Merry Christmas...

zaterdag 24 december 2011

Lieve volgers en incidentele bezoekers, jij die steeds een leuke reactie achterlaat, of jij die alleen meeleest, ik maak geen verschil ;)....ik wens jullie állemaal:

Gezellige Feestdagen!!
vol liefde en warmte en een beetje rust;)


To all my followers or "every now and then" visitors, you who leave those lovely comments, or you who silently read...I don't make a difference;)...I wish you áll:

Merry Christmas!!
filled with love and warmth...and some rest;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Carla zei

Hoi lieverd,

Jij ook geweldige fijne dagen gewenst.

Xxx Carla.

Chantal (uit het Zuiden) zei

Hoi Lynda,

ook voor jou en je gezin Fijne Feestdagen en een gezond en liefdevol 2012 toegewenst!

Groetjes Chantal

Chantal (uit het Zuiden) zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Vær våken zei

I wish you a merry Christmas and hope it is filled with many special moments!!!

Christmas hug from Kristin♥♥♥

Elisabeth zei

Ik wens jou en je gezin mooie en liefdevolle dagen
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

Ik wens jou en allen die je lief zijn ook hele gezellige Kerstdagen toe lieve Lynda.
Bedankt voor een inspirerend blogjaar.
Lieve groet, Mea

Tanja zei

Ik wens jou ook mooie dagen met heel veel genieten van alles om je heen.

Liefs
Tanja

Alle mooie dingen zei

waarschijnlijk had ik het al een keer gezegd... maar ik wens jou een heerlijk relaxed en gezellig kerstfeest en alles wat wenselijk is voor het nieuwe jaar voor jou en je familie!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Marjan zei

Ik wens jou en je gezin een hele fijne kerst!
Liefs
Juul

Anna Marie zei

Hele mooie Kerstdagen en een succesvol Nieuwjaar!! We zijn heel benieuwd wat voor creatieve ideeën je over ons heen gaat strooien. Anna Marie.

Pierelantijntjes zei

JIJ ook hele fijne dagen toegewenst lieve lynda!
XXX Ester

Huys 50 zei

Hee lieve Lynda...
Wat een gezelligerd ben je toch ook,bij deze wens ik jou ook hele gezellige Kerstdagen samen met je gezin.
Geniet er maar fijn van.

lieve groet
Dicky Marie

La Maison zei

Ha Lynda, dank je wel voor je goede wensen. Voor mij wordt dit een rare kerst, anders dan anders, maar hopelijk komt alles goed.
Fijne dagen en dank je wel voor al je knuffelwerk.

Hermine XX

L zei

Jullie ook hele fijne dagen!

Linnie's kaartjes zei

Ik wens jou en allen die je lief zijn, hele fijne en gezellige kerstdagen toe.

liefs,
Linda

Elly's kleine idylle zei

Lieve Linda,
Ik wens je hele fijne feestdagen samen met je gezinnetje en je dierbaren !!!!
En..wil jou nog bedanken voor je actieve bijdrage aan de organisatie van de diverse activiteiten in bloggerland.
Chapeau hoor!!!...
Lieve groetjes....Elly.

Astrid zei

Nogmaals ook hele gezellige feestdagen !
Groetjes Kiki

What's in a day zei

Voor jou natuurlijk ook heel veel goeds en heel mooie dagen.
Je bent een schakel in blogland die heel veel mensen tot elkaar brengt, super hoor!!!
Ik hoop dat je even rust neemt...drukke, bezige bij:)))

Liefs,
♥Eefie

hokje zei

Ik wens ook jou, samen met de mensen die je lief zijn, fijne, gezellige en relaxte feestdagen toe!

Lieve groet, Miranda

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik wens jou hetzelfde; rustige, warme, fijne, gezellige, smakelijke dagen... Geniet ervan.
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Lieve Lynda, ik wens je precies hetzelfde ;-)
een warme en sfeervolle kerst en alle goeds voor 2012
Lekker GENIETEN saampies !!!!
Groetjezz lfs mij

G-STYLE zei

Lynda, ook jij en je familie hele fijne dagen gewenst en dat we in het nieuwe jaar maar weer veel leuke posten van jou mogen lezen !

lieve groet Gea

It's me zei

Heel veel gezelligheid met je gezinnetje......kerstkusjes van mij....xxx...

Ger zei

Lieve Lynda ik wens jou en je gezinnetje vanuit deze frisse maar heldere Kerstnacht een sfeervol Kerstfeest en veel plezier met elkaar in goede harmonie!!!

Liefs en warme welgemeende Kerst groeten!
Ger

Karin zei

Jij ook een fijne kerst! ★

Jeanette zei

Ik wens je ook hele fijne gezellige dagen en bedank je voor het organiseren van de groepsknuffel.


Groet,
Jeanette

Een sneller kloppend hart zei

Ho ho ho, Merry Christmas Lynda!

Veel groetjes Veronique

Petra zei

Gezellige Kerst!!

Bij Guusje Thuis zei

Geniet morgen net zoals vandaag van kerst, doen wij ook :-) Groetjes Colin