Otentic...

dinsdag 6 december 2011

niet te verwarren met traditioneel, en nee...ik heb geen splaakgeblek....Otentic....dat zeg ik:).
Misschien toch wel met een vleugje traditie(traditionele figuurtjes), misschien is het juist dat ook wel wat ze zó schattig maakt! Wat?






nou deze dus:)....deze stoere kersthangers komen van WONEN MET LEF! en zijn uit de Scrapwood Xmascollectie van Otentic! Nou zegt ze het wéér???
Yep, Otentic, een label dat kiest voor duurzaamheid, want deze hangers bijvoorbeeld, zijn gemaakt van hout dat afkomstig is uit India, hout van oude gesloopte of verbouwde huizen...
"Otentic"want zelfs de originele verflaag zit er nog op!(je mag 'm natuurlijk ook omdraaien als blauw in dit geval je kleur niet is;)).

 Unieke items, met nog een "leukigheidje"....het touwtje waar de hangers mee opgehangen kunnen worden is een "Molly"! In India wordt zo'n touwtje door priesters om je pols gedaan na het bezoeken van een Hindoe tempel!

 Ik vind ze leuk, ik vind ze stoer en schattig tegelijk;)...
en ik vind het verhaal erachter heel erg mooi.
En omdat we richting kerst gaan..
 (ik heb de muziek voor de gelegenheid aangepast....zelfs dat liedje over de sneeuw komt voorbij, maar durfde ik nu niet meteen als eerste te laten klinken ;)) wilde ik jullie hier even op wijzen.
Een mooie kerstgedachte toch?
Jij toffe hangers, zeg maar "LEFballen"en tegelijkertijd lever je een bijdrage aan de welvaart in het gebied waar het hout vandaan komt!
Ik zeg WIN-WIN!


en vergaap je meteen even aan die houten kerstboom....uitverkocht, maar als je 'm NU besteld...wordt ie nog op tijd geleverd(15 of 16 december).....IK heb 'm al en loop er al wat dagen mee rond....op jacht naar DE juiste plek!
Kan nog even gaan duren dus ......;)


Liefs,
Lynda

ps: het kan zomaar zijn dat je nog geen kerstliedjes hoort, dat komt...OMDAT MIXPOD NIET NAAR MIJ LUISTERT......dus...kom dan gerust later nog eens terug, zoooo gezellig;)

Leave a Comment

Carla zei

Ik vind het verhaal erachter echt mooi.
Maar de ballen komen hier niet in de boom.
Ben meer van het geslepen glas enzo...de truttige boom zeg maar ((-;...ach ieder zijn meug met kerst toch!!
En voor mij mag het met kerst over the Top wat mij betreft.
Maar voor ieder ander (die ervan houd) zijn ze geweldig!!

liefs Carla.(die morgen een poging gaat wagen haar boom opgetuigd te krijgen)

Huys 50 zei

Ooh ja wel helmaal mijn ding !!! ik vind ze leuk en hou wel van een boom vol met dit stoere werk !!
Zeg nou zelf combineren met dit spul en Wit is toch helamaal superrrrr..
TOP Lynda !!! echt wel....

Groetjes
Dicky Marie.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Prachtige spullen, wat zul jij blij zijn hiermee, zoals je zegt; stoer en schattig tegelijk. Helemaal mee eens...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Bianca zei

Mooi verhaal..........ze zijn erg prachtig!!!!!
Groetjes Bianca xx

What's in a day zei

Heel otentic...geweldig, ik hou wel van dit sfeertje hoor, maar waar laat je nu die boom????Hij zal bij jou echt wel een heel mooi plekje krijgen...

Lieve groetjes,
♥Eefie

Kom Achterom zei

Ze zijn super leuk!! Wij maken ze op mijn werk van oude pallets je kunt er echt de mooiste dingen van maken.
Fijne avond
Yolanda

L zei

Ik vind het een mooie gedachte....alleen ik ben meer van de glazen ballen.....

It's me zei

Je word een echte wereld redder......hahahah!! ze zijn leuk hoor....en die boom ook....zag hem ook bij Marion in Zweden zij maakt ze ook geloof ik.....leuk leuk......heb je mijn nieuwe banner foto gezien al dan ???...helemaal kerst hier al....xxx...

Mandy zei

Heerlijk die kerstmuziek! Ik luister al weken stiekem naar skyradio christmas station :)

Veel plezier met de kerstvoorpret, de hangers van Otentic vind ik echt mooi!

Liefs,
Mandy

Corine(THUIS) zei

Worden die huizen gesloopt voor de productie van deze decoratie??
Ik hoop dat het andersom is! Ze zijn wel otentiek :)