Een TTtje...

dinsdag 20 december 2011

Tommenog, elke keer weer....als ik dit nummer hoor...
Ik heb dit plaatje twee jaar geleden aangevraagd bij Serious Request namens alle deelnemers aan de aktie destijds.(aktie op een woonblog die ik had georganiseerd, opbrengst voor SR, en dus een plaatje aangevraagd), want call me sentimental.....dit is toch écht wel waar!
Tranentrekker dus.....:)

Hebben jullie ook een TTtje???:)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Huys 50 zei

TTtje ???
Jazeker.......Langs 't tuinpad van m,n vader van Wim Sonneveld.
Werd gedraaid tijdens de crematie van mijn vader..............

grtjs
Dicky Marie

Pink Princess zei

Amazing Grace van Elvis...crematie van moeder.

L zei

Papa van Stef Bos.
Vind ik gewoon zo'n nummer om lekker op te janken ;-)

Elisabeth zei

Ja hoor ik heb er een .I Muvrini - A Te Corsica.Versta geen woord ,maar Janken !!!! vooral nu op dit moment
Liefs Elisabeth

Brabbels en Kiekjes zei

Zonder dit nummer geen kerst!
Als ik deze op de radio voor het eerst weer voorbij hoor komen, dan weet ik dat het kerst gaat worden...

Het is een TOPPER!

Liefs,

La Maison zei

Texas girl at the funeral of her father van Randy Newman. Alleen bij het tikken van de tekst krijg ik al heel veel T'tjes.

Liefs
Hermine

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Nou, om eerlijk te zeggen, nee, ik heb geen TT-tje... Kan nog komen natuurlijk...
Maar ik snap de gedachte wel hoor, bepaalde herinneringen die zo heftig worden als je een mooi lied hoort...
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Ik hoor nikzzzzz...ach meis ik heb erzoveel.......sterker nog ik jank zo al ...zonder ttje.....xxx...

Tanja zei

Ik hoor alleen die kikker en dan sorry word ik kriebelig, maar ja als Mariah Carey gaat zingen dan heb ik hetzelfde gevoel, als bij Coming Home for Christmas.

Maar ok ik ga kiezen wat voor mij het kerstgevoel geeft: David's Song en dan eigenlijk alleen het stukje met de stem van Vader Kelly.

Liefs
Tanja

What's in a day zei

Dit is voor mij geen TT-je hoor...wel kerst...zelf ben ik niet zo snel in tranen bij een lied...maar ik blijf nog wel even hangen...kijken of het met dit nummer eindelijk lukt en klikt:((

Liefs!!!

Marga zei

Hallo Lynda.
Zelfs mijn man zette de tv wat zachter toen hij dit plaatje hoorde en begon mee te fluiten.
Fijne avond.
Groetjes Marga

Annelies zei

Hoi Lyn,
Ik heb veel TT'tjes maar één van de mooiste vind ik toch wel Gabriella's Song uit de film "As it is in heaven" Zowel de film als het lied (ook de tekst!!): Traaaaaaaanen met tuiten ;-)
liefs, Annelies