet van haar feelgood-blog!



Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Yvonne - Frl. Klein zei

♥♥♥
Ich hoffe der Tee schmeckt Dir !!!!
Ganz viele liebe Grüße
Yvonne

La Maison zei

Wat gezellig allemaal,in de Duitse bladen weten ze ook wel wat kerst is. Geniet maar lekker van je thee en ik zag ook een smakelijke bonbon mmm.

Liefs
Hermine

Huys 50 zei

Jaa,... een feelgoodblog ik ben er aan toe zal ik je zeggen...ohhhh,.. wiljenieweten...
Magazine,s ook niet gek,dikke sokken,mhwaa o.k voor December onmisbaar eigengebreide nog wel !!
Plaidje,dekentje, oohh heerlijk knus voetjes op de bank en het zal mijn tijd wel duren.
Ik slaap de hele Decembermaand door,hahaaa

Grtjsss
Dicky Marie.

Unknown zei

Nou madame,plof ik ff naast je neer :-)
Leze we ff samen goed?
Fijn weekend alvast hoor groetjesssssss ka

Passione Helena zei

Tja, het is al december! Ongelofelijk...ik heb dat gevoel nog he-le-maal niet! Komt het door de zachte herfst?? Maar wel een gezellige maand! Al moet daar nog even een verjaardag tussen gepropt worden;-) ik ken het...
Tijd tot bezinning is dan wel even op z'n plaats. Wat ontzettend lief van Yvonne, om jou tijdschriften en thee toe te sturen. Haar blog is fantastisch!

Kruip lekker op de bank met warme sokken, een kop thee en geniet van de tijdschriften, in een sfeertje van kaarslicht. Geniet er van!

Fijne avond!
Liefs, Helena

vicki archer zei

Thank you for visiting today... xv

L zei

Heerlijk december! Ik vind het ook echt een familiemaand.
Heerlijk samen bij elkaar zitten en van elkaars gezelschap genieten!
Geniet maar lekker van de mooie tijdschriften met een lekker kopje thee!
Fijne avond!
Groetjes Lisette

Elisabeth zei

Gewoon heel veel genieten van alles in je leventje !!En ja een heel mooie maand December.
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

En de maand van.......sneeuw (oeps) hihi.
Wat een mooie kado's van Yvonne, zij heeft een prachtige blog.
Je hoeft niet meer te twijfelen Lynda, want de hertenkoppen staan niet meer op hun site.....ik kreeg vanmiddag ook al een mail van iemand die er zo graag een wilde hebben en kon het niet vinden. Ik zag dat ze er niet meer opstaan.
Misschien had ik nog net even geluk en de laatste gekocht. Meestal wacht ik te lang (eeuwige twijfel) en is het net voor m'n neus verkocht(zucht).
Fijne avond.
Liefs, Mea

Abacaxi & Hortelã zei

Het enige wat ik zie... is die walnoot met chocola/caramel??? To die for ;)

Madelief zei

Wat ontzettend leuk om zo'n swap te doen! Ik lees ook graag Duitse woonbladen, alhoewel Engelse bij mij favoriet zijn :-)!

Veel leesplezier!

Lieve groet,

Madelief x

Kat Ibáñez zei

Hoi Lynda!!

You have a new header!! And it´s totally Parisian!! I love it!!!!

Ooohhh how many magazines, they look so interesting, hours and hours of fun!!!

(Have I read something about your birthday??)

Liefs!!!!!!!

Karin zei

Meid ik heb net je verslag(jes) Paris terug zitten lezen. Wat heb je veel gezien, veel gedaan, veel gelopen, maar vooral heeeeeel veeeeeel genoten, het spatte van m'n scherm af! En tsja alweer december, in de regel niet echt mijn maand, maar ik doe mijn best. Je kunt in ieder geval volop inspiratie opdoen uit de bladen, dus we zien de kerstversieringen vast binnenkort op je blog verschijnen :o)

It's me zei

Leuk he?? die Duitse tijdschriften ...ik krijg ze ook altijd opgestuurd ook van een Yvonne...grappig maar wel een andere dan he!!!.....zeker boos omdat je niet hebt gewonnen??? ....sjuchtttttt....x

Claudia B. zei

Wat heb je een mooi bovenkantje (header?), what's in a name... het ziet er in ieder goed uit!

Hier heb ik ook een aantal decembertijdschriften, nu alleen nog even tijd vinden om ze te bekijken/lezen hahaha. Ik kan niet geloven dat het alweer december is, het gaat elk jaar sneller lijkt het wel, heb jij dat nou ook?

Puur Kate zei

Gezellig!!!! :D