GIVE AWAY!!

vrijdag 9 december 2011

Ik hartje rendieren, en IK ben jarig dus IK mocht kiezen he!
En dus werden het rendier-cupcakes...VOOR ALLEMAAL!!!!

Want...wie jarig is trakteert!!!

Je kunt het HIER (klik op HIER) ophalen!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Kom Achterom zei

Hee GEFELICITEERD!!!
Wat een heerlijke traktatie
dank je wel hoor!
Voor jou een heerlijke suikerzoete dag gewenst!
Yolanda

Thuis bij Tjits zei

ha Jarige Jet!! gefeliciteerd!!!
maak er een te gekke dag van en laat je maar lekker verwennen:)
wat een geweldig leuke traktatie! ik blijf er nog even naar kijken voor ik mijn tanden erin zet.. te mooi om op te eten!

liefs, Tjits

Astrid zei

HIEPERDEPIEPHOERA!!! Gefeliciteerd Lynda en een hele gezellige dag!
Ga net een kopje koffie maken dus pak er iets lekkers bij!
Groetjes Kiki

M. zei

gefeliciteerd en maak wat van je nieuwe jaar!!!
een hele fijne dag en laat je lekker verwennen!!

groetjes manuela

Alle mooie dingen zei

wat een schatjes.... en ja... alweer gefeliciteerd!!!!!!
maak er een mooie dag van... met HEEL VEEL KADOOTJES
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Huys 50 zei

GEFELICITEERD Lynda !!!!
Feesjuuuuuuu,als ik in de buurt zou wonen...ohh zeker weten,ik kwam een cupcake halen !!!
Maak er een TOPdag van meis en geniet.

Groetjes
Dicky Marie

Nicole Claudia zei

Gefelicitéérd!!! Lynda een hele gezellige verrassingsdag gewenst!!! Laat je lekker verwennen enne, jammer dat ik nu niet in het zuiden ben... ik wil zo langskomen om zo'n cupcake te proeven hoor, hahaha. Kunstwerkjes zijn het zeg.

Groetjes, knuffels en veel liefs van Collie

Pink Princess zei

GEFELICITEERD!!!!!! En wat een mooie cupcakes, zo leuk...bedankt he ♥ Geniet van vandaag en morgen en overmorgen en...en............
Dan geniet ik van Michael...swoon ♥♥

lien zei

Proficiat met je verjaardag! En bedankt voor de leuke traktaties, yammie..!

André en Inka. zei

Hieperdepiep hoera,....SMAK,van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak,er een mooie dag van,......en,dank je wel voor het lekkers.

ps.prachtige foto van het hert,....schitterend.

lieve gr van ons,.....SMAK,SMAK,SMAK,......

Elly's kleine idylle zei

Van harte gefeliciteerd Linda !!!!En wat ziet je tractatie er overheerlijk uit !!!!!Ik wens je een super leuke verjaardag toe....en je bent op een hele mooie datum....jarig hoor...Mijn mannetje is vandaag ook jarig....Leuk..leuk
En nu als klap op de vuurpijl gaan wij samen voor je zingen....daar komt ie...happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Linda, happy birthday to youuuuuuuuu...!!!
Fijne dag en liefs, Elly

Ger zei

Van Harte Gefeliciteerd Linda!!!

Maak er een gezellige en feestelijke verjaardag van met alle lieve mensen om je heen.

Lieve groeten,
Ger

Elisabeth zei

Van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van .Wat een leuke cup cakes,zonde om op te eten!!
Liefs Elisabeth

Carla zei

Hoi meis....

Van Harte Gefeliciteerd!!
Hoop dat je een geweldige dag hebt.

liefs Carla.

L zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik wens je een hele fijne dag en nog vele goede en gezonde jaren erbij, samen
met je dierbaren!
Bedankt voor de mooie traktatie ;-)

Groetjes Lisette

Mandy zei

Twee violen en een trommel en een fluit, Lynda die is jarig en de vlaggen hangen uit! Tralalala...

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor de prachtige (en ongetwijfeld lekkere) traktatie.

Fijn weekend, liefs van Mandy

Martina zei

Gefeliciterd Lynda! Have a fabulous weekend!

Mirjam zei

Hey Lynda,
Gefeliciteerd meid en dank je wel voor de heerlijke cupcakes... Jee, wat lekker allemaal.
Heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Gefelicikwispelstaart namens Guus & me enne die cc. is gewoon te leuk om op te eten. Groetjes, Colin

It's me zei

Hieperdepieppieperdepiep hoera !!!........GEFELICITEERD !!!...liefs van mij...xxx...knuffel !!!...

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd Lynda...ik wens je nog een hele feestelijke en gezellige avond!

Lieve groet, Ingrid

Antonia zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lynda, een hele fijne avond gewenst! Lieve groetjes Anja

Marjan zei

Van harte gefeliciteerd!!! Hoop dat je hele een fijne en gezellige dag hebt gehad met man en kids. En de cupcakes zijn prachtig!
Liefs
Juul

Mayflower zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lynda. Ik hoop dat je een gezellige dag heb gehad en lekker verwend bent.
Lieve groet, Mea

Claudia Leertouwer zei

Zo digitaal ook niet slecht voor de lijn, die Lynda denkt ook aan alles!

http://truutske.blogspot.com zei

Wat een heerlijke traktatie...hou ik van.
Ik denk dat jij een geweldige verjaardag hebt gehad (kan niet anders) en feliciteer je nog van harte.
Lieve groetjes, Trudie.

hokje zei

Nog van harte gefeliciteerd! Het is dat ik ook zo gek ben op cupcakes, maar deze exemplaren zijn bijna te mooi om op te eten...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Kat Ibáñez zei

Van harte gefeliciteerd (thanks ladies from the above comments for the Dutch insipration!!) :))
Happy birthday!!!!!!!!!! Did you enjoy your day??? I´m sure you did!!!!

Send you the biggest dikke knuffel ever!!! :)

(the present will arrive a bit late...but...hope you really like it!!)