Gezocht...

zaterdag 3 december 2011

en ik denk, weet wel bijna zeker dat ik hem/haar binnen no time gevonden heb.

Ik zoek namelijk nog één(of 3 of 5 of....) "knuffelaar"!
Ik heb een oneven aantal deelnemers voor de GROUPHUG...en dat zou betekenen dat er iemand alleen over blijft....WILLEN WE NIET!!!!!
Dus......ik ga alvast koppels maken en doormailen en ik hoop dat ik voor het einde van het weekend iederéén kan voorzien van een partner!





Voor iedereen die al vol verwachting op de Sint zit te wachten...VEEL PLEZIER!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Gaat zeker lukken :)

Anoniem zei

Nou ik ben benieuwd wie ik dit jaar krijg. pfff en eens denken wat ik ga schenken... aan mijn groepsknuffelaar..

denk groetjes Pieternel

L zei

Ik heb al zitten denken
Wat ik mijn knuffelaar zal schenken

Haha, ik ben een beetje in de Sint-stemming!
Fijne avond en veel succes!
Vol verwachting klopt mijn hart, wie ik toegewezen krijg ;-)

Claudia Leertouwer zei

Wilde eigenlijk voorbij laten gaan, maar laat je niet in de kou staan!

It's me zei

Sjuchttttt...ben blij dat Claudia wil......ik heb geen knuffel zin....kuchhhhh......xxx

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Nou, prolem solved.... Ik ben zo benieuwd aan wie ik gekoppeld ga worden. Cadeautje al lang binnen, dus alleen nog inpakken, adresseren en met de post mee... Spannend allemaal, en nieuw voor mij...
Fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

What's in a day zei

Ik zie dat je probleem opgelost is, als er nu nog één aanmeldt, mag je mij ook toevoegen anders zit je weer op oneven:)))
Ik hoor het wel.......
Ik heb even wat posten van je gemist, dus alles net maar doorgelezen...heerlijk Parijs...ook weer even opgeladen, geweldig!!!


♥Eefie

Mayflower zei

Ik zie dat het al is opgelost.
Even mijn complimenten voor jou hoor Lynda, want meis wat heb je er een werk aan.
Ben ook benieuwd wie ik dit jaar mag knuffelen hihi.
Moet het kadootje nog kopen, maar dat wil ik dan ook zoveel mogelijk afstemmen op degene die ik een knuffel mag geven.
Kijk uit naar je mail.
Fijne zondag en liefs, Mea