Tijd.....

donderdag 29 december 2011

Het is alsof de tijd ook wat langzamer gaat in de week tussen kerst en oud& nieuw. Althans...als je jezelf de tijd gééft zoals ik het me voorgenomen heb voor deze week.
Ik haakte twee kussens want oké, ik snap dat alle seizoenen tikje in de war zijn maar na oud & nieuw mag het er wat mij betreft dan toch écht wel van gaan komen hoor! Winter....sneeuw, koude neuzen, rode wangen, dikke sjaals, handschoenen, warme laarzen, knisperend wit onder je schoenen, de stilte in het landschap...enzo.:) Dus 1 kussen in Winters Wit en 1 kussen in Warm Taupe(wist zo snel geen woord met een T..sorry;))...al las ik van de week nog ergens dat Taupe in 2012 WAYYYYYYYYYYYYYYY passé gaat zijn:D....maar ZACHT schijnt dan wél weer IN te zijn en zacht is ie wel;)!.
Ik kom m'n tijd wel door....






Heb een heerlijke dag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Carla zei

Nou passé of niet...ik vind het een Top kleurtje hoor!!
Leuk geworden die kussens!!
En wat die sneeuw betreft.....al heb ik voor het eerst winterbandjes onder mijn karretje laten zetten...toch hoeft het voor mij niet zo hoor.
Met Kerst had ik het leuk gevonden...nu hoeft het niet meer hihihi
En...als het dan toch moet sneeuwen...laat het dan maar boven jouw huis en tuintje vallen.

liefs Carla.

Alle mooie dingen zei

ik vind het ook wel een leuk kleurtje... nu nog breien.. met een kabeltje.. die zijn zoooo leuk!
maar ehhh goed gedaan hoor!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

It's me zei

Haken ??? kussen ???...gaat het wel goed met je ???...geniet van een heerlijke dag...xxx...

Pink Princess zei

Leuk die kussens. Ach joh...passé of niet als je het nou zelf een mooie keur vind.....daar gaat het toch om! Roze is ook niet meer IN maar zal mij een biet wezen hihi...

Alvast een heel goede en veilige jaarwisseling

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik vind je kussens prachtig mooi geworden. En wat zal dat heerlijk zitten op je bank. Mooi hoor, zo´n grove haaksteek.
En je kussen met de klok erop, die vind ik ook heel leuk...
Lynda, geniet nog even van deze laatste dagen van het oude jaar, dan weer lekker verder in het nieuwe jaar...
lieve groet,
Mirjam

Bianca zei

Je kussens zijn prachtig geworden.......enne Taupe is voor bij een blijvertje hoor !!!
Groetjes en nog een fijne dag.
Groetjes Bianca xx

André en Inka. zei

VOORJAAR,......geen sneeuw,hoor,.........mooi je kussens,.....fijne middag verders,groetjes,.xx

Kom Achterom zei

Waah wat? Taupe uit!!!!! Heb ik net 3 stoelen mee bekleed! hihihi
Ze zijn mooi zeg je kussens. Heb zo de neiging om de breipennen op te zoeken.
Ik wens je vast een
Heel fijne jaarwisseling!
lieve groetjes Yolanda

Huys 50 zei

Kijk,kijk dit vrouwtje is goed bezig in het oude jaar,kussens haken en leuk dat ze zijn !!!!!
Helemaal mijn kleur Lynda...niks Taupe is passé, helemaal niet, hahaha het blijft hoe dan ook een geweldige kleur.
Fijne jaarwisseling Lynda !!!

Groetjes
Dicky Marie.

Corine(THUIS) zei

Taupe passé?? Ik zou zeggen TRENDY TAUPE :)
Heerlijk dat je zo de tijd kunt nemen deze week.
Wij klussen gewoon door, en vandaag was voor mij zelfs een drukke werkdag.. maar vanaf nu ga ik ook rustig het oude jaar uitluiden...
Groeten, Corine(THUIS)

Bij Guusje Thuis zei

Nou lekker dan, mijn in betweens dus gewoon vanaf volgend jaar passé ... vind het nog altijd een geweldige huiskleur dus ik laat ze gewoon lekker hangen puh :-)

cindy 'wonenmeteenhart" zei

zien er top uit zeg je kussens knap hoor dat je dat zelf kan !!
ik heb daar echt geen geduld voor hahaha
ach taupe uit??? ik heb altijd zoiets als maar genoeg mensen het houden blijft het wel weer in en op een keer komt alles qua kleur weer terug he!!

geniet gewoon van je eigen stijl en jammer dan als de trend watchers zeggen dat het anders moet toch als je je maar goed voelt in je huis !!

fijne jaarwisseling!
liefs cindy

hokje zei

Leuke kussens heb je gehaakt en wat betreft die sneeuw... laat maar komen, regen heb ik nu wel genoeg gezien!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Jolanda zei

Mooie kussens, doe je ze ook in opdracht:)Heb zo weinig tijd....maar volgende week nog vrij dus wie weet! Lieve groet

Marrie zei

Hallo Lynda,

Wat een gezellige blog heb je ik kom zeker nog eens een kijkje nemen.
Nog een fijne jaarwisseling en een creatief 2012.

Groetjes Marrie

L zei

Wat zijn je kussens leuk!